Onks jollain kuvia tosta ahtopainemittarin asennuksesta ja mistä se otetaan :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Paul 74 View PostOnks jollain kuvia tosta ahtopainemittarin asennuksesta ja mistä se otetaan :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Henukani View PostItellä ois 324tdssä:
-Schwitzer S200G
-Iso välijäähdytin
-2,5" downpipe ja 3'' putki yhdellä pöntöllä
-m21 pakosarja
-Mekaaninen pumppu vakio nestepäällä
Yltääkö mitenkään 200-250hv tehoihin vakiopumpulla, vai onko 12mm nestepää pakollinen ?
-miksi putki isompi kuin downpipe? pitäs olla toisin päin
-vakio nestepää aikalailla 170hp maks, 11-12mm pää noille tehoille
Comment
-
-
Originally posted by muuris View Post-mikä on 324tds?
-miksi putki isompi kuin downpipe? pitäs olla toisin päin
-vakio nestepää aikalailla 170hp maks, 11-12mm pää noille tehoillee34 525tds, e30 325tds touring
Ex: e39 530d, e30 324td touring, Patrol e34 525tds e34 525 tdsa (nykvaraosa). Hj60
e30 324tdic. E36 325ci s124 300tdt s124 e250td
Volvo 3 x D24T + B200ET
MB 250D x2 vw caddy d
Opel ford
Syöttöpumpun tiivisteiden ja nestepään vaihdot yms. Yhteyttä privaan.
Comment
-
-
Eilen sain viimeinkin oman TDS:n kasaan ja nyt laulaa taas hienosti. Vaihdoin kaikki hilut jakopäähän lukuunottamatta ketjupyöriä jotka näyttivät olevan hyvässä kunnossa. Laahaimet ja kiristäjät oli aivan lopussa, samoin ketjut oli venähtäny noin sentin. Tosiaan, siis homma onnistuu ilman kannen irroitusta mutta öljypohja kannattaa tiputtaa alas. Pumpun asentoon en koskenut ja auto lähtee kuumana paljon paremmin käymään. Koneella rullattu n. 308tkm.
Comment
-
-
Originally posted by Henukani View PostJuu, 324td. Kai se 12mm nestepää on sitten hankittava. Ahdistaakos se paljoo vaikkei ole kokonaan 3'' putkea? ja entä tuo vakio pakosarja, mihin asti sillä pääsee ?
Comment
-
-
Noniin, elikkäs jos joku sattuu seuraamaan tätä aihetta vielä niin olisi kiva jos joku kertoisi toimiiko nämä viritys hommat myös 525 tds e39 1997 bemarissa.
Bemareista en tiedä juurikaan mitään kun mersuista siirryin näihin pari pv sitten.
Jos sattuu onnistumaan kyseiseen automalliin nämä viri hommelit niin ohjeet olis kans kiva saada samalla. Mielellään vielä tyyliin kuinka lusikka laitetaan suuhun puolentunnin selityksellä...Sekä jos tarvitsee vaihtaa jotain yms...Last edited by NikoLL; 24-06-2013, 12:39.
Comment
-
-
Originally posted by NikoLL View PostNoniin, elikkäs jos joku sattuu seuraamaan tätä aihetta vielä niin olisi kiva jos joku kertoisi toimiiko nämä viritys hommat myös 525 tds e39 1997 bemarissa.
Bemareista en tiedä juurikaan mitään kun mersuista siirryin näihin pari pv sitten.
Jos sattuu onnistumaan kyseiseen automalliin nämä viri hommelit niin ohjeet olis kans kiva saada samalla. Mielellään vielä tyyliin kuinka lusikka laitetaan suuhun puolentunnin selityksellä...Sekä jos tarvitsee vaihtaa jotain yms...TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostTäällä on jo noi jutut käsitelty useampaan kertaan, lue vaikka ensimmäiset 20 sivua, sieltä luulisi löytyvän yksinkertaiset ohjeet siihen hommaan.
Epäselväksi jäi, että liitänkö pinniin 39 johdon ja vedän sen kabiinin puolelle ja tinaan johtoon vastuksen potikan ja kytkimen ja sitten kytkimeltä toinen johto pinniin 14?Last edited by NikoLL; 25-06-2013, 13:56.
Comment
-
-
Miten ohjeessa neuvotaan? Linkitä tähän se ohje niin spekuloidaan yhdessä.
Olettaisin kuitenkin kytkennän menevän noin, vaikken pinnejä muista ulkoa.
Kytkennässä annetaan niiden kahden johdon välille vastusta, mitään johtojahan ei siis katkaista. Katkaisijalla kytketään se vastus ja potikka käyttöön tai pois.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jurkutti View PostEilen sain viimeinkin oman TDS:n kasaan ja nyt laulaa taas hienosti. Vaihdoin kaikki hilut jakopäähän lukuunottamatta ketjupyöriä jotka näyttivät olevan hyvässä kunnossa. Laahaimet ja kiristäjät oli aivan lopussa, samoin ketjut oli venähtäny noin sentin. Tosiaan, siis homma onnistuu ilman kannen irroitusta mutta öljypohja kannattaa tiputtaa alas. Pumpun asentoon en koskenut ja auto lähtee kuumana paljon paremmin käymään. Koneella rullattu n. 308tkm.
Kylmänä lähtee käyntii aivan ilman moitteita mutta haaleana\kuuma joutuu sahuuttamaan? Autoon vaihdettu mm. Suuttimet,paluuletkut,polttoaineletkut,sammuttaja, suodatin ja muita pieniä hilppeitä mutta ei ole vielä mikään auttanut.
Jos joku osaa tähän vastata niin onlisi aika nasevaa..sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View PostOliskohan itsellä samaa oiretta? Autona e36 325td.
Kylmänä lähtee käyntii aivan ilman moitteita mutta haaleana\kuuma joutuu sahuuttamaan? Autoon vaihdettu mm. Suuttimet,paluuletkut,polttoaineletkut,sammuttaja, suodatin ja muita pieniä hilppeitä mutta ei ole vielä mikään auttanut.
Jos joku osaa tähän vastata niin onlisi aika nasevaa..e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostMiten ohjeessa neuvotaan? Linkitä tähän se ohje niin spekuloidaan yhdessä.
Olettaisin kuitenkin kytkennän menevän noin, vaikken pinnejä muista ulkoa.
Kytkennässä annetaan niiden kahden johdon välille vastusta, mitään johtojahan ei siis katkaista. Katkaisijalla kytketään se vastus ja potikka käyttöön tai pois.
Induktiivisella tunnistimella varustettujen järjestelmien huijjaus onnistuu tällä tavalla:
boksin pinnin 39 (singaalin paluu) ja pinnin 14 (maa) välille liitetään 200-250ohm vastus (väh. 0,5w) ja 500-1000ohm säätövastus sarjaan!
Periaate on sama kuin Kreuzotterin ensimmäisessä viestissä eli
pudottaa paluusingaalin jännitettä ja kiinteä vastus estää säädön menemisen nollaan.
Vakioahtopaineilla saa jo potkua mukavasti noin 500ohm kokonaisvastuksella!
Ja menneehän tuo nyt laittaa sitten tuohon minun 525tds vm 97??? ettei mikään sähköhommeleita tule?
Ja kaipa mullakin on tuo induktiivinen tunnistin? että tämä ohje on myös autooni? Sori pöljät kysymykset mutten tunne bemuja vielä juuri mitenkään ^^.
Comment
-
Comment