M50B25 NV kilpakoneeseen kattelen mäntiä. Wisecon 11:1 puristeiset männät sais ruotsinmaalta 925e. Kysymys kuuluu, et onko tarpeeks ruttua E85:lle? Turbo HX40 super #18 ja kahdella NV imunokalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tatsga View PostM50B25 NV kilpakoneeseen kattelen mäntiä. Wisecon 11:1 puristeiset männät sais ruotsinmaalta 925e. Kysymys kuuluu, et onko tarpeeks ruttua E85:lle? Turbo HX40 super #18 ja kahdella NV imunokalla.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOnko open vai closed loop säätö käytössä? Open looppi tahtoo välillä pelata miten sattuu, jos olosuhteet muuttuu.
Originally posted by Supra^ View PostEi kyllä ole ollut täällä ainakaan. Koko viime kesän seurasi targettia nätisti. Mikä sulla siellä ohjaa sitä?:think
Comment
-
-
Originally posted by Tatsga View PostPesä ahtimineen tuli vaihdossa käytettyyn BC-Racingin alustasarjaan, niin ei auta ku köyhän vikistä... Tarkoitus olis pitää rajoitin 7500rpm kohdalla hydraulinostajien kanssa.
Originally posted by Tatsga View PostM50B25 NV kilpakoneeseen kattelen mäntiä. Wisecon 11:1 puristeiset männät sais ruotsinmaalta 925e. Kysymys kuuluu, et onko tarpeeks ruttua E85:lle? Turbo HX40 super #18 ja kahdella NV imunokalla.
Tupla imujen kans, kannattaa tarkoin harkita nokkien ajotusta, muutoin dynaaminen puristus saattaa karatakäsistä ja aiheuttaa ongelmaa vaikkakin etanoli kone.Last edited by Exami; 13-08-2018, 09:13.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Stage 1:seen en ajatellu päivittää kanteen muutakun toisen imunokan pakonokaks ja uudet INAn hydraulinostimet naputtavien tilalle. Kierroksia ei ole mitään hinkua ottaa tähän kokoonpanoon yli 7000. Onko ehdotuksia ajoituksille tupla-imunokille tuollaisilla rutuilla vai meneekö samoilla ajoituksilla kuin muissakin koneissa? Tehotavoite 500hv renkailta ja mahdollisimman paljon henkeä myös alemmille(3-5000rpm) kierroksille.
Originally posted by Exami View PostKatso että kanteen tulee kunnon venttiilijouset. älä aja vakio venajousilla. niin saat varmasti tuon rajottimen jopa 8000rpm hydikoilla. (nokan ajotus / nokat tulee vastaan kuitenkin ennen 8000rpm)
Rutut oikein sopivat jos nokissa reilusti asteita. esim Enem Z2 keppien kans dynaamiset asettuu sopivaks..
Tupla imujen kans, kannattaa tarkoin harkita nokkien ajotusta, muutoin dynaaminen puristus saattaa karatakäsistä ja aiheuttaa ongelmaa vaikkakin etanoli kone.
Comment
-
-
Originally posted by thst View PostOpen looppi käytössä. Tuohon closed looppiin en ole vielä onnistunut perehtymään enempää. Olisiko heittää kuvaa jonkunlaisista säädöistä millä saatu toimimaan?
Megan (MS2 extra) kautta tuota ohjailen.
Asetuksia ei hirveesti open loopista tarvi muuttaa. Vaihdat vaan closed loopiksi. "Boost Control Lower Limit Delta" vaikka 30 kpa. Basic moodi ja se herkkyys slideri alkuun vaikka 150 kohdille. Target kartta on TPS*RPM ja teet siihen kartan missä 100 TPS:llä on max ahdot mitä haluut (kpa). 0-20 TPS vaikka 0 ahdot ja interpoloit välin. Ja testaamaan. Nosta herkkyys slideria niin kauan että se alkaa oskilloimaan target ahtojen ympärillä ja sit pykälä takaspain. Sit sen pitäs pelata. Jos tuntuu että aluksi vähän piikkaa ahtoja ennenkuin laskee targettiin, niin nosta "Boost Control Lower Limit Delta" arvoa vähän isommaksi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostLaita ehottomasti closed loop käyttöön, kun open loop on aika mahdoton saada pelaamaan oikein joka tilanteessa. Siinä ei mitään kovin ihmeellistä ole. Katso että uusin firmis on käytössä (3.4.2) siinä ainakin pelaa closed loop ahtopaineen säätö ms2:ssa. Joissain vanhemmissa ei pelannu.
Asetuksia ei hirveesti open loopista tarvi muuttaa. Vaihdat vaan closed loopiksi. "Boost Control Lower Limit Delta" vaikka 30 kpa. Basic moodi ja se herkkyys slideri alkuun vaikka 150 kohdille. Target kartta on TPS*RPM ja teet siihen kartan missä 100 TPS:llä on max ahdot mitä haluut (kpa). 0-20 TPS vaikka 0 ahdot ja interpoloit välin. Ja testaamaan. Nosta herkkyys slideria niin kauan että se alkaa oskilloimaan target ahtojen ympärillä ja sit pykälä takaspain. Sit sen pitäs pelata. Jos tuntuu että aluksi vähän piikkaa ahtoja ennenkuin laskee targettiin, niin nosta "Boost Control Lower Limit Delta" arvoa vähän isommaksi.
Comment
-
-
Originally posted by Sakor View PostHei! Semmosta kyselisin että minkälaisia ratkaisuja olette tehny e30 alustoihin? Meinaan että onko teillä ihan normi etu ja taka-akselit paikoillaan?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Eihän sinne mitä tahansa yhdistelmiä voi rakentaa, sehän on laitonta
Mutta joo, sillä 325 alustalla kyllä pärjää kunhan siellä on kaikki kunnossa.
Ennenkuin autoon pitää saada kaikenlaista hienoa tuning osaa, niin kiinnittää vaikka huomiota siihen että jarruputket- ja letkut, jarrut, tukivarret, puslat yms. on kondiksessa.Projekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
Käyttis:Transporter T5 2.5tdi
Comment
-
-
Originally posted by Iemel View PostEihän sinne mitä tahansa yhdistelmiä voi rakentaa, sehän on laitonta
Mutta joo, sillä 325 alustalla kyllä pärjää kunhan siellä on kaikki kunnossa.
Ennenkuin autoon pitää saada kaikenlaista hienoa tuning osaa, niin kiinnittää vaikka huomiota siihen että jarruputket- ja letkut, jarrut, tukivarret, puslat yms. on kondiksessa.
Joo nii tarkotus ois saaha tuo auto myös pysähtymään 😂 lähinnä kun tuossa projektissa ei oo levyjarrullista takapäätä ja tuossa pihassa yks e39 mutta oli kyllä melko työmaan näkönen yhtälö että varmaan joutuu ehtimään e30 tai sit e36 compactin takakelkan sinne
Comment
-
-
Eikäkö rälläkkä ja kemppi esille ja länttäät sen e39 taka-akselin sinne, niin alkaa pitojakin löytymään Onhan noita tehty.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEikäkö rälläkkä ja kemppi esille ja länttäät sen e39 taka-akselin sinne, niin alkaa pitojakin löytymään Onhan noita tehty.
Comment
-
-
Ite sovitin E90 taka-akselin E30seen. Coilien kanssa kuin tehty E30 koppaan=kiinnikepisteet sopivasti runkoaisoihin nähden ja iskarit tulee suoraan vakiopaikoille kivasti. Ite lovesin runkoaisoihin kolot ylätukivarsille ja poistin etummaisen poikittaispalkin apurungon tieltä+kaikkien ylimääräisten kiinnikerämmäleiden siistiminen pois tieltä. Jos meinaa ajaa E30 vakiokokosilla renkailla katukorkeudessa, niin ei tarvi nostaa noin ylös koko akselia. Peräksi tulee E36 typ188, jos ei vetarit sovi muuten, niin vaihdan E36 navat=sopii laakerit ristiin.
Comment
-
Comment