Onkos m50b20:ssä sama öljypumppu kuin m5025nv:ssä vai onko niissä jotain eroja? Olikos niin, että m52 pumppu on vähä jämäkemmän oloinen kuin tuo m50? Meni omasta koneesta pumppu ja tollanen m50b20vanos kone pyöris nurkissa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tomba87 View PostEi itseä tuo jäykkyys huoleta. Esim. tuon 328i sasch kytkinpaketin saa 118€:llä kun sre pelkkä asetelma maksaa lähes 300€. Niin mietin vaan kannattaako tuota erotusta sittenkään maksaa. Toisaalta se se vasta tympii jos alkaa luistamaan..e39 528i hx40
Comment
-
-
Originally posted by Vinki View PostOnkos m50b20:ssä sama öljypumppu kuin m5025nv:ssä vai onko niissä jotain eroja? Olikos niin, että m52 pumppu on vähä jämäkemmän oloinen kuin tuo m50? Meni omasta koneesta pumppu ja tollanen m50b20vanos kone pyöris nurkissa...E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Se miten -765 on shimmattu, vaikuttaa paljon siihen miten jäykkä se on käytännössä. Mulla oli aiemmin shimmaus erilainen ja silloin oli raskaampi käyttää. Toisinsanoen raskain kohta osui eri kohtaan polkimen liikettä jolloin geometrioista johtuen jäykkä.
-765 puristaa levyä yli 15000N voimalla eli kiloina aatellen 1,5 tonnia.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostJuu m50vanos ja M52b28 pumput jykevämpiä kuin NV pumppu
M52 on leveämpi roottori ja kiinnityskohdat eri,muokkaamalla pikkasen saa sen käymään rautalohkoseen.
M52 pumpulla mulla sammuu ö-painevalo jo startilla pyörittämällä en tiedä onko korvien välissä ero vai onko se tosiaan tehokkaampi.
Originally posted by Urpo_rotta View PostSe miten -765 on shimmattu, vaikuttaa paljon siihen miten jäykkä se on käytännössä. Mulla oli aiemmin shimmaus erilainen ja silloin oli raskaampi käyttää. Toisinsanoen raskain kohta osui eri kohtaan polkimen liikettä jolloin geometrioista johtuen jäykkä.
-765 puristaa levyä yli 15000N voimalla eli kiloina aatellen 1,5 tonnia.
Liian paljon tai liian vähän esijännitystä niin paras paine menee käyttöalueen "ohi"..
Polkimen tuntuma jos on liian jäykkä oikeilla osilla oikein kasattuna niin sitte on siel salilla tehtävä se jalkatreenikinE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostVanoskoneessa sama ku NV
M52 on leveämpi roottori ja kiinnityskohdat eri,muokkaamalla pikkasen saa sen käymään rautalohkoseen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMulla ei m50 vanoskoneen öljypumppua ole ollu käsissä, mut realpemin mukaan se on sama kuin m52 pumppukin.
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostJuu, öljypumpun suurennokselle ei normaalissa koneessa ole mitään tarvetta jos ei alkuperäinen ole väärin mitoitettu - näissä pumpun suurennos tarvittiin nimenomaan tuottamaan virtauskapasiteettia vanoksen liikutteluun.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo eipä sille normaalisti ole tarvetta, mutta turbo haukkaa toki oman osansa, varsinkin jos on öljyjäähdytteinen versio, mikä vaatii jo jonkin verran öljynvirtausta. Niin tuskin ainakaan on haittaa pistää isomman tuoton pumppu.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostVanoskoneessa sama ku NV
M52 on leveämpi roottori ja kiinnityskohdat eri,muokkaamalla pikkasen saa sen käymään rautalohkoseen.
M52 pumpulla mulla sammuu ö-painevalo jo startilla pyörittämällä en tiedä onko korvien välissä ero vai onko se tosiaan tehokkaampi.
Shimmaamalla oikein se pitääkin eri tavalla..
Liian paljon tai liian vähän esijännitystä niin paras paine menee käyttöalueen "ohi"..
Polkimen tuntuma jos on liian jäykkä oikeilla osilla oikein kasattuna niin sitte on siel salilla tehtävä se jalkatreenikin
Niin. Minä olen prässissä mitannut puristusvoiman eri shimmauksilla. Päädyin samoihin tuloksiin kuin joku jollakin ruotsalaisella sivustolla.
Kaikille shimmaajille vinkki: huomioikaa onko levy kova vai onko siinä välissä se joustava elementti.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Suh0 View PostRiippuu aika pitkälti käytettävästä öljystäLast edited by bumer3; 20-01-2018, 19:49.e36 325i BLACK TAXI
e39 525i välikelipitkäkatto
e34 540iA
ex e34 520i välikelipitkäkatto
ex sunny talviauto
ex e34 518i
ex carina II
ex civic
Comment
-
Comment