Ai niin, kannattaa luultavasti mielummin ostaa VNT:ltä tai jostain muualta halvalla (100-130e) kunnon lastu kuin käyttää tuota systeemiä. +30hv/70Nm luvattu, hyvin toimii, itse olen tosi tyytyväinen.
No niin keneltä vois saada lastun 324 Tdic -90?
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Kysäisepä käyttäjältä VNT. Itse juuri tilasin omaan autooni lastun, mutta se ei ole vielä kerennyt tänne asti, niin en voi vielä kertoa kokemuksia. Hirveesti polttelis jo saada lisää voimaa!!!
Kysäisepä käyttäjältä VNT. Itse juuri tilasin omaan autooni lastun, mutta se ei ole vielä kerennyt tänne asti, niin en voi vielä kertoa kokemuksia. Hirveesti polttelis jo saada lisää voimaa!!!
Paljonko maksoit ?
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Voisko joku nyt viel ystävällisesti kertoa, että minkäkokoinen potikka(ilmeisesti lineaarinen), minkä kokoinen kiintee vastus tarvitaan tohon evry kytkentään? Oliko se nyt niin että kytkin, vastus ja potikka tinataan sarjaan ja kyseinen paketti kytketään rinnan joihinkin johtoihin?
Kiitos paljon jo etukäteen
Ja siis autona 324 Td höystettynä isommalla turbolla ja välijäähyllä
(matalat männät jne. kone tehty kestämään 1,5 ahdot, tällä hetkellä vakio syötöllä 0,8 )
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Kertokaa nyt joku joka on tämän tähän autoon tehnyt
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Nyt hankittuna 500 ohm potikka, kytkin ja metallikalvosvastus 220 ohm..
Siis tuleeko nämä nyt rosvoliittimella kiinni toinen pää lilaan johtoon ja toinen minne?
Kiitos =)
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
153€ tuli hintaa postikuluineen. Lastun pitäisi tulla nyt tässä lähiaikoina. Mut tosiaan joo, jos on turbo vaihettu ja isompaa välijäähyä jne, niin varmaan olisi parempi vaihtoehto käydä teetättämässä ohjelma, kuin tuollainen valmislastu...Ne kun yleensä on kuitenkin tehty vakiokuntoisille koneille. Tai ainakin irtoaa huomattavasti enemmän voimaa sillä konstin..
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Oon koittanu searchia vaan en nyt osaa, mihin johtoihin tuo potikka-vastus-kytkin -yhdistelmä tällätään? Toinen johto on mielestäni tuo puna/keltainen joka menee ohjausyksikölle? Mutta kuten topicin alussa on puhetta ollut ei toista napaa tulisi kytkeä miinus vaan pluspuolelle, eli mihin? Autojen laitosta jotain ymmärrän mutta tää ruiskun kytkentä ei aukene mulle:
sitten kun olette pilponeet ne johtosarjat ja autot ei enää käy kunnolla ym. niin mulla on pari johtosarjaa ylimääräsinä. kyllä siitä tds:stä saa tehoa muutenkin kun noilla potikka virityksillä.
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Onks pojat enää nykään tehy mitää tämmösiä ja mihkä vanhat jermut on lähteny?
oisko koneet levennyD
kuulema se vakioturpoahdin(ahistin) ei kestä paljoo virittelyä, alkaa ahistaan noi kaasuvirtaukset ja se hajoo. myös kansi voi ylikuumeta kun ei virtaa kunnolla.
oon suunnitellu itekki virittelyä, mut sitä pitäs sit virittää kokonaisuutena jos haluu kestävän.
kuulema se vakioturpoahdin(ahistin) ei kestä paljoo virittelyä, alkaa ahistaan noi kaasuvirtaukset ja se hajoo. myös kansi voi ylikuumeta kun ei virtaa kunnolla.
oon suunnitellu itekki virittelyä, mut sitä pitäs sit virittää kokonaisuutena jos haluu kestävän.
Ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. On se peleissä helppoa kun voi ostaa isomman hihnapyörän remmiahtimeen ja teho kasvaa 40hp. Seuraavaksi ostetaan se varsinainen ahdin ja teho kasvaa toiset 40hp
Käytännössä se ahtimen kesto ei ole ongelma, toki sekin sanoo sopimuksensa irti huomattavasti nopeammin kuin vakio vehkeessä, mutta tätä ennen on tehty jo monta kansiremonttia. Ahtimen pakopuolen pienuus aiheuttaa tolkuttomat pakopaineet ja -lämmöt, kun syöttöä nostetaan tuntuvasti vakiosta --> kansi sanoo poks.
mitenkään foorumia mollaamatta itse ainakin toivon juurikin paljon enemmän tällaista keskustelua tänne.
ffp on diesel-puolella valovuoden edellä...
Onneksi on Holy Smoke Diesel. Jos oikeasti aihe kiinnostaa, niin sieltä kyllä löytyy juttua enemmänkin kuin ffp:ltä. Lisäksi on vielä jenkkien VW-Diesel -forumit. Toisaalta näissä vanhoissa jakajapumpullisissa kammiodieseleissä perusrakenteet on aivan samoja niin BMW:n kuin Volkkarin dieseleissä, samat niksit hieman sovellettuna toimii..
Comment