Originally posted by O-Peksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu vakiot non-vanos -nostajat.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Ottamatta kantaa sen enempää tai tietämättä promilleakaan siitä mitä todelliset tietäjät täällä. Niin useimmissa paikoissa sanotaan että siinä 7200-7300 kierroksen kohdilla rupeaa nostajat jo kellumaan. Ilmeisesti sitten nokka-akseleista kiinni että kuinka korkealla ne lopulta osuvat ja hajoavat.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostSunnittelin tämmöstä kokoonpanoa, kovatnostajat+tuplajouset(tai jäykemmät?)+2kpl imunokkia, kaveriks holset hx40-50 tai vastaavan kokoluokan ahdin:think. sais käyttöaluetta mukavasti lisää, kun kestäs vähän korkeemmalle kierrättää.Last edited by naukkis; 28-10-2014, 22:24.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOttamatta kantaa sen enempää tai tietämättä promilleakaan siitä mitä todelliset tietäjät täällä. Niin useimmissa paikoissa sanotaan että siinä 7200-7300 kierroksen kohdilla rupeaa nostajat jo kellumaan. Ilmeisesti sitten nokka-akseleista kiinni että kuinka korkealla ne lopulta osuvat ja hajoavat.
Comment
-
-
Kellään tietoa m50 koneen nokan asentoanturista? Onko induktiivinen?
Kun olen vaihtamassa vaggilaisen puoliin ja tälläistä tietoa sain, että
Kms:ään sopii vaan tällainen anturi "HAL Esim HoneywellNS GT10 ...mieluiten niin että metalli on anturilla 135 asetta EYKK . 110-175 OK"
Onko kukaan mitannut?E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Itellä joskus tiukalla olevaa tulppaa avatessa hylsy nuljahtanut pikkaisen vinoon ja sekin katkaisee aika helposti sen posliinin.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Paska tulppa kyllä hyvä syy. Mutta tässä nyt 2 sarjaa käyttänyt tulppia. Asennettu varovasti ja noin 500-1000km aikana alkaa pätkimään, tulppa pois ja kappas posliini halki. Halkeama musta ja hieman öljyinen? Kesällä ei ole ollut samoilla tulpilla mitään ongelmia. Sitä en muistanu vielä merkata oliko sama puola/sylinteri mistä se on hajonnut. Onko mitään muita teorioita miksi näin?e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostPaska tulppa kyllä hyvä syy. Mutta tässä nyt 2 sarjaa käyttänyt tulppia. Asennettu varovasti ja noin 500-1000km aikana alkaa pätkimään, tulppa pois ja kappas posliini halki. Halkeama musta ja hieman öljyinen? Kesällä ei ole ollut samoilla tulpilla mitään ongelmia. Sitä en muistanu vielä merkata oliko sama puola/sylinteri mistä se on hajonnut. Onko mitään muita teorioita miksi näin?
Veikkaus että suutin vuotaa eli käy kuten kiehuvilla tuplakaasareillakin, täyskaasuveto korkeille kierroksille, kaasu kiinni ja tulpat pimeenä seuraavaksi kaasua avattaessa. Kaasareilla meni tietysti koko sarja aina kerralla.....Last edited by naukkis; 07-11-2014, 13:04.
Comment
-
Comment