Originally posted by JJwawoo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
-
-
Originally posted by eiskalt View Postoho, paitsi että täältähän on yksi letku rikki. Sehän voisi vaikuttaa asiaan... Mitäkä varten se tekee tuollaisen kiepin?e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
oho, pahoittelut, luulin maininneeni. Suodattimelta pumpulle, kellertävän läpinäkyvä. Näyttäis siltä, että juurikin sitä pitkin tavara kulkee. Pitää kehittää jotain millä paikata, kunnes saa uuden letkun.
Hmmm... Oishan täällä yks xantian hylky, mistä vois pölliä letkun, jos löytyy sopiva.Last edited by eiskalt; 20-05-2012, 17:55.
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View Posttällä hetkellä tilanne sellanen, että tehoa tuli ehkä hieman lisää, vaikka alakierroksilla edelleen melko heikkoa. Tyhjäkäynnillä sellanen tärinä, että koko auto väpättää. Pieni lisäkoputtelu ehkä auttais? Ainakin kun kaasulla ihan vähän nostaa kierroksia, niin heti paljon parempi.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View Postoho, pahoittelut, luulin maininneeni. Suodattimelta pumpulle, kellertävän läpinäkyvä. Näyttäis siltä, että juurikin sitä pitkin tavara kulkee. Pitää kehittää jotain millä paikata, kunnes saa uuden letkun.
Hmmm... Oishan täällä yks xantian hylky, mistä vois pölliä letkun, jos löytyy sopiva.e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Originally posted by Keisari View PostJoo eli se letku on meno letku löpölle. Joo tuo tyhjäkäynnin epätasasuus on yleistä. Koita naputella kantta ku auto on käynnisä ja kaveri kabiinisa valmiina sammuttamasa jos kierrokset nousee liikaa. Muista jälkikäyttää konetta äläkä sammuta sitä heti repimisen jälkeen. Ettei tarvi antaa kannen vaihtoon ohjeita
Ja tuo jälkikäyttöhän nyt on jo muutenki otettu tavaks.
ja letku löyty jo. Väänsin sen jopa samantapaselle kiepille, kun vanha. Jospa sillä joku tarkotus oli.
Comment
-
-
Originally posted by Keisari View PostMikä garretti sielä suhisi?
ahtopainekkaan ei ihan satavarma oo mutta tuota se autogauge taulussa näytti Autosta vielä sen verran että laatikko on 525i vanoksesta ja perä 525TDSA, vauhtis m21 ja paineasetelma sachs racing (525i tämäkin) levynä uus LUK(524TD)
Löytyhän ne tiedot:
M24 Compressor
A/R: .42
Max PSI: 27psi
Inlet: 2.25"
Outlet: 2"
Wet Float Bearing
Oil Lubricated/Cooled
T3 Flanged Turbine
A/R: .48
3-bolt Downpipe
P/Ns
Turbo: 466800-0005
Wastegate: 430099-0084KTM 1090 Adventure R
Comment
-
-
Kyllä se näimmä isompaa huutaa Itellä turbo hakusesa ja ei oikee tiä minkä laittais ku ei vihtis mitään älyttömän kokosta laittaa että säilyis alaväännöt. Pitikö hyvin tuolla kytkimellä?e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Tuo turbo on just hyvän kokonen. Hyvin kiihtyy isommallaki pykälällä(eli pienemmilläkiekoilla) siinä 2000rpm täys paine.
Tuo kytkin yhdistelmä on halvempi kun sintteri ja varmasti mukavampi. Ainakin pitävämpi ku vakio (kokeiltu aikanaan 524TD:ssä kun siinä ei vitosella oma vakio pitäny)
Jäi itelläki virittely kesken ku menin myymään tuon auton...KTM 1090 Adventure R
Comment
-
-
Originally posted by JJwawoo View PostTuo turbo on just hyvän kokonen. Hyvin kiihtyy isommallaki pykälällä(eli pienemmilläkiekoilla) siinä 2000rpm täys paine.
Tuo kytkin yhdistelmä on halvempi kun sintteri ja varmasti mukavampi. Ainakin pitävämpi ku vakio (kokeiltu aikanaan 524TD:ssä kun siinä ei vitosella oma vakio pitäny)
Jäi itelläki virittely kesken ku menin myymään tuon auton...
Itekki miettiny että jos jäykkä vauhtis ja sachsin race asetelma + joku levy...e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Joo onhan tuo hyvä pakokaasujarru Joo onhan se mukava rallatus ko laittaa kovan vauhtiksen Pitäs vaa ostaa m21 pakosarja nii sais alkaa turboa suunnitteleen...e34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
Comment