Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostHyvällehän tuo näyttää.Mutta olisi tuossa ulko/hammaskehässä varaa vielä keventää?Ulkokehän kevennys näin maallikkona kuitenkin lisää kierrosherkkyyttä vs. kokonais kevennys (saman verran).
Vien kehän toiseen paikkaan jossa siitä tehdään sellainen kuin olisin alunperin halunnut.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Vaihtelin tuossa M60B40:iin juuri kampiakselin tunnistinta ja semmonen jäi vaivaamaan että kuuluko tunnistimen ja kannakkeen välissä olla semmottinen ohut pellin ripale? Autossa kun oli joku tarvikeanturi paikallaan niin tuli mieleen että mahtaneeko olla sen tarvikeanturin "spaceri"...:thinkJeep Grand Cherokee 4.0 -95
Vw LT 28 Doppel -88
Goes 450X -08
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNäin oli suunnitelmissa, mutta tollanen sieltä tuli. Reklamointi kesken asian tiimoilta. Tais pojille tulla hoppu kun sovittu aikataulu heitti yli 3 viikolla ja soitin sinne viikon välein mikä tilanne.
Vien kehän toiseen paikkaan jossa siitä tehdään sellainen kuin olisin alunperin halunnut.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOlisiko tuota hammaskehää ollut mahdollinen sovittaa ns. puristustiukkuudella tuohon alumiiniseen vauhtipyörään?Eli tuo hammaskehän rauta olisi sorvattu paaaljon ohuemmaksi,että lähes pelkät hampaat olisi jäljellä.Vai eikö onnistu esim. eri metallien erillaisen lämpölaajenemisen takia.Tällöinhän rautaa (ja ruuveja) olisi ulkokehällä mahdollisimman vähän ja alumiinia hieman enemmin.
M60 ja M62 VP:t ei käy ristiin, uudemmassa anturit kytkinkopassa.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOlisiko tuota hammaskehää ollut mahdollinen sovittaa ns. puristustiukkuudella tuohon alumiiniseen vauhtipyörään?Eli tuo hammaskehän rauta olisi sorvattu paaaljon ohuemmaksi,että lähes pelkät hampaat olisi jäljellä.Vai eikö onnistu esim. eri metallien erillaisen lämpölaajenemisen takia.Tällöinhän rautaa (ja ruuveja) olisi ulkokehällä mahdollisimman vähän ja alumiinia hieman enemmin.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postei siinä pysy alimiinissä rautanen kehä.
Samaa mieltä. Ellei lukita kehää saumaan ajetuilla uppokantapulteilla ja toiseen suuntaan estää sit vauhtiksen muoto.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Onko 540i 6v manuaalin kardaani erilainen?
Tällähetkellä paikalla 530i 5v kardaani ja laatikko vaihtuu ylivaihteiseen ja vääntöjä tulee lisää niin kestävyys pitojen kanssa mietityttää.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostOnko 540i 6v manuaalin kardaani erilainen?
Tällähetkellä paikalla 530i 5v kardaani ja laatikko vaihtuu ja vääntöjä tulee lisää niin kestävyys mietityttää.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOn erilainen. 540 kardaani on kaikilta osin järeämpi.
"Laitetaan tilaukseen"Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostEi kauaa kestänyt, tätä juuri hain!
"Laitetaan tilaukseen"E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTarviit myös perään uuden laipan tolle 540 kardaanille, sekin on isompi. Ellei sinulla ole ajatuksena vaihtaa koko perämurikka.
540i perä löytyy jo mutta siihen pitää lukko laittaa ja kiristää se. Tosin siinäkin m5 laippa kiinni.
Hmm eiköhän joltain löydy...Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Onkos kokemuksia kellää seuraavanlaisesta,
M60b30 johon isketty m60b40 imusarja sekä kaasuläppä.
Oliko vaikutusta?
Itsellä muuttu äänet paremmiksi eikä haise niin raakalle enää pakokaasut mutta muuten aika pettymys. Maf tarvis vielä vaihtaa isompaan malliin kunhan saa sopivan putsarin hankittua. Anturi kylläkin b40 mallia mutta taitaa olla sama.
Pers dynolla laiskempi, onnistunut viritys siisKulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
-Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
Comment
-
Comment