Announcement
Collapse
No announcement yet.
Automaattilaatikon öljynvaihdosta-riskit ja hyödyt? (Öljyt vaihdettu 9.10.06, KUVIA)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
täytyy mainostaa kilpailijoitakin, wiik tekee hyvää jälkeä ESP-AUTOTRANS nimisellä firmallaan. meillä ei vissiin enään tehdä bmw askeja kun lähdin kouluun vaan keskitytään jenkkivaihteistoihin. öljynvaihtoja yms. tehdään varmastikin vielä.Last edited by esa`pentula; 07-03-2013, 06:05.
-
-
Originally posted by Imohtep View PostNo nyt sitten pääsen sitten tällekin topicille minäkin kirjoittelemaan.
Niin se sytty tomaatin vikavalo ja meno meni takkuiseksi.
Seuraavalla käynnistyksellä valo ei palanut, mutta jo vain hetken päästä, kun hiukan nosti tehoja, niin taas syttyi.
RealOEM ehdottaa vaihteistoksi A5S 390R - WG tai A5S 390R - WZ...
Saataisiko joku vaihde luistaa..?
Eli, nyt sittten kipin kapin laatikon ölpänvaihtoon ja kädet ristiin, vai olisiko ölpän pinta päässyt valahtamaan?
Kai se kuitenkin siitä lähtee, että aamulla soitto Powermaticiin, joka nyt tässä lähellä on vai onko parempia ehdotuksia?
Edit: No niin. Yllätys, yllätys Powermatic suosittaa vain laatikon avausta/huoltoa ja hintakin ainoastaan ainakin 3500€
Olikos niitä muita vaihtoehtoja tarjolla?
Ainakin yhtä hyvä paikka kuin tuo jo kysymäsi "paja"
Ja jos alkuperäiset kilometrit niin laatikko on tullut tiensä päähän, eli tarkoittaa perusteellista huoltoa(turbiini, kitkalevyt jne jne)
Leave a comment:
-
-
e39 530dA facelift -01 224tkm.
No nyt sitten pääsen sitten tällekin topicille minäkin kirjoittelemaan.
Niin se sytty tomaatin vikavalo ja meno meni takkuiseksi.
Seuraavalla käynnistyksellä valo ei palanut, mutta jo vain hetken päästä, kun hiukan nosti tehoja, niin taas syttyi.
RealOEM ehdottaa vaihteistoksi A5S 390R - WG tai A5S 390R - WZ...
Saataisiko joku vaihde luistaa..?
Eli, nyt sittten kipin kapin laatikon ölpänvaihtoon ja kädet ristiin, vai olisiko ölpän pinta päässyt valahtamaan?
Kai se kuitenkin siitä lähtee, että aamulla soitto Powermaticiin, joka nyt tässä lähellä on vai onko parempia ehdotuksia?
Edit: No niin. Yllätys, yllätys Powermatic suosittaa vain laatikon avausta/huoltoa ja hintakin ainoastaan ainakin 3500€
Olikos niitä muita vaihtoehtoja tarjolla?Last edited by Imohtep; 12-11-2012, 07:45.
Leave a comment:
-
-
Mobil ATF 320:stä laitoin 88' 750iL:n lootaan, sama aski kuin kysyjällä. Pohja pois ja suodattimen vaihto samalla. Hyvin on pelannu kohta pari vuotta kesää talvea. kohta vois vaihella udestaan pelkät öljyt propun kautta. Kirkasta punaista on tikusta katsottuna.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Josunapalm View PostMeinasin vaihtaa öljyt tuohon -91 850:n lootaan. Eli zf 4hp24 kyseessä.
Edellisestä vaihdosta ei tietoa. Tikusta katsottuna öljyt olivat melko tummat. Tuohon askiin käy siis ilmeisesti mikä vaan dexron 3 atf, eikö? Meinasin tuota mobilin atf 320:stä laittaa.
Kysymys kuuluukin että haittaako kun vanhat ja uudet öljyt menevät sekaisin kun vanhasta öljystä ei ole mitään tietoa mitä se on? Eli siis normaalisti vaihdan sen mitä tyhjennyspropusta tulee. Kaksi tai kolme kertaa jos valuttaa öljypohjan tyhjäksi ja täyttää uudella väleissä autoa käyttäen niin suurin osa öljystä pitäisi olla uutta. Mites muut vaihdellu näihin laatikoihin joiden huolto-ohjelmaan se kuuluu?
Leave a comment:
-
-
Meinasin vaihtaa öljyt tuohon -91 850:n lootaan. Eli zf 4hp24 kyseessä.
Edellisestä vaihdosta ei tietoa. Tikusta katsottuna öljyt olivat melko tummat. Tuohon askiin käy siis ilmeisesti mikä vaan dexron 3 atf, eikö? Meinasin tuota mobilin atf 320:stä laittaa.
Kysymys kuuluukin että haittaako kun vanhat ja uudet öljyt menevät sekaisin kun vanhasta öljystä ei ole mitään tietoa mitä se on? Eli siis normaalisti vaihdan sen mitä tyhjennyspropusta tulee. Kaksi tai kolme kertaa jos valuttaa öljypohjan tyhjäksi ja täyttää uudella väleissä autoa käyttäen niin suurin osa öljystä pitäisi olla uutta. Mites muut vaihdellu näihin laatikoihin joiden huolto-ohjelmaan se kuuluu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostSuolistokin olis varmaan hyvä huuhdella välistä, mutta koitetaan nyt ensi autoa huuhdella. Eipä huuhtelussavarmaan mitään erikoista ole, mutta täytyy katsoa tuossa kesällä tarkemmin. Kyselen sitten privalla lähempänä ajankohtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostSuolihuuhtelu?öö.. En tiedä miten se tehdään mutta ei se voi vaikiaa olla
nosturi löytyy kyllä.
Suolistokin olis varmaan hyvä huuhdella välistä, mutta koitetaan nyt ensi autoa huuhdella. Eipä huuhtelussavarmaan mitään erikoista ole, mutta täytyy katsoa tuossa kesällä tarkemmin. Kyselen sitten privalla lähempänä ajankohtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostAiemmin kirjoitit, että ruotsin tuonti eikä vaihdosta tietoa. Joten mistäpä noista tietää...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostEi ole laitettu koskaan lisää!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostIhmettelen suuresti että, miten voi öljyä olla liikaa, kun 15vuotta rullattu ja öljy proppukin oli ihan neitseellinen... uskon kyllä että, ei koskaan ole lisätty ölppää. Kaippa tuo laatikko on pelannut uutena niin kun kuuluukin toimia ja nytte sitten kun, lähti öljyä vähä pois, loota pelaa parhaiten miten mulla koskaan. Taitaa olla hajoamisen elkeitä.:thinkmä korjaan kyllä asevelihintaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View Postmiten voi öljyä olla liikaaTarkista ne nyt uudelleen jos olet noin vainoharhainen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: