M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mustaa ja harmahtavaa alkuperäis kasauksissa ja tehaskunnostetuissa käytetty kirkasta dreipondia joka on omien kokemusten perusteella parasta mitä löytyy.. (dtm porche käyttää koneessa kyseistä liimamassaa) tuubi maksaa muistaakseni 8€ luokkaa.Originally posted by Muurahainen View PostMikäli en aivan väärässä ole on tehtaan massa mustaa.
Leave a comment:
-
Mikäli en aivan väärässä ole on tehtaan massa mustaa.Originally posted by bemmeri View PostOnkos jotain pätevää kohtaa josta näkisi tai muuta keinoa josta selviäisi onko konetta aukaistu tehtaan jäljiltä?
Lohkon ja kannen välistä pilkottaa kannentiivisteen reuna, joka näyttää tuoreemmalle, kuin 20 vuotta vanhaksi. Lisäksi eräästä jakopään saumasta pursottaa punaista massaa. :think
Leave a comment:
-
Onkos jotain pätevää kohtaa josta näkisi tai muuta keinoa josta selviäisi onko konetta aukaistu tehtaan jäljiltä?
Lohkon ja kannen välistä pilkottaa kannentiivisteen reuna, joka näyttää tuoreemmalle, kuin 20 vuotta vanhaksi. Lisäksi eräästä jakopään saumasta pursottaa punaista massaa. :think
Leave a comment:
-
Omaan m60 tarvitsisi tehdä jakopää remonttia. Mitä muita kuin itse jakopään mekaanisia osia pitäisi ostaa, joista täällä on jo ollut juttua. Jotain tiivisteitä kenties? Tarkoitus olisi tilata osat etukäteen.
Sekä onko jotain muuta mitä pitäisi ottaa huomioon, eli esim. hyvä uusia samalla kertaa?
Leave a comment:
-
Pitääpä letkunpätkä tarkistaa, kiitos vinkistä.Originally posted by pheno View Postvaihdoin tuossa vuosi pari sitten pätkän letkua joka tuli takaa oikealta iskarin vierestä tankin vasemmalle puolelle. Oli hapertunut ja vuosi kun tankki oli yli puolenvälin täynnä. Jos vähemmän niin ei vuotanut.
Leave a comment:
-
vaihdoin tuossa vuosi pari sitten pätkän letkua joka tuli takaa oikealta iskarin vierestä tankin vasemmalle puolelle. Oli hapertunut ja vuosi kun tankki oli yli puolenvälin täynnä. Jos vähemmän niin ei vuotanut.Originally posted by Urpo_rotta View PostHieman valoa tunnelin päässä, ilmeisesti tankki tai muu paikka on jostain syystä päästellyt bensaa maahan kun auto oli pysäköitynä perä ylöspäin melko jyrkässä rinteessä. pitää tutkia mistä johtuu.
Tankkasin hieman lisää, ja kävin ajelemassa ja nollasin kulutusmittarin ja seurasin myös hetkellistä kulutusta, tuntui menevän ihan normaalilla määrällä.
ihmeellistä, eihän vaan joku pelle käyny imee bensaa mun tankista... no, pohjalta on joutunu imeä koska köyhällä ei oo tankki ikinä täynnä
jatkakaa
Leave a comment:
-
Hieman valoa tunnelin päässä, ilmeisesti tankki tai muu paikka on jostain syystä päästellyt bensaa maahan kun auto oli pysäköitynä perä ylöspäin melko jyrkässä rinteessä. pitää tutkia mistä johtuu.
Tankkasin hieman lisää, ja kävin ajelemassa ja nollasin kulutusmittarin ja seurasin myös hetkellistä kulutusta, tuntui menevän ihan normaalilla määrällä.
ihmeellistä, eihän vaan joku pelle käyny imee bensaa mun tankista... no, pohjalta on joutunu imeä koska köyhällä ei oo tankki ikinä täynnä
jatkakaa
Leave a comment:
-
Mistäs lähtis vikaa ettimää kun nyt kävi niin että bensaa palaa aivan liikaa.
Auto on e34 540 manuaali.
Alle ei valu mitään, kone toimii normaalisti ajossa jne. Kulutusmittari näyttää keskimäärästä kulutusta 16.5 l\100km ja hetkellisessä kulutuksessa en huomaa mitään erityisen poikkeuksellista.
Kulutus on nyt luokkaa 25-30l\100km eli puolet liikaa, aski on kova viislovinen ja mun ajossa on menny aiemmin se 14-15l\100km
Auto seisoi muutaman päivän ennen kun alkoi kuluttaa noin paljon.
Voisiko jumittava bensanpaineen säädin aiheuttaa noin julmaa kulutusta?
kaikki viittais että vuotaa jonnekin mut ei näy, pitää tutkia tarkemmin.
Leave a comment:
-
Kokeilemalla se selviää. Miksi tarvisi kierrättää noin ylös?Originally posted by jannmann View PostMitäköhän palikkaa kansi huutais sisälleen jos haaveilee 8000rpm kierroksista:think
Mahtaakohan vakiot venat vielä pysyä matkassa ja selviäis uusilla jousilla ja kovilla nostajilla.
Vakion motin tehokäyrä alkaa tippumaan jo noin 6000 korvilla ja vääntö paljon aikasemmin.
Yhdet kannet oli tehtävänä ja tekijä sanoi että jouset on jäykät niin vois kierrättää noin 8000, mikä kuulostais kyllä mahdolliselta.
Login mukaan paikallaan kun joskus kokeilin nostaa rajoitinta niin 7600 oli huiput, mutta se kuulosti jo aika hurjalta
Leave a comment:
-
Mitäköhän palikkaa kansi huutais sisälleen jos haaveilee 8000rpm kierroksista:thinkOriginally posted by mrrk View Post7000 on kestänyt jokusen vuoden ja kokeilin myös 7300 jonkun aikaa.
Löysin joskus jutun jossa sanottiin 8000 mutta ei ollut mitään puhetta missä käytössä ja kuinka kauan.
Mahtaakohan vakiot venat vielä pysyä matkassa ja selviäis uusilla jousilla ja kovilla nostajilla.
Leave a comment:
-
7000 on kestänyt jokusen vuoden ja kokeilin myös 7300 jonkun aikaa.
Löysin joskus jutun jossa sanottiin 8000 mutta ei ollut mitään puhetta missä käytössä ja kuinka kauan.
Leave a comment:
-
Mites paljon tota m60b40 vakio venakoneistoa voi oikein kierrättää ilman ongelmia?
Leave a comment:
Leave a comment: