Ei nyt vielä olla päätetty mikä tulee olemaan, mahdollisesti budjetti kasvatetaan siihen että saahaan race versio,jo tulevaisuutta ajatellen- Lähtökohtasesti itse olen ollut tuon 1,5ke kannalla mut ns kallis sijoitus ainakin jos kellään ole kokemuksia.Tähän mennessä paljon positiivista ja ei vielä varsinaisesti ole tullut negatiivista sanottavaa. Matuh mainihtemat muut taitaa ylittää budjetin niin paljon jotta unohetaan jo suosiolla,esim autronicia ei tai paljoo alle 2ke saa mistään. Vaikka ei ole ns budjettia mutta onse kuitenkin tarkotus rakentaa alle 10ke,jolla saahaan luotettava paketti.
No jos tarvitsee vain yhtä VANOS-solenoidia ohjata niin eiköhän streetistäkin yksi outputti siihen liikene.
Ei tuossa streetissä äkkiseltään vilkastuna hirveästi noita outputteja ollu, jos vaikka haluaa ahtopainesolenoidia, flektin relettä yms. ohjata, niin loppuu äkkiä outputit kesken. En sit tiedä viekö esim. kiekkamittarin lähtö outputin yms. kun ei tuo maxxecu oo tuttu. Niin sen takia ottasin v1:n ettei jää puutteita.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Ei nyt vielä olla päätetty mikä tulee olemaan, mahdollisesti budjetti kasvatetaan siihen että saahaan race versio,jo tulevaisuutta ajatellen- Lähtökohtasesti itse olen ollut tuon 1,5ke kannalla mut ns kallis sijoitus ainakin jos kellään ole kokemuksia.Tähän mennessä paljon positiivista ja ei vielä varsinaisesti ole tullut negatiivista sanottavaa. Matuh mainihtemat muut taitaa ylittää budjetin niin paljon jotta unohetaan jo suosiolla,esim autronicia ei tai paljoo alle 2ke saa mistään. Vaikka ei ole ns budjettia mutta onse kuitenkin tarkotus rakentaa alle 10ke,jolla saahaan luotettava paketti.
Niinkuin sanoin, mulla tuo V1 eikä yhtään pahaa sanaa, memberipuolelta löytyy projektitopic. Race-versiossa ihan kivoja lisäjuttuja, mm. nuo "järeän virran" suorat ohjauslähdöt, sähkökaasusupporti jne. eikä tuo nykyisellään alle 200e hintaero kyllä ole tuossa hintaluokassa enää mitään. Jos nyt pitäisi päättää niin ottaisin noista Racen, jos MaxxECU on merkkivalinta.
Ei tuossa streetissä äkkiseltään vilkastuna hirveästi noita outputteja ollu, jos vaikka haluaa ahtopainesolenoidia, flektin relettä yms. ohjata, niin loppuu äkkiä outputit kesken. En sit tiedä viekö esim. kiekkamittarin lähtö outputin yms. kun ei tuo maxxecu oo tuttu. Niin sen takia ottasin v1:n ettei jää puutteita.
Nojuu, 5kpl vs v1:n 9kpl, joten onhan siinä. Sekin vielä erona että V1:n kutoskoneessa ylijääviä sytkälähtöjä (2kpl) voi ohjelmoida sitten ihan mihin vaan, kun niitä Streetissä on vaan 6kpl eli yli ei jää. Itsellä on niin paljon kaikkea lisäheebeliä + 6xEGT kiinni että V1 oli paras ratkaisu , otin vielä siihen kylkeen input-moduulin.
Meinasin jo kommentoida että on mulla ainakin outputit piisannu ihan reilusti kun sytkälähdöistä modattu, mutta niin olihan noita pyttyjäkin mulla vissiin vähemmän.
Nyt ottaisin myös vähintään tuon V1 version, hiukan jäänyt harmittamaan kun tyytyi tuohon Street-malliin.
Niin ja MaxxEcusta en kyllä keksi pahaa sanottavaa
Onko maxxecu:ssa jossain mallissa mahdollisuutta sylinterikohtaiseen seoksen trimmaukseen toisen lambdan avulla?
Viisaammat voi korjata mutta automaattista säätöä seoksen trimmaukseen on EGT:n avulla, vaikka sylinterikohtaisesti. Käsin voi myös yksittäisten suuttimien gain/offsettia säätää. Saa myös määriteltyä 2x Lambda-anturia ja niille karttansa.
Viisaammat voi korjata mutta automaattista säätöä seoksen trimmaukseen on EGT:n avulla, vaikka sylinterikohtaisesti. Käsin voi myös yksittäisten suuttimien gain/offsettia säätää. Saa myös määriteltyä 2x Lambda-anturia ja niille karttansa.
Lataa MTune ja testaile, ei maksa mitään.
Saat offset + gain. Saat myös ennakko offsetilla
E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
En tiedä mutta epäilen että HeiSy tarkoitti MS3:n ominaisuutta, jossa sylinterikohtaisen "trimmauksen" pystyy suorittamaan kahdella laajakaistalambdalla ja TunerStudion autotune-ominaisuudella.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment