Originally posted by zakspeed
View Post
Buimurin koulutusmatskuissa ei näyttänyt laakereista olevan mitään erikoista mainintaa koneen B57 osalta.


Tuoss oli koko dokkari tuosta B57:sta: http://www.bimmerfest.com/forums/att...1&d=1517879202
Sen sijaan tuosta mainitsemastasi B58:sta löytyy mainintoja noista laakereista.


Näistä IROX laakereista näytti olevan jo versio 2 putkessa valmistajalla.

Pläräsin tuossa myös millaisia laakerivauriotapauksia tuolta netin syövereistä löytyi N57:sta. Suurin osa oli alta 150tkm kilsoilla. Alin taisi olla 40tkm kohdalla. Pannun hinta näytti melkoisen hirveälle ja useimmissa tapauksissa bemari maksoi koko homman tai suurimman osan siitä. Koko rempan hinta oli jossain tapauksessa 22k€ ja jossain reilun 200tkm ajetusta omistaja oli joutunut maksamaan 8000€. Hirveitä hintoja.









Leave a comment: