Ei mee varmaan vuottakaan, kun se on samanhintaista, mitä bensa nyt... Ajaminen ei vaan saa olla edes näennäisesti halpaa täällä Suomessa.
Flexifuel RE85 vs. bimmeri
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostEi mee varmaan vuottakaan, kun se on samanhintaista, mitä bensa nyt... Ajaminen ei vaan saa olla edes näennäisesti halpaa täällä Suomessa.
On se siltikin halpaa 106-oktaanista aitoa racing polttoainetta(toisin kuin nämä V-power huijaukset), kunhan kone on sille rakenneltu.
Comment
-
-
mites on, jos laittais e34 -89 bemarin toimii etanolilla tartteeko rueta vaihtaa letkuja? mitä kaikkia letkuja pitäisi vaihtaa jne? www.bioboxi.fi sivulta ajattelin moisen boxin ostaa.e46 330d facelift touring
e23 bagged/m60
EX: e34 525i -96 stankke touring
EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
EX: e34 520i -89 sedan
Comment
-
-
Originally posted by mualari View Postmites on, jos laittais e34 -89 bemarin toimii etanolilla tartteeko rueta vaihtaa letkuja? mitä kaikkia letkuja pitäisi vaihtaa jne? www.bioboxi.fi sivulta ajattelin moisen boxin ostaa.
Ite ajoin viime kesän etanolilla ja nyt tänä syksynä sen verran mitä on Prisman ABC:ltä sitä saanut. Ja ainakin vielä vehkeet pelaa. Polttoainesuodattimen meinasin vielä kertaalleen vaihtaa talven aikana, ihan vaan varmuuden vuoksi.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostVoihan sinne kaikki bensaletkut vaihtaa etanolia kestäviin. Itse en kyllä lähtis vaihtamaan heti alkuunsa muuta kun polttoainesuodattimen. Jos joku letku hajoaa, niin sitten uusii kaikki kerralla.
Ite ajoin viime kesän etanolilla ja nyt tänä syksynä sen verran mitä on Prisman ABC:ltä sitä saanut. Ja ainakin vielä vehkeet pelaa. Polttoainesuodattimen meinasin vielä kertaalleen vaihtaa talven aikana, ihan vaan varmuuden vuoksi.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
mitäs kaikkia letkuja sitä ois edes vaihdettavissa? eihän siinä loppuunsa ole paljoa letkua mitä pitää vaihtaa? ellei tankilta sitten tule kumiletkuna? :think
mitäs luulette kun asentaa tuon pelkän poksin että saako soppaa tarpeeksi
E: ainakin bensapumpulta(?) tulevat letkut eivät oo vaan perus kumiletkua kuitenkin orkkisletkua ilmeisesti kun on bemarin merkinnät yms, mutta sitten bensansuodattimelta lähtevä 1 letku on vaan kumi letkua, joka varmaan pitää vain uusia?
E2: niin iha bemarin oma bensansuodatin?Last edited by mualari; 13-09-2013, 13:26.e46 330d facelift touring
e23 bagged/m60
EX: e34 525i -96 stankke touring
EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
EX: e34 520i -89 sedan
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostVoi helvett... Tuohan on oikein fiksua että meinaa ajella etanolilla ja jättää letkut vaihtamatta. Kyllä niistä vanhoista letkuista alkaa irtoamaan saissea ja kohta on suuttimet tukossa ja ihmetellään sietämättömiä käynti ongelmiaLie varmaan se paska sit niissä vakiosuuttimissa, mitkä oli viime kesänä tähän kokeiluun ryhdyttyä aluksi paikallaan.
Originally posted by mualari View Postmitäs kaikkia letkuja sitä ois edes vaihdettavissa? eihän siinä loppuunsa ole paljoa letkua mitä pitää vaihtaa? ellei tankilta sitten tule kumiletkuna? :think
mitäs luulette kun asentaa tuon pelkän poksin että saako soppaa tarpeeksi
E: ainakin bensapumpulta(?) tulevat letkut eivät oo vaan perus kumiletkua kuitenkin orkkisletkua ilmeisesti kun on bemarin merkinnät yms, mutta sitten bensansuodattimelta lähtevä 1 letku on vaan kumi letkua, joka varmaan pitää vain uusia?
E2: niin iha bemarin oma bensansuodatin?Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Ei muuta kun suodatin, letkut, pa-pummpu ja kaikki muukin, kuten tiivisteet vaihtoon. Sitten ihmetellään kun kohta uudet kertakäyttösetit porsii, vaikkei autolla ajetakaan...
Ittellä 1986 vuoden letkut pumput ym... Koneen yläpuoliset letkut vaihdoin hätävarjelun liioitteluna sekä pa-suodattimen muutaman re85 tankkauksen jälkeen
Alkuperäinen pa-pumppu pyörii ja hyrrää äänettä vielä 10 000 re85-km jälkeen. Nyt ostin paremman tuoton toivossa tehokkaamman... Toimiikohan syksyyn asti....
-Alkuperäinen pumppu jää konttiin varalle - jos ja kun uusi jättää tielle
Comment
-
-
Originally posted by mualari View Postjaa, mitäs tiivisteitä laitoit vaihtoon? paljoko nuo kaikki sitten kustantivat? :think
Ennemmin huolehtisin siitä, miten saat auton tuolla viinalla käymään... Itsellä se oli kesän projekti. Piti laskea, että mikä muutos kannattaa - mikä eiJos varuilta vaihdat paljon osaa, niin saat muutaman kymmenen tuhatta km päästellä, että olet omillasi
- Olettaen että auto edes lopulta toimii.
Comment
-
-
Originally posted by mualari View Postno joo siis loppuunsa ajattelin pelkän boxin ostaa ja ohjelmoida sille, ja kahtois miten toimii pelkällä boxin vaihdolla. :think-myyjä ei vieläkän ottanut vastuuta - vaikka jo kerran uuden lattoi kun se ei tominut alkuunkaan, auto ei lähtenyt käyntiin kertaakaan
Alle +10-astetta celiusta rupeaa oikeasti ne kylmäkäynnistysongelmat - eli nyt - kuukauden päästä. Mutta oikea boksi hoitaa ne tiettyy rajaan. Miten lie -30c?
Comment
-
Comment