Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matuh
    BTCF Member
    • Apr 2013
    • 3702
    • Kouvola

    Mitäpä sitä ecussa säästämään kuitenkin se sun auton "aivot" ja ei oo kiva että tulee blackout

    Itsehän jos nyt ostaisin niin maxxecu/autronic/LINK/Aem
    Joku noista.
    E36 328i M50B30 turbo
    Skoda vRS
    Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
    Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

    EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

    Comment

    • Jokkede
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2010
      • 278
      • Siilinjärvi



      Tuolta näkee boksien erot. Itsekkin päädyin maxxecu v1. Vielä en oo vaan päässyt kuin säätöohjelmaan tutustumaan. Auto ajossa vasta joskus 20xx
      Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
      e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
      e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
      300 exc -05


      Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa

      EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen

      Comment

      • toppe
        BTCF Member
        • Jan 2012
        • 500
        • Vaasa

        Originally posted by [Snowboarder] View Post
        Kerrotko näistä suurimmat erot ,hinta kuitenkin vaihtelee aika paljon? Moottori siis 6cyl ehkä vanos halutaan käyttöön.
        Kaikki boxit on sama ominaisuudet ja softa. Inputs ja outputs on eroa ja myös hintakin.

        Suurin heikkous streetillä on että siellä puuttuu bluetooth eli sovellus tabletilla ei oo mahdollista.

        Täällä on yks hyvä linkki
        vertailutaulukko
        E30 M3 4WD

        VERKKOKAUPPA
        The DynoLab
        Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
        Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä

        Comment

        • [Snowboarder]
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 2187
          • Karstula

          Originally posted by toppe View Post
          Kaikki boxit on sama ominaisuudet ja softa. Inputs ja outputs on eroa ja myös hintakin.

          Suurin heikkous streetillä on että siellä puuttuu bluetooth eli sovellus tabletilla ei oo mahdollista.

          Täällä on yks hyvä linkki
          vertailutaulukko
          Kiitoksia tästä. Luultavasti tulen olemaan yhteydessä sinuun osto mielessä jossain vaiheessa talvea
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
          Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11112
            • Oulu

            Originally posted by toppe View Post
            Suurin heikkous streetillä on että siellä puuttuu bluetooth eli sovellus tabletilla ei oo mahdollista.
            Eikä näytä olevan vvt tukea streetissä, mikä ois ihan mukava olla vanoksen kanssa. Itse ottaisin v1:n vaikka hintaa onkin enemmän.
            Last edited by Pazi88; 30-09-2017, 21:53.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • Supra^
              BTCF Member
              • Jul 2005
              • 5150
              • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

              Originally posted by Pazi88 View Post
              Eikä näytä olevan vvt tukea streetissä, mikä ois ihan mukava olla vanoksen kanssa. Itse ottaisin v1:n vaikka hintaa onkin enemmän.
              No jos tarvitsee vain yhtä VANOS-solenoidia ohjata niin eiköhän streetistäkin yksi outputti siihen liikene.
              Musti 8HP
              Nokivasara M47
              TeiniCoupé DCT
              E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

              Ex:
              E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

              Comment

              • [Snowboarder]
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2008
                • 2187
                • Karstula

                Ei nyt vielä olla päätetty mikä tulee olemaan, mahdollisesti budjetti kasvatetaan siihen että saahaan race versio,jo tulevaisuutta ajatellen- Lähtökohtasesti itse olen ollut tuon 1,5ke kannalla mut ns kallis sijoitus ainakin jos kellään ole kokemuksia.Tähän mennessä paljon positiivista ja ei vielä varsinaisesti ole tullut negatiivista sanottavaa. Matuh mainihtemat muut taitaa ylittää budjetin niin paljon jotta unohetaan jo suosiolla,esim autronicia ei tai paljoo alle 2ke saa mistään. Vaikka ei ole ns budjettia mutta onse kuitenkin tarkotus rakentaa alle 10ke,jolla saahaan luotettava paketti.
                Last edited by [Snowboarder]; 30-09-2017, 22:11.
                Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

                Comment

                • Pazi88
                  Moderator
                  • Jan 2007
                  • 11112
                  • Oulu

                  Originally posted by Supra^ View Post
                  No jos tarvitsee vain yhtä VANOS-solenoidia ohjata niin eiköhän streetistäkin yksi outputti siihen liikene.
                  Ei tuossa streetissä äkkiseltään vilkastuna hirveästi noita outputteja ollu, jos vaikka haluaa ahtopainesolenoidia, flektin relettä yms. ohjata, niin loppuu äkkiä outputit kesken. En sit tiedä viekö esim. kiekkamittarin lähtö outputin yms. kun ei tuo maxxecu oo tuttu. Niin sen takia ottasin v1:n ettei jää puutteita.

