Marmorilta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Originally posted by Skarpa View PostGema Motorportilta ei näköjään enää jostain syystä löydy typ. 188 kitkalevyjä. Ootteko jostain muualta tilailleet?
Mä laitoin tänään tuolta tilaukseen. Sähköpostin välityksellä ainakin oli nopeaa ja hyvää palvelua. Katotaan millon osat saapuu.Harraste: e28 high compression m50b30, zinnoberrot
Käyttis: e39 530i m-sport, imalorot 2
Comment
-
-
Originally posted by Jyke koo View Posthttp://thayermotorsports.com
Mä laitoin tänään tuolta tilaukseen. Sähköpostin välityksellä ainakin oli nopeaa ja hyvää palvelua. Katotaan millon osat saapuu.
Comment
-
-
Originally posted by Jaska T View PostZf:n maahantuojalta Atoy:lta nuita löytynee. Joku neljä vuotta sitten kitkalevyt oli 63€ kappale ja ainakaan sillon ei maailmalta löytyny halvemmalla kokonaiskuluineen. Välilevyt oli ~25€ kipale.
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostMiks kitkalevyjä pitää tilata ympäri maailmaa, kun niitä saa ihan merkkiliikeestä ja kl varaosiltakin?
Viimeksi kun ostin niin ne oli muistaakseni 48e kpl marmorilla ja tälläkin hetkellä genuine parts näyttää hinnaksi 40.45e.Last edited by Skarpa; 21-12-2016, 09:50.
Comment
-
-
Originally posted by -Jo0nas- View PostOnko näihin bemarin periin olemassa joku manuaali/nettisivu mistä näkis kaikki säätöön ja korjaukseen tarvittavat tiedot?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by -Jo0nas- View PostJuu kyllä mä sen tiesinkin, aattelin vaan kysyä onko jotain manuaalin tyyppistä olemassa.
Jos luit mun laittamat linkit läpi niin mitä kysymyksiä jäi ?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo, en tiedä että sellaista olisi olemassa. BMW:llä tietysti on korjaamokäsikirjat muodossa tai toisessa jossa hommat on kerrottu, mutta kellä nyt on pääsy tehtaan korjausmateriaaleihin.
Jos luit mun laittamat linkit läpi niin mitä kysymyksiä jäi ?
Ja tuolta tilasin omaan ja kaverin typ210 perään osat, tilattiin 8kitkaa ja 4välilevyä, tuli maksaa toimituksineen noin 400e. http://m.ebay.com/itm/Bmw-210mm-LSD-...%257Ciid%253A1 tuolta saa myös typ188 levyjä.
Comment
-
-
Mahtaiskohan sininen locktite riittää lautaspyörän ja lukkoyksikön kannen ruuveihin, kun punaista ei löydy kotoa:think Punanenhan siellä näky olleen alun perin.
Edit: vaikka eipä se Motonet kaukana oo. Parempi tehä asiat oikein.Last edited by Skarpa; 14-01-2017, 16:33.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostMahtaiskohan sininen locktite riittää lautaspyörän ja lukkoyksikön kannen ruuveihin, kun punaista ei löydy kotoa:think Punanenhan siellä näky olleen alun perin.
Edit: vaikka eipä se Motonet kaukana oo. Parempi tehä asiat oikein.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment