Originally posted by MikeDry
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yleinen korityö/hitsausketju
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Skarpa View PostJos kysyt, niin kerro ihmeessä hinnat tännekin. Ihmetellyt aiemminkin sitä, että mikä on, ettei hintoja voi panna esille.
Tässä millaisista osista oli kyse
Sieltä saa nykyään vaikka mitä, takakulmia, polttoaine pumpun paikkoja, niitä taka turvavyö palkkia, akkukoteloa konehuoneen puolelle...
Hei, mistä saan tämän näköisen ruiskun, tarkoitus idea olisi omia soosseja suihkua, en tiedä minkä niminen sen takia en ole löytänyt. Suomesta pitäisi löytää, olen miettinyt sitä ruiskutettavaa alusta massa pistoolia, tyhjentää sen säiliön ja käyttäisi sitä, mutta olisi vaan helpompi tälläinen
https://nhoilundercoating.com/produc...rt-bottle-cap/
Last edited by MikeDry; 07-10-2019, 14:35.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Remanufactured Rear Floor Pan Repair Panel, right side, for BMW E30 models (2 door and 4 door saloon).
Tosta ainakin löytyy hintojen kans noita lattiapeltejä.
Pazin projekteja seurailtu jo aikoinaan nps foorumilta ja joskus bongattu liikenteessäkin. Asiallista tekemistä!
Tohon omaanki haluaisin ainakin vähän muotoa, sit ku saa massat pohjasta raaputeltua nii osaa jo kartottaa paljon peltiä menee vaihtoon. Toki helpoin ratkaisu olis maksaa se ~500 mitä niille tulis hintaa, mut sikkikoneenki saa jo pariinsataan.
Comment
-
-
Originally posted by Joker View Posthttps://www.jaymic.com/e30-rear-floo...anel-rh-p.html
Tosta ainakin löytyy hintojen kans noita lattiapeltejä.
Pazin projekteja seurailtu jo aikoinaan nps foorumilta ja joskus bongattu liikenteessäkin. Asiallista tekemistä!
Tohon omaanki haluaisin ainakin vähän muotoa, sit ku saa massat pohjasta raaputeltua nii osaa jo kartottaa paljon peltiä menee vaihtoon. Toki helpoin ratkaisu olis maksaa se ~500 mitä niille tulis hintaa, mut sikkikoneenki saa jo pariinsataan.
Last edited by Skarpa; 07-10-2019, 17:22.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View Post
Itsellä ollu nyt 3 päivää tuo e30, vähän visio haussa mitä siitä tulee mut näillänäkymine mahd simppeli kaarellinen kilvellinen luisuttelukampe. Pitäis perehtyä myös noihin korimuutoksiin mitä olisi hyvä tehdä em. Mainittuja aktiviteettejä silmällä pitäen.
Mielessä oli et leikkais orkkis peltiä takaa pois mahdollisimman korkealle tasottais sivut ja joko m3 dtm tyylinen tankki varapyöräkoteloon tai kotelo pois ja upotus suorakaiteen malliselle turvatankille.
Runkopalkkien päistä sit kaideputkesta bashbar kiertään takaa joka toimis samalla runkona kuitupuskurille. Missähän vaiheessa muutokset alkaa vaikeuttaan leimaamista?
Pitää varmaan tehdä projektitopic kun saa hommat selkeneen.
Comment
-
-
Mikäs se olisi näin Herran vuonna 2020 suositeltava korikitti/saumatiiviste hitsaussaumoihin jne.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Mikäs se ois nykyään suositeltu tapa helmakoteloiden (ja muiden piiloon jäävien rakenteiden) suojaamiseen sisäpuolelta? Ulkopintojen mömmöt on tiedossa mut mitä sisäpuolelle jos tehdään esim helmakotelon korjaushitsauksia?
Korjauspellin takapuolelle suihkutan UPOL Weld Through primerit ennen hitsausta mutta mitä sen jälkeen, että varmistutaan sisäpuolen ruosteettomuus mahdollisimman pitkälle? 2K epoksia jollain keksinnöllä sisään vai muita ruostesuojakotelolitkuja vaan? Pitääkö hitsaussauma saada sisäpuolelta jollain puhdistettua ennen aineita vai riittääkö tuo weld-thru primeri siihen?
Comment
-
-
Dinitrol ML olisi oma valintani tähän.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Tinaus helmassa ja annitrol kyssä
Voinko siirtyä niihin aina 2k pohjamaalin jälkeen, ruostepaikasta seuraavaan,niin että väri
vedetään lopuksi ympäri autoa oleviin 2k pohjissa oleviin korjattuihin paikkoihin?
Olisi helmasta tarkoitus tinata 2cm matkaa, ja takakaaret sekä takapuskurin alta.. ja seuraava helmat sekä ovien alareunoja..
Eli jääpi parhammillaan 2 viikoksi paljas pelti alttiiksi pölylle ja kosteudelle, räkiessäni toista ja kaheksatta ruostepaikkaa puhtaaksi..
Jätetäänkö ennen tinausta annitrolia helman sisälle? Ilmeiseti ei kannata, ko jääkin hapottelemaan peltiä?
Toinen vaihtoehto olisi vaseliinispray helman sisälle? ..siinä vaiheessa kun peltiä ei lämmitellä enää, kotelomassakin kai ok.
Näiden jälkeen tarkoitus jos tina vaatii kittiä niin metalli/muovikitti, 2k happopohja+ filleri, (mikähän filleri? 2k, vai kilikali?) + 2k väri, 2k lakka.Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Japanilaisesta autosta piti vähän hitsailla takarenkaan etupuolelta helmakoteloa, ja lokasuojaa.
Turasin nämä peltilätkät pistesaumoilla kiinni, ja viimeistelyyn vissin olisi hyvä laittaa
Sikaflex 527 AT https://m.motonet.fi/fi/tuote/600069...-harmaa-300-ml
ja päälle reilusti
Dinitrol 479 https://m.motonet.fi/fi/tuote/607030...Alustamassa-1l
Pitäiskö tuo puhdas ruosteeton pelti maalata jollain ruosteenesto maalilla ennen massausta ?BMW X3 3.0SD 2007
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMikä auto ja minkä vuotinen ? Meinaan että onko parin vuoden päästä sama homma vieressä/toisella puolella ettei turhaan liikaa tuhraa tuohon aikaa ja tavaraa.
Vuoden 2005 Mazda 6 kyseessä, joka on kova ruostumaan. Apukuskin puolella takana odottaa sama homma, tarkoituksena olisi myös irroitella edestäkin sisälokarit, ja vetäistä sinnekkin jotakin massaa/ruosteen estoa ettei ruostu puhki, ellei ole jo puhki. Helmat on siinä ja siinä että kestääkö paria vuotta enempää, mut onneks on nuo muoviset helmalevikkeet
Tarkoitus olisi vetäistä takalokasuojiin tuota dinitrol 479 ettei pääsisis ruostumaan puhki enempää.
Vaimo ei mielellään autoa halua vaihtaa, niin ei tässä ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin korjata halvalla, mutta silleen että se kestäisi useamman vuodenBMW X3 3.0SD 2007
Comment
-
Comment