Hienoa, että näiden uudempien koneiden asioita raportoidaan ja pyritään jotain punaista lankaa keksimään näiden vikojen syntymekanismien välille. Isäukolla nyt 250tkm N57 kanssa takana niin hieman mietityttää noilla uusien kampuran osien hinnoilla että olisiko tehtävä ennakoitavasti rempat laakereihin sekä jakopäähän. Start-stopin käytöstä poistaminen on toki tehtävä niin eliminoi ainakin sen vaikutuksen.
Jos start-stopia voi syyttää niin toi 5% polttoainesäästö ei paljoa lämmitä jos se on kestosta pois. Ennemmin tankkaa kuin remppaa ennenaikaisesti.
Koomista sinänsä, että oma E39 on ollut käyttövarmempi kuin mitä tuo 15-mallinen X5. Se siitä huolettomasta autoilusta uusien vehkeiden kanssa kun on meinannut kertaalleen jo palaa koko auto. Vakuutusyhtiökään ei varmaan kohta enää usko hinausturvaan liittyviä hakemuksia


Leave a comment: