Miten noi nakuanturit on sijoitettu?
Siis jos inpasta katsoo ,niin missä päin on anturi 1, 2, 3 ja 4 fyysisesti.
Livedatasta vittumaista nykinää yritettiin paikallistaa ja anturi 1 reagoi eniten kun nykiminen alkaa.
Sytytyskatkoksia ilmoitti ensin 7 pyttyyn, vikakoodien nollausten jälkeen vikaa ilmoitti 6 pyttyyn.
Vähän on kutina, että vois olla jopa kansipahvi vika, mutta tutkitaan nyt vielä muita vaihtoehtoja.
Auto ei kestä yhtään vedättämistä tai äkkinäistä kaasua kun kierrokset on 1000-2500 alueella. Alkaa järjetön nykiminen jolloin oman arvion mukaan ainakin 2 pyttyä on vähintään kaput.
Heittäkäähän jotain ehdotuksia.
Nyt ei ole ehtinyt peliä vielä juurikaan tutkia, mitä nyt puolat/tulpat on eliminoitu pois vian aiheuttajaksi. Myös MAF on testattu.
Paljonkos ruiskutus aika pitäisi olla vakiossa toimivassa m62b44tu koneessa?
Tässä oli 3,07 lämpimällä koneella.
Siis jos inpasta katsoo ,niin missä päin on anturi 1, 2, 3 ja 4 fyysisesti.
Livedatasta vittumaista nykinää yritettiin paikallistaa ja anturi 1 reagoi eniten kun nykiminen alkaa.
Sytytyskatkoksia ilmoitti ensin 7 pyttyyn, vikakoodien nollausten jälkeen vikaa ilmoitti 6 pyttyyn.
Vähän on kutina, että vois olla jopa kansipahvi vika, mutta tutkitaan nyt vielä muita vaihtoehtoja.
Auto ei kestä yhtään vedättämistä tai äkkinäistä kaasua kun kierrokset on 1000-2500 alueella. Alkaa järjetön nykiminen jolloin oman arvion mukaan ainakin 2 pyttyä on vähintään kaput.
Heittäkäähän jotain ehdotuksia.
Nyt ei ole ehtinyt peliä vielä juurikaan tutkia, mitä nyt puolat/tulpat on eliminoitu pois vian aiheuttajaksi. Myös MAF on testattu.
Paljonkos ruiskutus aika pitäisi olla vakiossa toimivassa m62b44tu koneessa?
Tässä oli 3,07 lämpimällä koneella.
Comment