Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
X
-
Mahtaako kukaan tietää onko mahdollista edes käyttää steppilaatikkoa m60 kanssa? :think eipä oikeen tietoa löydy mistään..
-
-
Kestävää kytkintä varttimaili hommiin
Nonii onko kellää näistä joistakin kokemuksia:
BMW M60 / M62 Clutch Kit 184mm - 1250nm Model specific clutch kit to fit BMW M60 / M62. This kit can handle up to 1250nm of torque and are suitable for many different areas because of its good driveability. Even if it is a racing clutch you can use it on the street to your daily driver. This clutch kit is also used for drifting and track racing because of the small diameter benefit where the mass is located in te center for quicker response. Application examplesRallyRallycross/AutocrossTouring carsCircuit racingEndurance racesDrifting AdvantagesHigh wear volumeHigh temperature resistance...
RTMG Performance specializes in design and production of tuning parts for your vehicle! For those looking for a reliable solution for greater driving pleasure!
Set consist of single mass twin disc clutch set, thrust bearing and all needed bolts (12.9 class). HIGH-PERFORMANCE TWIN DISC / PLATE CLUTCH SET FOR BMW M60/M62 engine. Single mass twin clutch disc flywheel - flywheel's weight ~ 6 kgs.
Tai muista monilevy kytkimistä varmaan sintteri levyillä ois paras :think: puolan poikien tuosta massalevy versiosta on vielä joku toinenkii versio kysymällä. Tarkotus ois hommata semmonen missä tulis kokopaketti niin ei tarvii vauhtipyörää alkaa missää teetättämään. Ja käyttää kytkimessä linjanvälissä kuristus venttiiliä mahdollisesti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rgaweer View PostMoottorina M60B30. Ongelmana on, että ei kierrä rajottajalle. "Rajotin" tulee jo noin 4-5 tonnissa ja on paljon harvempi kuin ns. oikea rajoitin. Tuohon 4k asti vetää ihan normaalisti.
Ideoita mistä lähteä vikaa etsimään?:thinkOriginally posted by Urpo_rotta View PostKampiakselin anturi, bensapumppu.
Mittaa paineet ajossa.Enpä oo ennen kuullu että oireilisi tollein mutta nyt on seki nähty ja koettu
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostEi viitti pelleillä, kai se on avattava tosta toi yksi b44 pannu ja mitattava palotilan tilavuus niin ei tarvitse arpoa.
Hyväteeppä tarkkaa työtä (niinkuin sulla tapana on)
Ja ilmota tänne sitten tulokset.
Muista huomioida männässä olevan ammeen tilavuus
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostTässä threadissä joku väittää mitanneensa ja laskeneensa 9.78 purkan tuolle yhdistelmälle Reinz MLS kansipahvilla.
Muualla sitten väitetään että se nousee vakio m62 purkasta lähemmäksi 11, siitä sitten valikoimaan kumpaa uskoo.
Joo tämä oli tarkoittamani topic.
Non vanos männällä siis puristussuhde on tuo yllä mainittu, uskon siihen aika vakaasti. Aika harva on hoksannut että männässä on 0,5mm amme.
Jos tehdas antaa vanoskoneelle saman (antaako?) puristussuhteen kuin non vanos, niin tällöin on pääteltävissä että vanoskoneen venttiilikolot on vastaavat tilavuudeltaan kuin non vanos koneen männässä oleva amme.
Leave a comment:
-
-
Ei viitti pelleillä, kai se on avattava tosta toi yksi b44 pannu ja mitattava palotilan tilavuus niin ei tarvitse arpoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostOlen ostamassa takomäntiä ja haluaisin että puristus suhde asettuu 9-10:1 väliin. Valmiita sopivia mäntiä saa jolla b44 kansilla puristus suhde laskee ysiin mutta sitten nuo b40 kannet tosiaan taitaa sitä nostaa hieman?
Ei ole nyt mahista mitata palotilojen tilavuutta tai aikaa.
Muualla sitten väitetään että se nousee vakio m62 purkasta lähemmäksi 11, siitä sitten valikoimaan kumpaa uskoo.
Leave a comment:
-
-
Olen ostamassa takomäntiä ja haluaisin että puristus suhde asettuu 9-10:1 väliin. Valmiita sopivia mäntiä saa jolla b44 kansilla puristus suhde laskee ysiin mutta sitten nuo b40 kannet tosiaan taitaa sitä nostaa hieman?
Ei ole nyt mahista mitata palotilojen tilavuutta tai aikaa.
Leave a comment:
-
-
Palotila on pienempi b40 kansissa, mitä b44. Muistikuva olisi että hieman alle 11 jää puristus b44 vanoslohkolla ja b40 kansilla. Ainakin vanoskoneisen m62 männät on tasaiset (pl venttiilikolot).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostOnkos porukka laskenut kuinka paljon m62b44 puristus suhde nousee m60b40 kansilla?
Jossain foorumilla joku jamppa oli kuvien kera laskenut erittäin tarkasti. Voin kaivaa jutun paremmalla aikaa esiin
Leave a comment:
-
-
Onkos porukka laskenut kuinka paljon m62b44 puristus suhde nousee m60b40 kansilla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rgaweer View PostMoottorina M60B30. Ongelmana on, että ei kierrä rajottajalle. "Rajotin" tulee jo noin 4-5 tonnissa ja on paljon harvempi kuin ns. oikea rajoitin. Tuohon 4k asti vetää ihan normaalisti.
Ideoita mistä lähteä vikaa etsimään?:think
Mittaa paineet ajossa.
Leave a comment:
-
-
Moottorina M60B30. Ongelmana on, että ei kierrä rajottajalle. "Rajotin" tulee jo noin 4-5 tonnissa ja on paljon harvempi kuin ns. oikea rajoitin. Tuohon 4k asti vetää ihan normaalisti.
Ideoita mistä lähteä vikaa etsimään?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aae30 View PostMihin päädyit?
tjoo Pierburgit tuli tilattua, mutta hintaero oem välille jäi kait alle sataseen,
eli oikeat säästöt tullee jatkossa ku ei o enää painetta käyttää "vain oem"..
On vissiin aika monta kertaa noi m62tu:l sopivat ajoituskalut kopioitu
kiinas vähän-sinnepäi tarkkuudel - ei mitää hyvää sanottavaa.
En o viittiny ees startat kiinakaluje jälkee, tämmöst settii odotelles:
Leave a comment:
-
Leave a comment: