Ja tulppien päälle ainakin kävi kaverilla
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eihän se lauchi itessään pidä kuin kierroksia halutussa kohtaa. Anti-lagin jos lykkää siihen kylkee niin kyllä sieltä jossain vaiheessa antautuu männästä jotain. Yksi tapaus nähny kun paukkua huudatettu koko kesä m50moottorissa niin männän renkaiden välistä pala haljennut.e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostSe ei vaadi kummosia ropinoita että karkaa ne renkaanvälit kuikkaan, monestikin todettua.
Ja tuo lähtörajotin yms varmaan vähemmän tosiaan rasittaa mäntää kun täyskaasu vedot koska palaminen tapahtuu osittain sarjassa. Naulaus niitä renkaanvälejä tiputtelee eikä mikään launci..E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by bmw89 View PostOnkos porukka käyttänyt launch controllia näissä?
Jostain olin lukevinani, ettei ainakaan vakio m50 männät kestäis pidemmän päälle?:think
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostKyllä tolle 3" putkelle on vähänkään järkevä maksimi 600 hp hujakoilla. Omassa oli ~40cm 4,5" putkea turbolta, siitä puolen metrin matkalla supistus 4,5"->3" ja loppuputki 3" yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella.
630 hp nurkilla ei ahtojen nostosta ollu mitään järkevää hyötyä, kun huomasi, että putkisto alkaa tulppaamaan. Ja portilta tuli miulla kaasut vielä tohon samaan rööriin.
Tonix kerro lisää tosta 885 hp setistä? Oon erittäin skeptinen ton toimivuuden suhteen, jos alusta loppuun 3".E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA
The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by toppe View PostMelkein puoli osa mun putkisto on 3" ja sain 809hvReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostMinkä laista pakosarjaa suosittelette hx40superin kanssa? löytyykö jostain valmista hyvää sarjaa?
Saa ihan pätevän olosta sarjaa.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostMietippä mitä se olis ollu suuremmalla putkella.alkujaan oli tarkoitus mennä tuolla vanhalla setupilla 3" nyt kun Down Pipekin vaihtui 4" niin ostin loppu putkeksi 3,5" varmistaakseni että tuolla varmaan hengittää ja portti tulee ulkoilmaan...
Comment
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostLähinnä kyselin onko markkinoilla mitään halvempaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by mrrk View PostTämä, ja mitkä oli pakolämmöt?
Eikös Jurvan ratapäivillä ollut lämpöongelmia?
Pakolämmöt oli noin 750 astetta eli ei mitään ongelma siellä...
Voin laittaa screamer pipe tänä vuonna ja koeta uudestaanE30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA
The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Comment
-
-
Mitä putkeä ootte käyttäny kaasuläpältä ahtoputkelle? Mulla on ihan orggis m52b20:n putki siinä, mutta vähän epäilyttää kauanko tulee kestämään. Oon katellu löytyiskö mitään silikoniversiota, mutta olen löytänyt vain tämän mishimoton valmisteen:
Tuokin pitäs olla muka m52b28 koneeseen, mutta noita lähtöjä alla on kaksi ja m52 koneessa pitäisi olla vain yksi tyhjäkäyntiventtiilille. Lisäksi pitäs melkeen olla 2 litrasen verio, koska siinä MAF:n pää on pienempi. Jos laittaa tommosen 2.8 version, niin joutuu isontaan ahtoputkea siltä osin. Ja hyi, tuo oranssi kuitenkin hohtaa tuolta....
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment