Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krizto
    Bimmer Rookie
    • Apr 2013
    • 172
    • Raasepori

    Originally posted by ^Tonix^ View Post
    Noista ostaisin kyllä enem:it.
    miksi?

    Comment

    • FlowAmp
      Bimmer Rookie
      • Jul 2007
      • 161
      • Hyvinkää

      Mulle piti tulla alun perin pako 274 ja imu 268 ku meinasin et saan sillee pakopuolen virtaan turbolle paremmin kun ahdin painaa kuitenkin ilmaa imupuolelle mutta päätin sit kuitenkin koittaa ensi tommosella imu 282 pako 274 paketilla. Kaiken lisäks ku on kovat nostajat niin 268 nokka ois ollu hytikkanostajille.
      Ny joutuu vaa oottelee ko toimitusaika jotai 5-7vko. Vähän pelottaa noissa et paljonko loppupeleis on overlappiä ja tuleeko paljo takasin puhallusta.
      -BMW E30 318i 2d
      -BMW E36 325i 4d
      -BMW E30 325i 2d Turbo Projekti
      -Hiace
      -VW Transporter
      -BMW E46 330d M-Sport
      -BMW F11 535d M-Sport

      Comment

      • naukkis
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 1222
        • Jyväskylä

        Originally posted by FlowAmp View Post
        Vähän pelottaa noissa et paljonko loppupeleis on overlappiä ja tuleeko paljo takasin puhallusta.
        DOHC-kone eli overlapin voi säätää juuri sellaiseksi kuin haluaa.....

        Comment

        • Pazi88
          Moderator
          • Jan 2007
          • 11152
          • Oulu

          Athena cooperring tiiviste. Kun käyttää kannen auki, niin pitääkö kanttaa höylätä? Tiiviste ei siis vuoda, vaan ilmeisesti venttiili. Ja ilmeisesti pelkkä massaosan vaihto riittää.

          Instagram, YouTube kanava
          ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

          Comment

          • Dunky
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 4929
            • Kotka

            Originally posted by Pazi88 View Post
            Athena cooperring tiiviste. Kun käyttää kannen auki, niin pitääkö kanttaa höylätä? Tiiviste ei siis vuoda, vaan ilmeisesti venttiili. Ja ilmeisesti pelkkä massaosan vaihto riittää.
            Eikös se rengas sinne kympin uppoa
            Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

            Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11152
              • Oulu

              Originally posted by Dunky View Post
              Eikös se rengas sinne kympin uppoa
              Niin kai se tekee, mut kai se uppoaa samoihin koloihin uudestaankin. Lähinnä pointtina tässä on, että oulu moottorikoneistamo menee heinäkuuksi kiinni ja joutuu melko kauas viemää kannen hoitoon, jos meinaa partylle saada läjään :think Niin ei viittis plaanata, jos ei ole pakko.
              Last edited by Pazi88; 26-06-2015, 15:03.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • Supra^
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 5150
                • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

                Pakkohan se on höylätä kun se kansi antaa periksi. Jos jotenkin ihmeen kaupalla sattuisi uudestaan kasattaessa renkaat osumaan tasan samoihin kohtiin niin eihän niihin jää enää samalla tavalla jännitettä kun se kohta on jo kerran painunut. Jos taas menee puoli milliä vanhan viereen niin uusi ura leikkaa vanhan uran paristakin kohdasta ja taas vuotaa varmasti.

                PS. Tämä ei ole kokemusta vaan teoriaa, saa tulla kumoamaan.
                Musti 8HP
                Nokivasara M47
                TeiniCoupé DCT
                E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

                Ex:
                E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

                Comment

                • anttiviis
                  BTCF Member
                  • Aug 2010
                  • 369
                  • Kokkola

                  Kyllä se kansi pitää joka irroituskerran jälkeen höylätä kun liekkirenkaita käyttää.
                  E30 325i Turbo -86
                  E30 325i M-tech2 -89
                  E30 316i Bavaria -91
                  E39 525iA -02
                  F11 530xd M-Sport -11

                  Comment

                  • saki
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2006
                    • 247

                    Originally posted by anttiviis View Post
                    Kyllä se kansi pitää joka irroituskerran jälkeen höylätä kun liekkirenkaita käyttää.
                    en oo kyllä likikään aina höylännyt. Hyvin on pitänyt. Näkee kyllä ettei ne millään osu samoihin kohtiin uudestaan vaan tekee uudet urat. = joka toisella irroituksella varmaan hyvä plaanailla pinta. Massa kestää kyllä monta avausta. Coppergasgettia olen suosinut.. Ehkä irtoo ehjänä ilmankin ja pitää?
                    BMW i3 REX

                    Comment

                    • Pazi88
                      Moderator
                      • Jan 2007
                      • 11152
                      • Oulu

                      Originally posted by saki View Post
                      en oo kyllä likikään aina höylännyt. Hyvin on pitänyt. Näkee kyllä ettei ne millään osu samoihin kohtiin uudestaan vaan tekee uudet urat. = joka toisella irroituksella varmaan hyvä plaanailla pinta. Massa kestää kyllä monta avausta. Coppergasgettia olen suosinut.. Ehkä irtoo ehjänä ilmankin ja pitää?
                      Jaa pitäiskö sitä sit ottaa riski ja lyyä ilman plaanausta kasaan :think Tuo nyt mikään älytön voimamoottori ole muutenkaan, että varmasti vakio tiivistekkin kyllä kestäis. Massaosan tilasin kyllä uuden.

                      Instagram, YouTube kanava
                      ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                      Comment

                      • Juhanik
                        BTCF Member
                        • Mar 2003
                        • 531
                        • Oulu

                        Paljonko porukalla pyörii ennakot M50 turbossa yli 1.5bar ahdoilla ja bensalla?
                        Ja mitkä puristukset koneessa on?
                        -Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-

                        Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450

                        http://www.jk-import.net

                        -Member of BTCF-Sauna Team-

                        Vikakoodin lukua Oulussa

                        Comment

                        • Matuh
                          BTCF Member
                          • Apr 2013
                          • 3703
                          • Kouvola

                          Minkäs kokosta meno letkua on porukka käyttäny ahtimelle? Meinasin 4mm sisähalkasijaa että painetta piisaa?
                          E36 328i M50B30 turbo
                          Skoda vRS
                          Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                          Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                          EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                          Comment

                          • bmw89
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2010
                            • 566
                            • Ulvila

                            1/4" teflon ja oisko liittimissä 3mm reiät
                            -E30 "316i"

                            ex. e46 328i,

                            Comment

                            • Bemssi
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2010
                              • 872
                              • Kerkkoo

                              meneekö nuo kiinalaiset alapuoliset turbopakosarjat edes sinne päinkään e30 korissa, jos sen ahtimen tyrkkäisi sinne alapuolelle? En löytänyt mistään juttua käytännön kokemuksista. Laittakaa ihmeessä infoa, että kannattaako edes harkita ja mieluiten kokemuksella!

                              Comment

                              • jmp2002
                                BTCF Member
                                • Oct 2003
                                • 5727
                                • Rovaniemi

                                Originally posted by Bemssi View Post
                                meneekö nuo kiinalaiset alapuoliset turbopakosarjat edes sinne päinkään e30 korissa, jos sen ahtimen tyrkkäisi sinne alapuolelle? En löytänyt mistään juttua käytännön kokemuksista. Laittakaa ihmeessä infoa, että kannattaako edes harkita ja mieluiten kokemuksella!
                                meneehän se sinne ihan kivasti, mutta kovin isoa ahdinta ei mahdu, kun ottaa lohkoon kiinni...
                                E30 325i Touring -89
                                E30 325i touring -88 m50tbo
                                G20 330e M-Sport -20

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