Lähin viina-asema alkoa lukuunottamatta 50km päässä joten ei vaihtoehto. Bensalla mennään. Pitää kattella noita suuttimia vieöä. Noi koot vähän hakusessa. Joka tapauksessa boschin ev14 enemmin mitä dekat
Lähin viina-asema alkoa lukuunottamatta 50km päässä joten ei vaihtoehto. Bensalla mennään. Pitää kattella noita suuttimia vieöä. Noi koot vähän hakusessa. Joka tapauksessa boschin ev14 enemmin mitä dekat
Kannattaa tosiaan ne suuttimet ottaa mahollisimman isot kerralla..ja kyllä mä itse vähintää 800cc kattosin noillekkin tehoille niin ei tarvitse suuttimien äärirajoilla olla
No ei kait liian isotkaan ole hyvät, tyhjäkäynnillä vain ongelmia tuovat? Vai?
Ei ainakaan nuilla ev14 lineaariset suuttimilla ole mitään ongelmia, omassa viimeeksi ev1700cc pientä moottorinohjaus näpyttelyä niin hc reilu 300 leimalle ja tyhjää käy niin kauan kun soppaa riittää
M50b25 turbolla ja arpin pultit (cometic metalli tiiviste) ootteko jälkikiristänyt vai vetänyt vain tehtaan ilmoittamaan momenttiin? ei ainakaan pulttien ohjeistuksessa puhuta jälkikiristyksestä mitään..
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
M50b25 turbolla ja arpin pultit (cometic metalli tiiviste) ootteko jälkikiristänyt vai vetänyt vain tehtaan ilmoittamaan momenttiin? ei ainakaan pulttien ohjeistuksessa puhuta jälkikiristyksestä mitään..
MLS-tiiviste ei kaipaa jälkikiristystä venymättömilläkään pulteilla.
Onko porukka porannut m50 nokkapukkien nostajan paikkoja läpiasti jollain työkalulla tai käyttänyt jossain pajassa kyseisessä operaatiossa? Tämä kyssäri siksi että saisi vakionokista hiottua rajummat
Onko porukka porannut m50 nokkapukkien nostajan paikkoja läpiasti jollain työkalulla tai käyttänyt jossain pajassa kyseisessä operaatiossa? Tämä kyssäri siksi että saisi vakionokista hiottua rajummat
Kylmästi vingulla auki. Tuossa ei tarvitse hienostella, varsinaista laakeripintaa hiotulle alueelle ei saa kuin poraamalla koko pesä ylikokoon mutta nostajille on ihan riittävästi tukipintaa kunhan laakeripesän pohjan vain avaa mahdollistamaan nostajan nousun.
Hydraulinostajissa jos pitäytyy niin muistaa porata öljynsyöttöreikää myös vastaavasti ylöspäin.
Kannattaako hydrauliset vaihtaa koviin nostajiin vaihtaa jos rajottimen nostaa 7500rpm?, vai pysyykö vielä alkuperäset mukana?. nälkä kun kasvaa syödessä, niin tarvis heti tehdä koko yläkertaa uudestaan.
Miulla oli kesällä M52-kannella (6mm varrella venat) M50- nonvanos tuplajousilla rajoitin 7600 rpm ja lentokenttävedossa 7800 rpm. Kovimmat kierrokset login mukaan 7878 rpm, eikä toi vielä sekaisin menny. En ota vastuuta, jos jollain muulla tulee damagea.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment