Tosta combosta vois kattella vaikka kuvia
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
Keski-korpi motorsportin e30 touringissa on ainakin. Siitä joku kuva luulis löytyvän :thinkOriginally posted by Sakor View PostJoo kyllä se melko paljo paremmin niijaa alaspäin mitä tuo e30... Onko jotain linkkiä heittää? Ja sitten tuossa tutustuin zf laatikon sisältöön (oli ensimmäinen ja varmaan myös viimenen kerta) nii sinne ei taija saaha kun ihan bemarilta noita synchroja? Onkohan noissa eroja zf ja getragin synchroissa? Yritin käsissä pyöritellä niitä mutta varaosa numeroita ei sattunu silmään -,-
En tiedä onko syncrojen vaihtaminen kuinka järkevää, kun 100% toimivia laatikoita saa baari-illan hinnalla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
M50 nokka mietintää
Eli miten olis nyt viisain nuo nokat tuohon laittaa, kone on vanos m50b25..eli kannessa on vakio nokat paikoillaan.
Lisäksi löytyy varastosta m52b28 nokat ja m50b25 non vanos nokat..
Saanko näistä kepeistä mitään järkevää pakettia aikaiseksi,vai onko vielä hommattava yks non vanos imukeppi.
Kun vanoksen luultavasti poistan käytöstä. Ja ahdettu tulossa.
Comment
-
No jos vanoksen poistat niin sitten hommaat vielä toisen NV-imunokan jonka muokkaat pakopuolelle. Jos taas päätät pitää vanoksen, niin hommaat M54B30-imunokan. Kaikki muut vakionokat ovat käytännössä arvottomia, paitsi S52-nokat (US M3) jotka myös toki ovat vaihtoehto jos vanoksellisen teet.Originally posted by afafaf View PostEli miten olis nyt viisain nuo nokat tuohon laittaa, kone on vanos m50b25..eli kannessa on vakio nokat paikoillaan.
Lisäksi löytyy varastosta m52b28 nokat ja m50b25 non vanos nokat..
Saanko näistä kepeistä mitään järkevää pakettia aikaiseksi,vai onko vielä hommattava yks non vanos imukeppi.
Kun vanoksen luultavasti poistan käytöstä. Ja ahdettu tulossa.
Tai sitten vaan ENEM/Schrick/CatCams.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Onkos kellään viellä tommosta 2 levystä 240mm massalevy kytkintä testissä M50 + GS6 combon kanssa? kiinnostais kuulla käyttökokemuksia.. olis ostoslistalla enstalvelle Tilton OT-2 tilalle..sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Kiitos pitääpä vilkastaOriginally posted by Pazi88 View PostKeski-korpi motorsportin e30 touringissa on ainakin. Siitä joku kuva luulis löytyvän :think
En tiedä onko syncrojen vaihtaminen kuinka järkevää, kun 100% toimivia laatikoita saa baari-illan hinnalla.
Joo huomasin itse myös että kahden synchron hinnalla saa jo toimivan laatikon hakea.
Comment
-
Pakosarja
Olen tekemässä m50b25 moottorille twinscroll t3 Turbo pakosarjaa 6-2 tyyliin ja mietin että onko viisaampi tehdä secondary putket samasta sisämitasta kuin primääritkin? Vai kannattaa secondaryt pistää paksummasta tavarasasta? Pakokaasujen nopeushan laskee kun putken sisämitta kasvaa mutta jos yhteen putkeen työntää kolmesta sylinteristä tavaraa meneekö se silloin tukkoon?
Comment
-
Riippuu varmaan siitä, miten pikät nuo kakkoset ovat. Itse tekisin samasta tavarasta ja niin lyhyenä kuin mahdollista. Ei siellä ole kokoajan kaasua menossa kaikista pytyistä.Originally posted by afrojack View PostOlen tekemässä m50b25 moottorille twinscroll t3 Turbo pakosarjaa 6-2 tyyliin ja mietin että onko viisaampi tehdä secondary putket samasta sisämitasta kuin primääritkin? Vai kannattaa secondaryt pistää paksummasta tavarasasta? Pakokaasujen nopeushan laskee kun putken sisämitta kasvaa mutta jos yhteen putkeen työntää kolmesta sylinteristä tavaraa meneekö se silloin tukkoon?
