Flexifuel RE85 vs. bimmeri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • riuska
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 1148
    • Lahti

    Hemmetti... 98e5 vaa tankkiin niin autot toimii eikä tarvi pelleillä...
    F30 320d
    F30 320i
    E46 320i
    E36 325i
    E30 316

    Comment

    • Muurahainen
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      Originally posted by riuska View Post
      Hemmetti... 98e5 vaa tankkiin niin autot toimii eikä tarvi pelleillä...
      Informaatio sisältö ihan nollissa jos kerran threadi on re85 vs. bimmeri.
      Eikös tässä ole tarkoitus keskustella juurikin aineen sopivuudesta empiiristen tutkimusten avulla?

      Muutenkin ahdetuissa voi saada re85:llä jopa tehoa versus 98e5.

      Comment

      • JonttuPeke
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 1129
        • Juuka

        Onko jotain haittaa kun jouduin ajamaan 80km normibensalla(n.30% e85), kun oli e85 asema rikki(m50b25+m3 3,2l suuttimet)? En keksinyt muutakaan aihetta
        F06 640D "M6"
        E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

        Comment

        • Playpig
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 889
          • Iisalmi

          Originally posted by JonttuPeke View Post
          Onko jotain haittaa kun jouduin ajamaan 80km normibensalla(n.30% e85), kun oli e85 asema rikki(m50b25+m3 3,2l suuttimet)? En keksinyt muutakaan aihetta
          Tuskinpa vaan. Ei tuolla matkaa pitäs niin pitkään käydä rikkaalla että hajottaa mitään.
          Nyt: E39 530DA Touring -98

          ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

          Comment

          • Vauhtivaunu
            BTCF Member
            • Jun 2008
            • 2714
            • P-Karjala

            Originally posted by JonttuPeke View Post
            Onko jotain haittaa kun jouduin ajamaan 80km normibensalla(n.30% e85), kun oli e85 asema rikki(m50b25+m3 3,2l suuttimet)? En keksinyt muutakaan aihetta
            Katti voi palaa liian rikkaasta seoksesta. Osaa se motronic kuitenkin laihentaakkin seosta että tuskimpa noin vähällä vielä menee. Nenä kertoo jos katti on palanut.
            sigpic


            Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

            Comment

            • Mäki
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2009
              • 370
              • Vaasa

              Mitä arvoja porukka on käyttänyt joilla on Mega + RE85 kylmillä ilmoilla?

              Cranking pv laitoin 20ms (-4)
              ja Warmup +150% samma asteilla.

              Lähti vielä ihan hyvin näillä käyntiin, mutta hieman mietityttää ku ilma vielä kylmenee tästä.

              Edit: M10b18 mylly kyseessä.
              Harley Davidson Sportster 1200
              Mercedes-Benz C 200 CDI S204

              Comment

              • sLedge
                Bimmer Rookie
                • Apr 2010
                • 110
                • Espoo

                Ostin ebaysta bosch 155 759 suuttimet joiden tuotto on noin 55% suurempi kuin M30B35 vakiot. Mietin tuossa mitenhän tuo pyörähtäs RE85:lla. Etanoli ei taida olla niin kranttu rikkaalle seokselle? Ei ainakaan nokea tulppia kuten bensa ja lähtee kylmällä paremmin. Kokemuksia kaivattas paljon porukka on lisänny syöttöä vakioon verrattuna. Siis jos on vaihdettu pelkät suuttimet
                E39 540iA -96 Montrealblau / E34 535i -89 Royalblau
                Ex E39 540i -97

                Comment

                • Vauhtivaunu
                  BTCF Member
                  • Jun 2008
                  • 2714
                  • P-Karjala

                  Originally posted by sLedge View Post
                  Etanoli ei taida olla niin kranttu rikkaalle seokselle?
                  Ei jaksa välttämättä sytyttää jos on liian paksu seos. Ja ohentaa öljyt ->laakerit menee + pesee öljyt sylinteriseinistä ja männänrenkaat menee.

                  Kyllä seossuhde täytyy RE85:lläkin olla oikeanlainen kuormituksen mukaan.
                  sigpic


                  Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

                  Comment

                  • Muurahainen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by sLedge View Post
                    Ostin ebaysta bosch 155 759 suuttimet joiden tuotto on noin 55% suurempi kuin M30B35 vakiot. Mietin tuossa mitenhän tuo pyörähtäs RE85:lla. Etanoli ei taida olla niin kranttu rikkaalle seokselle? Ei ainakaan nokea tulppia kuten bensa ja lähtee kylmällä paremmin. Kokemuksia kaivattas paljon porukka on lisänny syöttöä vakioon verrattuna. Siis jos on vaihdettu pelkät suuttimet
                    Suuttimia taidettiin kasvattaa se 30%
                    Nuo sinun suuttimet ovat hieman isot tuohon hommaan.

                    Vauhtivaunulla on hyvä käry asian suhteen...

                    Comment

                    • sLedge
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2010
                      • 110
                      • Espoo

                      Olen ottanu selvää näiden eri polttoaineiden ominaisuuksista ja mietiskelly, että onkohan porukka ottanu alunperin huomioon normibensan ja RE85 erilaisen viskositeetin eri lämpötiloissa. Sehän vaikuttaa pumpun tuottoon, paineensäätimen toimintaan ja suuttimien virtaukseen. Vaikee vaan löytää kaavaa, jolla vois laskea polttoaineen viskositeetin vaikutuksen suuttimen läpivirtaukseen. Etanolin viskositeettihan käyttäytyy etenkin pakkasella eri tavalla kuin bensa ja tarviis melkein diesel-tyyppisen polttoaineen lämpötilakorjauksen. Saatan tosin arvioida tämän vaikutuksen liian suureksi johtuen juuri edellämainitusta laskentaongelmasta.

                      Osittain tämän takia olis kiinnostava saada tietoa toimivista kokoonpanoista ja ajonaikaisista seoksista. Laskeskelin, että seokset ois noilla suuttimilla 5% tai vähän enemmän liian rikkaalla ja sehän on vielä lambda-säädön ulottuvissa. Täyskaasulla ei kuitenkaan saavutettaisi vielä lähellekään ylirikasta seosta, jos RE85 sietää melkein 70% enemmän kakkua kuin normibensa.

                      Tarkoituksena tässä olisi nostaa moottorin hyötysuhdetta pienellä vaivalla ja katsoa sitten jatkoa. Ohjelmoitava moottorinohjaus ei ole poissuljettu, mutta haluan ensin kokeilla helpomman vaihtoehdon.

                      Mielenkiintoinen linkki http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=73061
                      E39 540iA -96 Montrealblau / E34 535i -89 Royalblau
                      Ex E39 540i -97

                      Comment

                      • Mäki
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2009
                        • 370
                        • Vaasa

                        Originally posted by sLedge View Post
                        Ostin ebaysta bosch 155 759 suuttimet joiden tuotto on noin 55% suurempi kuin M30B35 vakiot. Mietin tuossa mitenhän tuo pyörähtäs RE85:lla. Etanoli ei taida olla niin kranttu rikkaalle seokselle? Ei ainakaan nokea tulppia kuten bensa ja lähtee kylmällä paremmin. Kokemuksia kaivattas paljon porukka on lisänny syöttöä vakioon verrattuna. Siis jos on vaihdettu pelkät suuttimet
                        Ei lähde kylmällä paremmin, RE85 on paljo vaikempaa sytyttää, koska on paljon korkeempi oktaani. Yleensä tämä ei ole ongelma, mutta jos on yli -20 niin suositellaan että käyttää jonkinlaista polttoaineen lämmitystä.
                        stökiömetrinen suhde on siinä 12.5-12.7 re85'lla, ja siinä on kyllä hyvin pysytellä vaikka etanoli ei ole yhtä kranttu nakutukseen kuten pensa.
                        Kylmästartit on vaarallissia talvella, kuten jo kirejoitettiin niin se pesee sylinteriseinät -> kulutusta, ja -10 c asteilla yleensä puhutaan +200% startti suihkeesta.
                        Harley Davidson Sportster 1200
                        Mercedes-Benz C 200 CDI S204

