Suuttimiksi ollutkin mietinnässä noi ev14:et, painotan vielä että viina ei tule olemaan edes vaihtoehto koska lähin tankkauspiste sille on n. 50km päässä.
Mitenkähän toi pumppu sitten pelaa bensan kanssa ja kuinka riittää ja kuinka bensalinjoja pitäs muutella.
En edes itseasiassa ole varma onko tässä tankin sisällä pumppua, kun varapyöräkoteloon on pultattu joku ulkonen pumppu.
Käytin viinaa vaan verrokkina. Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Käytin viinaa vaan verrokkina. Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
Mitenkäs pitkälle voisi mahdollisesti vakio linjat riittää vai haenko suoraan isompaa kupari putkea ja uudet?
Teoriassahan ne virtaa vaikka kuinka isoihin tehoihin riittävästi. Mut mitä enemmän läpi virtaa tavaraa, sitä enemmän se vaatii pumpulta. Sama pumppu riittää siis isommilla linjoilla suurempiin tehoihin, mitä vakio linjoilla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Vakio pahvistakin saa ainakin schmiedmannilta 0.3mm paksumpaa versiota. (lieneekö mitään vaikutusta):think
Paksu kannentiiviste on tyhmintä mitä moottorille voi tehdä. 0.7 MLS tai vastaava tiiviste niin hyvin todennäköisesti kannentiiviste on viimeinen asia mikä moottorista pettää.
Eli siis jo jatkoakin ajatellen isommat linjat tehdä kupariputkesta. Minkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Eli siis jo jatkoakin ajatellen isommat linjat tehdä kupariputkesta. Minkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Suosittelen välttämään kiinalaisia kopio säätimiä, fuelab:n säädin toiminut ainakin hyvin
Fuelabin säätimiä ite käyttäny, eikä oo pahaa sanaa. Älysäädin varsinkin oli mukava uus tuttavuus, mutta se on kyllä aika suolaisen hintainen. Ja vaatii toki nopeussäädettävän pumpun kaverikseen.
Mut se perus Fuelabin mekaaninen on mainio.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Vakio suutin tukki ja paineen säädin riittä ainakin siihen sinun ensimmäiseen tavoitteesi vallan mainiosti..
Tulo ja lähtö on tosin vain 8mm letkulle sopivat, eli onlgemaksi tulee kuinka sovittaa 12mm vai 10mm sisäreijällä oleva letku, 8mm putken päälle..
Eli miksi ei alkuun tekisi niillä ja sen jälkeen kun nälkä kasvaa niin lähtisi suunnittelemaan uutta tukkia ja uutta säädintä..
Eihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä
Eihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä
Juu ei ole ollenkaan mahdottoman hintainen se fuelabin perus mekaaninen malli. Itselläni tuli kalliimmaksi kun alunperin ostin jonkun kiinankopion ja bensalla se ihan toimikin, mutta E85:een vaihtaessa siitä suli kalvot, sitten fuelab tilalle ja on pelannu hyvin
Mulla on m50 suutintukista otettu päistä pois ja samalla lähti alkuperäinen paineensäädin ja tilalle päätylaipat ja niihin 10mm letkukarat tigillä hitsaamalla. Hyvin on toiminut ja riittää jo paljon pidemmälle kuin alkuperäinen
Toi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Toi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
F2i Fuel Pressure Regulator säädin itsellä, sen verta kovaa kamaa että menee ikuisella takuulla. Eipä tartte ainakaan huolehtia toimivuudesta ja kaverin kautta noita saa jos ei huvita käydä tilaamaan ite.
Toi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Kyllä se ihan rautaa on, ja tosiaan ihan kokonaan avonainen sisältä. Eikä sillai ku jossain japseissa muistaakseni vakio suutintukit olis jotenki ahtaita sisältä :think
Comment