Comment
-
Mie oon tehny nykyisin M50-sarjat 38 mm primääreillä ja sekundääriputkiksi 42.2 mm. Hyvin tuntuis pelaavaan ainakin tonne 700 hp hujakoille asti.Originally posted by afrojack View PostOlen tekemässä m50b25 moottorille twinscroll t3 Turbo pakosarjaa 6-2 tyyliin ja mietin että onko viisaampi tehdä secondary putket samasta sisämitasta kuin primääritkin? Vai kannattaa secondaryt pistää paksummasta tavarasasta? Pakokaasujen nopeushan laskee kun putken sisämitta kasvaa mutta jos yhteen putkeen työntää kolmesta sylinteristä tavaraa meneekö se silloin tukkoon?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Mitä näitä nyt oon jz ja m50 pakosarjoja katsellut niin kaikissa tuntuis just olevan kakkoset himpun verran isompia mutta sitten kun lueskelee asiasta niin monesti sanotaan että ei kannata suurentaa jos haluaa että herää aikaisemmin tai jos ei hae älyttömiä tehoja :think
Comment
-
Riippunee varmasti minkä kokonen pakopesä/laippakin on. Siihen nyt ei varmaan semmosta kuristusta kannata pistää väliin jos taas aukenee pakopesään isommaksi.Originally posted by afrojack View PostMitä näitä nyt oon jz ja m50 pakosarjoja katsellut niin kaikissa tuntuis just olevan kakkoset himpun verran isompia mutta sitten kun lueskelee asiasta niin monesti sanotaan että ei kannata suurentaa jos haluaa että herää aikaisemmin tai jos ei hae älyttömiä tehoja :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
kytkytin
Reseptit vauhtipyörä-ja kytkinosastolle pitkälti hallussa, ja käytössä nyt m20 vauhtipyörä ja -618 loppunen asetelma sintterillä. Piti aikansa, nyt luistaa. (Esijännitys??)
Tulevalle kaudelle tehokkaampaa tekniikkaa läjäämässä, ja nyt olis tarkoitus laittaa -765 asetelma, ja todennäköisesti sintterilevy. Kysynkin nyt, mistä olette hankkineet vauhtipyörän järkevään hintaan? Lähes 400eur++ hipovat hinnat jarruttaa ostohaluja merkittävästi. Starttikehäkin saisi olla valmiina, kulujahan senkin asennus aiheuttaa merkittävästi.e70 X5 35d
e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
e36 cupee
ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
Comment
-
Blingfactoryllä on joo se oikeesti bolt-on vauhtis 765 asetelmalle m5x koneeseen. Mut hinta on tuotaluokkaa. RHD:llä löytyy sinänsä paljon fiksumpi vauhtis edullisemmin: http://racehead.com.au/products-page...54-heavy-duty/Originally posted by Fantic View PostReseptit vauhtipyörä-ja kytkinosastolle pitkälti hallussa, ja käytössä nyt m20 vauhtipyörä ja -618 loppunen asetelma sintterillä. Piti aikansa, nyt luistaa. (Esijännitys??)
Tulevalle kaudelle tehokkaampaa tekniikkaa läjäämässä, ja nyt olis tarkoitus laittaa -765 asetelma, ja todennäköisesti sintterilevy. Kysynkin nyt, mistä olette hankkineet vauhtipyörän järkevään hintaan? Lähes 400eur++ hipovat hinnat jarruttaa ostohaluja merkittävästi. Starttikehäkin saisi olla valmiina, kulujahan senkin asennus aiheuttaa merkittävästi.
Toki pitää laskea toimitus ja mahdolliset tullit mukaan. Toki nekin mukaanlaskettuna tuli halvemmaksi kuin blingfactoryn vauhtis. Tuossa huonona puolena on se, että tuo on liian matala ja ainakin e36 328 kytkinlevy ottaa kampuraan kiinni eikä kytkin irrota jos sitä ei modaa. Ja joutuu käyttämään paksua painelaakeria sekä vielä korottamaan kytkinhaarukkaa että kunnolla irrottaa kytkin. Muita vauhtipyöriä ei minulla ole tiedossa, vaikka aika varmaan on muitakin saatavilla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Originally posted by Fantic View PostReseptit vauhtipyörä-ja kytkinosastolle pitkälti hallussa, ja käytössä nyt m20 vauhtipyörä ja -618 loppunen asetelma sintterillä. Piti aikansa, nyt luistaa. (Esijännitys??)
Tulevalle kaudelle tehokkaampaa tekniikkaa läjäämässä, ja nyt olis tarkoitus laittaa -765 asetelma, ja todennäköisesti sintterilevy. Kysynkin nyt, mistä olette hankkineet vauhtipyörän järkevään hintaan? Lähes 400eur++ hipovat hinnat jarruttaa ostohaluja merkittävästi. Starttikehäkin saisi olla valmiina, kulujahan senkin asennus aiheuttaa merkittävästi.
Mä kattelisin tuolta.Aprilia RSV4
Comment
-
Nyt kun oon saanut avon ajettavaan kondikseen ja tutkinut noita kytkinasioita niin huomasin ettei missään ole mainintaa tavasta millä itsellä ainakin pro enginesin vp ja sre 765 toimii ihan samalla tavalla kuin entinen vakiokytkinkin. Eli ainoa modaus mitä koko järjestelmään tehty noiden lisäksi oli että painelaakeria jatkettiin tosiaan pro enginesin toimesta sen 9mm mikä oli vakion ja nykyisen kytkimen korkeusero. Laakeri jatkettiin juottamalla hopealla tuollainen viistetty kartio/lieriö. Muodoltaan tämä että paine jakautuu tasaisesti laakeri vasten eikä suoran laakerin reunat ala vastaamaan liikkeen lopulla.
Näin mulle asia selitettiin ja mulla toimii kytkin aivan loistavasti.
ohessa kuva. Jospa auttaisi jotakuta. Muutama kymppi meni, mutta tuntuu luettuani näitä juttuja että pääsin suht helpolla
Comment


Comment