                        Comment

                        • sLedge
                          Bimmer Rookie
                          • Apr 2010
                          • 110
                          • Espoo

                          Originally posted by Mäki View Post
                          Ei lähde kylmällä paremmin, RE85 on paljo vaikempaa sytyttää, koska on paljon korkeempi oktaani. Yleensä tämä ei ole ongelma, mutta jos on yli -20 niin suositellaan että käyttää jonkinlaista polttoaineen lämmitystä.
                          stökiömetrinen suhde on siinä 12.5-12.7 re85'lla, ja siinä on kyllä hyvin pysytellä vaikka etanoli ei ole yhtä kranttu nakutukseen kuten pensa.
                          Kylmästartit on vaarallissia talvella, kuten jo kirejoitettiin niin se pesee sylinteriseinät -> kulutusta, ja -10 c asteilla yleensä puhutaan +200% startti suihkeesta.
                          Stökiömetriset seossuhteet eri aineilla ilman kanssa menee näin:

                          Bensiini 1:14.7
                          Etanoli 1:9
                          Re85. 1:9.7

                          Ei johdu huonompi syttyvyys oktaanilukemasta. Se ilmoittaa vaan aineen vastuskyvyn itsesytytystä vastaan tietyssä paineessa. Etanolin huonompi syttyvyys johtuu suuremmasta höyrystymiseen vaadittavasta energiasta ja pienemmästä höyrynpaineesta. Tarpeeksi matalassa lämpötilassa etanoli ei muodosta syttyvää seosta ilman kanssa sylinterissä vaan pysyy nestemäisessä olomuodossa. Tässä auttaa se 15% bensiiniä.

                          Edelleen olis kiva, jos sais noihin omiin mietintöihin apua.
                          E39 540iA -96 Montrealblau / E34 535i -89 Royalblau
                          Ex E39 540i -97

                          Comment

                          • Mäki
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2009
                            • 370
                            • Vaasa

                            Originally posted by sLedge View Post
                            Stökiömetriset seossuhteet eri aineilla ilman kanssa menee näin:

                            Bensiini 1:14.7
                            Etanoli 1:9
                            Re85. 1:9.7

                            Ei johdu huonompi syttyvyys oktaanilukemasta. Se ilmoittaa vaan aineen vastuskyvyn itsesytytystä vastaan tietyssä paineessa. Etanolin huonompi syttyvyys johtuu suuremmasta höyrystymiseen vaadittavasta energiasta ja pienemmästä höyrynpaineesta. Tarpeeksi matalassa lämpötilassa etanoli ei muodosta syttyvää seosta ilman kanssa sylinterissä vaan pysyy nestemäisessä olomuodossa. Tässä auttaa se 15% bensiiniä.

                            Edelleen olis kiva, jos sais noihin omiin mietintöihin apua.

                            Asiaa, olet aivan oikeassa. Se mitä tarkoitin 12.5-12.7 on suositeltava 'suhde' jos on afr mittari joka on normi pensalle, tämä on mitä yleensä ruotsalaiset käyttävät usein vapareissa (ainakin mitä olen lukenut skogen & sävarista)

                            Tässä myös paljon käytetty taulukko:
                            Lambda E85 AFR Gas AFR
                            0.500 ___ 4.9 ___ 7.3
                            0.510 ___ 5.0 ___ 7.5
                            0.520 ___ 5.1 ___ 7.6
                            0.530 ___ 5.2 ___ 7.8
                            0.540 ___ 5.3 ___ 7.9
                            0.550 ___ 5.4 ___ 8.1
                            0.560 ___ 5.5 ___ 8.2
                            0.570 ___ 5.6 ___ 8.4
                            0.580 ___ 5.7 ___ 8.5
                            0.590 ___ 5.8 ___ 8.6
                            0.600 ___ 5.9 ___ 8.8
                            0.610 ___ 6.0 ___ 9.0
                            0.620 ___ 6.1 ___ 9.1
                            0.630 ___ 6.1 ___ 9.3
                            0.640 ___ 6.2 ___ 9.4
                            0.650 ___ 6.3 ___ 9.6
                            0.660 ___ 6.4 ___ 9.7
                            0.670 ___ 6.5 ___ 9.8
                            0.680 ___ 6.6 ___ 10.0
                            0.690 ___ 6.7 ___ 10.1
                            0.700 ___ 6.8 ___ 10.3
                            0.710 ___ 6.9 ___ 10.4
                            0.720 ___ 7.0 ___ 10.6
                            0.730 ___ 7.1 ___ 10.7 @ Max Power Multi Turbo
                            0.740 ___ 7.2 ___ 10.9
                            0.750 ___ 7.3 ___ 11.0 @ Supercharged/Turbo
                            0.760 ___ 7.4 ___ 11.2
                            0.770 ___ 7.5 ___ 11.3 @ Max Power NA
                            0.780 ___ 7.6 ___ 11.5
                            0.790 ___ 7.7 ___ 11.6
                            0.800 ___ 7.8 ___ 11.8 @ Consistant Race
                            0.810 ___ 7.9 ___ 11.9
                            0.820 ___ 8.0 ___ 12.1
                            0.830 ___ 8.1 ___ 12.2
                            0.840 ___ 8.2 ___ 12.3 @ Part throttle RACE
                            0.850 ___ 8.3 ___ 12.5
                            0.860 ___ 8.4 ___ 12.6
                            0.870 ___ 8.5 ___ 12.8 @ Idle
                            0.880 ___ 8.6 ___ 12.9
                            0.890 ___ 8.7 ___ 13.1
                            0.900 ___ 8.8 ___ 13.2
                            0.910 ___ 8.9 ___ 13.4 @ Part throttle STREET (economy)
                            0.920 ___ 9.0 ___ 13.5
                            0.930 ___ 9.1 ___ 13.7
                            0.940 ___ 9.2 ___ 13.8
                            0.950 ___ 9.3 ___ 14.0
                            0.960 ___ 9.4 ___ 14.1
                            0.970 ___ 9.5 ___ 14.3
                            0.980 ___ 9.6 ___ 14.4
                            0.990 ___ 9.7 ___ 14.6
                            1.000 ___ 9.8 ___ 14.7
                            1.010 ___ 9.9 ___ 14.8
                            1.020 ___ 10.0 ___ 15.0
                            1.030 ___ 10.1 ___ 15.1
                            1.040 ___ 10.1 ___ 15.3
                            1.050 ___ 10.2 ___ 15.4
                            1.060 ___ 10.3 ___ 15.6
                            1.070 ___ 10.4 ___ 15.7
                            1.080 ___ 10.5 ___ 15.9
                            1.090 ___ 10.6 ___ 16.0
                            1.100 ___ 10.7 ___ 16.2
                            1.110 ___ 10.8 ___ 16.3
                            1.120 ___ 10.9 ___ 16.5
                            1.130 ___ 11.0 ___ 16.6
                            1.140 ___ 11.1 ___ 16.8
                            1.150 ___ 11.2 ___ 16.9
                            1.160 ___ 11.3 ___ 17.1
                            1.170 ___ 11.4 ___ 17.2
                            1.180 ___ 11.5 ___ 17.3
                            1.190 ___ 11.6 ___ 17.5
                            1.200 ___ 11.7 ___ 17.6

                            Ja olet oikeassa että oktaaniluvulla ei ole suoraan mitään tekemistä kylmäkäynnistyksen kanssa, mutta kuten kirjoitit niin etanoilla on 3-4 kertaa korkeampi höyrystyslämpötila jos verrataan pensaan, olen lukenut että suurin osa polttoaineista joilla on oktaani luku yli 100, niin on sama höyrystyslämpötila tai korkeampi. esm. metanoli.
                            Silloin kuin on saannut käyntiin mottorin niin tästähän on vain etua kuin lämpötila ei nouse yhtä korkealle kuin pensalla, ja on mahdollista nostaa puristussuhdetta ilman että tulee lämpöhäviöitä.

                            Ja viskositeetti tekee eron, n. 4%
                            413 cc/min = 195 ms/g bensin 95 @ 15 C
                            413 cc/min = 201 ms/g bensin 95 @ 50 C
                            413 cc/min = 187 ms/g E85 @ 15 C
                            413 cc/min = 194 ms/g E85 @ 50 C

                            Yleensä polttoainepumput ja polttoaineputket ovat niin suuret että ei tuota varsinaista ongelmaa, vasta suuttimessa häviö näkyy vähän.
                            Harley Davidson Sportster 1200
                            Mercedes-Benz C 200 CDI S204

                            Comment

                            • Takalo_kari
                              BTCF Member
                              • Mar 2007
                              • 1359
                              • tku

                              Raportoidaas nyt tänne omat kuulumiset Toyotan suhteen.
                              auton peltitankissa on ollut vuodenpäivät pelkkää RE85 -polttoainetta ja autolla on tullut ajettua tällä aikaa n. 2tkm ilman mitään syöpymää / vikaa en ole ainakaan vielä huomannut tosin autoon on vaihdettu R85 kestävä polttoainepumppu suuttimet ja letkut.

                              Tehoa on nostettu n. 280hv lisää vakiosta ja polttoainetukki on alumiinia jonka pitäisi syöpyä RE85 vaikutuksesta.

                              Kylmällä ei oikein lähde käymään ja kesällä kylmällä koneella käynistyminen on hieman vaikeaa (joutuu sahaamaan) mutta niin tuntuu muillakin olevan.
                              Last edited by Takalo_kari; 09-11-2013, 12:30.
                              Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
                              -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
                              Kiitos ajastasi? :think

                              Comment

                              • Thuppu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 3626
                                • Seinäjoki

                                Originally posted by Mäki View Post
                                Asiaa, olet aivan oikeassa. Se mitä tarkoitin 12.5-12.7 on suositeltava 'suhde' jos on afr mittari joka on normi pensalle, tämä on mitä yleensä ruotsalaiset käyttävät usein vapareissa (ainakin mitä olen lukenut skogen & sävarista)

