Mites täälläpäin näissä yleisesti kestäneet jakopää ja kk-lakrut?
Laakereista tulee juttua aika tasaisesti rapakon takaa vähän kaikenmoisella kilometrisuorituksella.
Ilmeisesti eivät ole pitkäikäisiä ainakaan n55 padassa ja varsinkin tuo öljysuodattimenjalan tiivisteen vaihto saa monella slaikat luiskahtamaan, ellei saa pyöritettyä moottoria ilman käynnistymistä öljynpaineiden nostamiseksi.
Ketju ilmeisesti melko kestävä ainakin poikkimenemisen suhteen, mutta venymistä löytyy välillä juttua.
Melko purkaltahan tuo ketjukin näyttää n55 moottorissa:think
Kokemuksia?
Varmaan 200tkm nurkilla kannattanee tehdä viimeistään molemmat mikäli ei halua riskejä?
Laakereista tulee juttua aika tasaisesti rapakon takaa vähän kaikenmoisella kilometrisuorituksella.
Ilmeisesti eivät ole pitkäikäisiä ainakaan n55 padassa ja varsinkin tuo öljysuodattimenjalan tiivisteen vaihto saa monella slaikat luiskahtamaan, ellei saa pyöritettyä moottoria ilman käynnistymistä öljynpaineiden nostamiseksi.
Ketju ilmeisesti melko kestävä ainakin poikkimenemisen suhteen, mutta venymistä löytyy välillä juttua.
Melko purkaltahan tuo ketjukin näyttää n55 moottorissa:think
Kokemuksia?
Varmaan 200tkm nurkilla kannattanee tehdä viimeistään molemmat mikäli ei halua riskejä?
Comment