Originally posted by turbo touring
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by turbo touring View PostMillä arvoilla olette kiristäneet ahdetun moottorin kannen? Tuntuu aika vähältä noi momentit tämän ohjeen mukaan.
Autodatan mukaan 1=35-45nm, 2 =60-65nm, 3=73-77nm.
Comment
-
-
Ahdettu l-jet ei kierrä?
Oiskos porukalla ajatuksia mikä loppuu (ilma, bensa vai sytytys) kun ei kierrä kuin 4500rpm? suuttimet 1.8i vakiot eihän näillä pitkälle pääse mutta kuinka pitkälle muut on päässyt? vakio kärjetön sytty. ei mene alipainetta (meneekö ennakot perseelleen?) Vaiko 1.8i vakio kaasuläppä ja ilmanmäärä mittari. ja en ole laittamassa vielä moottorin ohjausta eli laita MS tai vastaavan tiedon voi jättää mainitsematta.
Comment
-
-
Originally posted by turbo touring View PostOiskos porukalla ajatuksia mikä loppuu (ilma, bensa vai sytytys) kun ei kierrä kuin 4500rpm? suuttimet 1.8i vakiot eihän näillä pitkälle pääse mutta kuinka pitkälle muut on päässyt? vakio kärjetön sytty. ei mene alipainetta (meneekö ennakot perseelleen?) Vaiko 1.8i vakio kaasuläppä ja ilmanmäärä mittari. ja en ole laittamassa vielä moottorin ohjausta eli laita MS tai vastaavan tiedon voi jättää mainitsematta.e34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Comment
-
-
Kannattaako väkisin sulattaa se pata vakio suuttimilla joissa tuotto riittää nippanappa vakio tehoihin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by fore View Post1.8i vakio suuttimet + vakio ohjaus ---> bensahan tossa kaiken järjen mukaan loppuu.
Comment
-
-
No ei se siltikään tule toimimaan vakio ohjauksella. Mikä nyt oli ilmeisesti vastaus mitä et halunnu
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by turbo touring View PostSiis vaihtelen viikoloppuna suuttimet ja katotaan josko paranis. Juu ja ei ole tarkoitus sulattaa moottoria kun ei tästä mitään 300 heppasta olla tekemässä. Mites toi ilman saanti kun isontaa suuttimia?
Niitten vakiosuuttimien tuotto on just sen verran että ne riittää vakiomoottorissa just siihen sataan viiteen heppaan. Onko siinä BTW paikallaan vielä vakio bensanpaineen säädinkin joka on 2,5 bar?Last edited by petrolhead; 28-07-2016, 22:38.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kun sitä l-jetronic boksia ei hirveesti voi säätää niin sen kanssa tarviis kuitenkin jonkun lisärikastus systeemin että saisi toimimaan edes jollain lailla...
Eikös niitä ennen ollut jotain finboost tmsMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by turbo touring View PostOiskos porukalla ajatuksia mikä loppuu (ilma, bensa vai sytytys) kun ei kierrä kuin 4500rpm? suuttimet 1.8i vakiot eihän näillä pitkälle pääse mutta kuinka pitkälle muut on päässyt? vakio kärjetön sytty. ei mene alipainetta (meneekö ennakot perseelleen?) Vaiko 1.8i vakio kaasuläppä ja ilmanmäärä mittari. ja en ole laittamassa vielä moottorin ohjausta eli laita MS tai vastaavan tiedon voi jättää mainitsematta.
Tulee muuten romua aika helposti jos koitat vakio suuttimilla / ohjauksella ahdettuna saada toimimaan.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKun sitä l-jetronic boksia ei hirveesti voi säätää niin sen kanssa tarviis kuitenkin jonkun lisärikastus systeemin että saisi toimimaan edes jollain lailla...
Eikös niitä ennen ollut jotain finboost tms
Heh eikös siinä ruiskuimusarjassa oo jo vakiona se lisäsuutin kylmäkäyntiä varten, kova jätkähän vaihtaa siihen vähän isomman tilalle ja laittaa jonkun vanhan öljynpaineanturin ohjaamaan aukeamista ahtopaineilla 😂 ainakin yhden sierran nähnyt missä oli tämän tyyliset viritelmät ja tais olla enemmänkin vetoja, eriasia sitten kuinka hyvin / kauan toimii 😃
Lienee kuitenkin viisainta alottaa suoraan koko homma sen säädettävän moottorinohjauksen asennuksesta..E30 -90 M20 Turbo
sigpic
Comment
-
-
Minä tein öljypohjan yläreunaan paluun ja hyvin on toiminut. Muista tehdä reilun kokoisella putkella se paluu.Last edited by turbo touring; 14-08-2016, 20:11.
Comment
-
-
Originally posted by Dille_ View PostMihin kohtaan muut on tehnyt turbon öljynpaluun? Tarkoitus oli hitsata nippa alemman öljypohjan yläreunaan, mutta jääkö silloinkin liian alas öljynpintaan nähden? Porataanko suosiolla lohkoon reikä tms?
Kuvassa näkyy punainen korkki ööpohjassa, siihen.Last edited by Muumi; 25-12-2019, 14:32.E24 635csi
Comment
-
Comment