                                Tässä myös paljon käytetty taulukko:
                                Lambda E85 AFR Gas AFR
                                0.500 ___ 4.9 ___ 7.3
                                0.510 ___ 5.0 ___ 7.5
                                0.520 ___ 5.1 ___ 7.6
                                0.530 ___ 5.2 ___ 7.8
                                0.540 ___ 5.3 ___ 7.9
                                0.550 ___ 5.4 ___ 8.1
                                0.560 ___ 5.5 ___ 8.2
                                0.570 ___ 5.6 ___ 8.4
                                0.580 ___ 5.7 ___ 8.5
                                0.590 ___ 5.8 ___ 8.6
                                0.600 ___ 5.9 ___ 8.8
                                0.610 ___ 6.0 ___ 9.0
                                0.620 ___ 6.1 ___ 9.1
                                0.630 ___ 6.1 ___ 9.3
                                0.640 ___ 6.2 ___ 9.4
                                0.650 ___ 6.3 ___ 9.6
                                0.660 ___ 6.4 ___ 9.7
                                0.670 ___ 6.5 ___ 9.8
                                0.680 ___ 6.6 ___ 10.0
                                0.690 ___ 6.7 ___ 10.1
                                0.700 ___ 6.8 ___ 10.3
                                0.710 ___ 6.9 ___ 10.4
                                0.720 ___ 7.0 ___ 10.6
                                0.730 ___ 7.1 ___ 10.7 @ Max Power Multi Turbo
                                0.740 ___ 7.2 ___ 10.9
                                0.750 ___ 7.3 ___ 11.0 @ Supercharged/Turbo
                                0.760 ___ 7.4 ___ 11.2
                                0.770 ___ 7.5 ___ 11.3 @ Max Power NA
                                0.780 ___ 7.6 ___ 11.5
                                0.790 ___ 7.7 ___ 11.6
                                0.800 ___ 7.8 ___ 11.8 @ Consistant Race
                                0.810 ___ 7.9 ___ 11.9
                                0.820 ___ 8.0 ___ 12.1
                                0.830 ___ 8.1 ___ 12.2
                                0.840 ___ 8.2 ___ 12.3 @ Part throttle RACE
                                0.850 ___ 8.3 ___ 12.5
                                0.860 ___ 8.4 ___ 12.6
                                0.870 ___ 8.5 ___ 12.8 @ Idle
                                0.880 ___ 8.6 ___ 12.9
                                0.890 ___ 8.7 ___ 13.1
                                0.900 ___ 8.8 ___ 13.2
                                0.910 ___ 8.9 ___ 13.4 @ Part throttle STREET (economy)
                                0.920 ___ 9.0 ___ 13.5
                                0.930 ___ 9.1 ___ 13.7
                                0.940 ___ 9.2 ___ 13.8
                                0.950 ___ 9.3 ___ 14.0
                                0.960 ___ 9.4 ___ 14.1
                                0.970 ___ 9.5 ___ 14.3
                                0.980 ___ 9.6 ___ 14.4
                                0.990 ___ 9.7 ___ 14.6
                                1.000 ___ 9.8 ___ 14.7
                                1.010 ___ 9.9 ___ 14.8
                                1.020 ___ 10.0 ___ 15.0
                                1.030 ___ 10.1 ___ 15.1
                                1.040 ___ 10.1 ___ 15.3
                                1.050 ___ 10.2 ___ 15.4
                                1.060 ___ 10.3 ___ 15.6
                                1.070 ___ 10.4 ___ 15.7
                                1.080 ___ 10.5 ___ 15.9
                                1.090 ___ 10.6 ___ 16.0
                                1.100 ___ 10.7 ___ 16.2
                                1.110 ___ 10.8 ___ 16.3
                                1.120 ___ 10.9 ___ 16.5
                                1.130 ___ 11.0 ___ 16.6
                                1.140 ___ 11.1 ___ 16.8
                                1.150 ___ 11.2 ___ 16.9
                                1.160 ___ 11.3 ___ 17.1
                                1.170 ___ 11.4 ___ 17.2
                                1.180 ___ 11.5 ___ 17.3
                                1.190 ___ 11.6 ___ 17.5
                                1.200 ___ 11.7 ___ 17.6

                                Ja olet oikeassa että oktaaniluvulla ei ole suoraan mitään tekemistä kylmäkäynnistyksen kanssa, mutta kuten kirjoitit niin etanoilla on 3-4 kertaa korkeampi höyrystyslämpötila jos verrataan pensaan, olen lukenut että suurin osa polttoaineista joilla on oktaani luku yli 100, niin on sama höyrystyslämpötila tai korkeampi. esm. metanoli.
                                Silloin kuin on saannut käyntiin mottorin niin tästähän on vain etua kuin lämpötila ei nouse yhtä korkealle kuin pensalla, ja on mahdollista nostaa puristussuhdetta ilman että tulee lämpöhäviöitä.

                                Ja viskositeetti tekee eron, n. 4%
                                413 cc/min = 195 ms/g bensin 95 @ 15 C
                                413 cc/min = 201 ms/g bensin 95 @ 50 C
                                413 cc/min = 187 ms/g E85 @ 15 C
                                413 cc/min = 194 ms/g E85 @ 50 C

                                Yleensä polttoainepumput ja polttoaineputket ovat niin suuret että ei tuota varsinaista ongelmaa, vasta suuttimessa häviö näkyy vähän.
                                Jos seurailee ja säätelee pelkän laajakaistan ja mittarin avulla, niin huoletta voi käyttää samoja arvoja kuin bensallekin. Tuo taulukko on vähä hassu, miks "idle" on 0.870 Lamballe? Hyvä saada päästöistä läpi...
                                Last edited by Thuppu; 09-11-2013, 12:46.
                                BMW 740iA "ALPINA"
                                BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                                Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                                Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                                Comment

                                Working...
                                X