Joo kai se on tuo coopperringi tilattava, kun saatavuus näyttää olevan hyvä monesta paikkaa. Onko ton tyyppiselle tiivisteelle sit erityis vaatimuksia pinnan suhteen, niin voi koneistajalle mainita sitten?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo kai se on tuo coopperringi tilattava, kun saatavuus näyttää olevan hyvä monesta paikkaa. Onko ton tyyppiselle tiivisteelle sit erityis vaatimuksia pinnan suhteen, niin voi koneistajalle mainita sitten?e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo kai se on tuo coopperringi tilattava, kun saatavuus näyttää olevan hyvä monesta paikkaa. Onko ton tyyppiselle tiivisteelle sit erityis vaatimuksia pinnan suhteen, niin voi koneistajalle mainita sitten?
Athenan cooperringissä tuossa massaosassa on öljy-/vesikanavien ympärillä erikseen ne "tiivistenauhat" vielä, mitä ei tuossa navalineassa ole, tosin tuossa on tuo massaosa ainakin niin pehmeää että varmasti pitää veet ja öljyt erillään. 3 massaosaa ja 2 metalliosaa oli tuos omas 1,9mm tiivistees. Taaempi ohjurin reikä oli precis mutta etummainen oli pikkasen liian pieni ja joutu sitä vähä viilaileen isommaks niin asettu justiin.
Ota huomioon myös semmonen seikka sitte että navalineaan noita massaosia saa sit erikseen tilattua n. 100e hintaan kun athenan cooperringiin ei (tietääkseni!) saa kun tuolta PPF:tä +160e hintaan.
Tuossa navalineassa tuo massaosa on kuulemma niin pehmeetä että repeilee irrottaessa niin ettei voi uudestaan käyttää
Varmasti molemmat on hyviä mutta itse päädyin tuohon navalineaan juuri noiden halvempien massaosien takia, vaikka ne ilmeisesti ovatkin hitusen huonolaatuisempia kuin athenan ja kestää tilata (jos ei sitte tilaa jo yhtä varastoon ku tilaa tiivisteen)...
E: Tuli vielä varmistukseks tuohon tiivariin copper gaskettia suihkittua molemmille puolille vaikka tuskin ois tarvinu ees ku kansi oli plaanattu, melkosta jänkkiä kyllä, saa nähä kui hirveesti saa kaapia tiivisteen jämiä irti ku kannen ottaa pois...
Last edited by Make H.; 09-09-2014, 14:43.
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostJoo ite pysyisin ahdettujen koneiden kanssa myös erossa noista MLS-tiivisteistä. Toki ne toimii varmasti myös hyvin, jos kannen ja lohkon pinnanlaatu on plaanauksen jälkeen oikeasti sileät, eikä sellaiset, niinkuin massapahvilla voi olla. Veikkaan, että suurin osa esim. Cometicin kanssa ilmenevistä ongelmista tulee nimenomaan huonosta pintojen laadusta ja siitä, että kovia pultteja ei ole jälkikiristetty.
Ja yksi niitä MLS:n etujahan on että se ei kaipaa jälkikiristystä kun ei ole milläään tavalla kasaan painuva rakenne.Last edited by naukkis; 09-09-2014, 16:28.
Comment
-
-
Athena Cooper Ring kansitiivistettä on Sporttiautossa tavallisesti varastossa... Soita, tai tilaa verkkokaupasta.-Jean Niemi / Sporttiauto, 02-5332686
Autronic, Ecumaster, EMtron, Link ja ViPEC -moottorinohjausten maahantuonti, myynti ja asennukset. Säädöt 4-vetodynolla. Moottorien tasapainotukset.
Comment
-
-
Tässä rupesin suuttimia kattelemaan niin noitahan on ihan helvetisti erillaisia. Minkähänlaista sitä pitäs katella että tohon omaan imusarjaan ja suutinkiskoon vielä kävis, ja ev14 vähän ajattelin, bensalla vielä mentäs niin riittäiskö alkuunkaan tollaset 613cc suuttimet jos voimaa suunnittelee johonkin 450 nurkille?
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostTässä rupesin suuttimia kattelemaan niin noitahan on ihan helvetisti erillaisia. Minkähänlaista sitä pitäs katella että tohon omaan imusarjaan ja suutinkiskoon vielä kävis, ja ev14 vähän ajattelin, bensalla vielä mentäs niin riittäiskö alkuunkaan tollaset 613cc suuttimet jos voimaa suunnittelee johonkin 450 nurkille?e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
kallista vanhaa paskaa.
Originally posted by Re-pe View Posthttp://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=794 Tuommoisethan sinne ainakin käy suoraan, jos et tollasia halua laittaa niin katsot samalla liittimellä ja samoilla mitoilla eri suuttimetJEEE JEE!
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostTässä rupesin suuttimia kattelemaan niin noitahan on ihan helvetisti erillaisia. Minkähänlaista sitä pitäs katella että tohon omaan imusarjaan ja suutinkiskoon vielä kävis, ja ev14 vähän ajattelin, bensalla vielä mentäs niin riittäiskö alkuunkaan tollaset 613cc suuttimet jos voimaa suunnittelee johonkin 450 nurkille?Last edited by billy; 08-10-2014, 07:32.
Comment
-
Comment