heitetään läppää !!
[QUOTE=WSE1;2236067]Eivät ne yleensä akselistaan irtoa, akseli vain menee siitä kiinnitysruuvin kohdalta poikki yleensä. Tottakai läpät akseleineen olisi teknisesti mahdollista toteuttaa niin että kestäisivät, nämä bmw:n käyttämät toteutukset eivät nyt vain kestä riittävästi, en ole suurta eroa havainnut sen vanhemman taikka uudemman toteutustavan kestävyydessä.
Joo ns. vahvistetussa uudemmassa mallissa on saman mallinen peltirunko jonka päälle on
KORTONKI vedetty mukamas parantamaan kestävyyttä.
ts. kumilla päällystetty läppä sekä runko-osa jota on hivenen muutettu.
Olisikohan tuossa kuviteltu karstan pyyhkiytyvän pois pehmeitä tiivistepintoja vasten
ja tällä systeemillä saataisiin kestävyyttä edes takuu ajaksi.
Paska systeemi joka tapauksessa.
Eli LÄPÄT AINA POIS !!!!
[QUOTE=WSE1;2236067]Eivät ne yleensä akselistaan irtoa, akseli vain menee siitä kiinnitysruuvin kohdalta poikki yleensä. Tottakai läpät akseleineen olisi teknisesti mahdollista toteuttaa niin että kestäisivät, nämä bmw:n käyttämät toteutukset eivät nyt vain kestä riittävästi, en ole suurta eroa havainnut sen vanhemman taikka uudemman toteutustavan kestävyydessä.
Joo ns. vahvistetussa uudemmassa mallissa on saman mallinen peltirunko jonka päälle on
KORTONKI vedetty mukamas parantamaan kestävyyttä.
ts. kumilla päällystetty läppä sekä runko-osa jota on hivenen muutettu.
Olisikohan tuossa kuviteltu karstan pyyhkiytyvän pois pehmeitä tiivistepintoja vasten
ja tällä systeemillä saataisiin kestävyyttä edes takuu ajaksi.
Paska systeemi joka tapauksessa.
Eli LÄPÄT AINA POIS !!!!
Comment