                  Instagram, YouTube kanava
                  ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                  Comment

                  • Supra^
                    BTCF Member
                    • Jul 2005
                    • 5150
                    • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                    Originally posted by [Snowboarder] View Post
                    Ei nyt vielä olla päätetty mikä tulee olemaan, mahdollisesti budjetti kasvatetaan siihen että saahaan race versio,jo tulevaisuutta ajatellen- Lähtökohtasesti itse olen ollut tuon 1,5ke kannalla mut ns kallis sijoitus ainakin jos kellään ole kokemuksia.Tähän mennessä paljon positiivista ja ei vielä varsinaisesti ole tullut negatiivista sanottavaa. Matuh mainihtemat muut taitaa ylittää budjetin niin paljon jotta unohetaan jo suosiolla,esim autronicia ei tai paljoo alle 2ke saa mistään. Vaikka ei ole ns budjettia mutta onse kuitenkin tarkotus rakentaa alle 10ke,jolla saahaan luotettava paketti.
                    Niinkuin sanoin, mulla tuo V1 eikä yhtään pahaa sanaa, memberipuolelta löytyy projektitopic. Race-versiossa ihan kivoja lisäjuttuja, mm. nuo "järeän virran" suorat ohjauslähdöt, sähkökaasusupporti jne. eikä tuo nykyisellään alle 200e hintaero kyllä ole tuossa hintaluokassa enää mitään. Jos nyt pitäisi päättää niin ottaisin noista Racen, jos MaxxECU on merkkivalinta.

                    Originally posted by Pazi88 View Post
                    Ei tuossa streetissä äkkiseltään vilkastuna hirveästi noita outputteja ollu, jos vaikka haluaa ahtopainesolenoidia, flektin relettä yms. ohjata, niin loppuu äkkiä outputit kesken. En sit tiedä viekö esim. kiekkamittarin lähtö outputin yms. kun ei tuo maxxecu oo tuttu. Niin sen takia ottasin v1:n ettei jää puutteita.
                    Nojuu, 5kpl vs v1:n 9kpl, joten onhan siinä. Sekin vielä erona että V1:n kutoskoneessa ylijääviä sytkälähtöjä (2kpl) voi ohjelmoida sitten ihan mihin vaan, kun niitä Streetissä on vaan 6kpl eli yli ei jää. Itsellä on niin paljon kaikkea lisäheebeliä + 6xEGT kiinni että V1 oli paras ratkaisu , otin vielä siihen kylkeen input-moduulin.
                    Musti 8HP
                    Nokivasara M47
                    TeiniCoupé DCT
                    E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                    Ex:
                    E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                    Comment

                    • Iemel
                      BTCF Member
                      • Oct 2007
                      • 1654
                      • Muhos

                      Meinasin jo kommentoida että on mulla ainakin outputit piisannu ihan reilusti kun sytkälähdöistä modattu, mutta niin olihan noita pyttyjäkin mulla vissiin vähemmän.

                      Nyt ottaisin myös vähintään tuon V1 version, hiukan jäänyt harmittamaan kun tyytyi tuohon Street-malliin.

                      Niin ja MaxxEcusta en kyllä keksi pahaa sanottavaa
                      Projekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
                      Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
                      Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
                      Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
                      Käyttis:Transporter T5 2.5tdi

                      Comment

                      • toppe
                        BTCF Member
                        • Jan 2012
                        • 500
                        • Vaasa

                        Voit myös käyttää wasted ja batch fire. Saat vähän lisää outputteja
                        E30 M3 4WD

                        VERKKOKAUPPA
                        The DynoLab
                        Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
                        Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä

                        Comment

                        • HeiSy
                          BTCF Member
                          • Oct 2009
                          • 260
                          • Suomi

                          Onko maxxecu:ssa jossain mallissa mahdollisuutta sylinterikohtaiseen seoksen trimmaukseen toisen lambdan avulla?

                          Comment

                          • Supra^
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 5150
                            • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                            Originally posted by HeiSy View Post
                            Onko maxxecu:ssa jossain mallissa mahdollisuutta sylinterikohtaiseen seoksen trimmaukseen toisen lambdan avulla?
                            Viisaammat voi korjata mutta automaattista säätöä seoksen trimmaukseen on EGT:n avulla, vaikka sylinterikohtaisesti. Käsin voi myös yksittäisten suuttimien gain/offsettia säätää. Saa myös määriteltyä 2x Lambda-anturia ja niille karttansa.

                            Lataa MTune ja testaile, ei maksa mitään.
                            Musti 8HP
                            Nokivasara M47
                            TeiniCoupé DCT
                            E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                            Ex:
                            E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                            Comment

                            • toppe
                              BTCF Member
                              • Jan 2012
                              • 500
                              • Vaasa

                              Originally posted by Supra^ View Post
                              Viisaammat voi korjata mutta automaattista säätöä seoksen trimmaukseen on EGT:n avulla, vaikka sylinterikohtaisesti. Käsin voi myös yksittäisten suuttimien gain/offsettia säätää. Saa myös määriteltyä 2x Lambda-anturia ja niille karttansa.

                              Lataa MTune ja testaile, ei maksa mitään.
                              Saat offset + gain. Saat myös ennakko offsetilla
                              E30 M3 4WD

                              VERKKOKAUPPA
                              The DynoLab
                              Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
                              Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä

                              Comment

                              • Vauhtivaunu
                                BTCF Member
                                • Jun 2008
                                • 2714
                                • P-Karjala

                                En tiedä mutta epäilen että HeiSy tarkoitti MS3:n ominaisuutta, jossa sylinterikohtaisen "trimmauksen" pystyy suorittamaan kahdella laajakaistalambdalla ja TunerStudion autotune-ominaisuudella.
                                sigpic


                                Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