........
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitä mieltä porukka on, että kannattaako 313tkm rullattua moottoria lähteä rakentamaan uudestaan. Tarkoitan että hoonaamaan ja plaanailemaan pintoja sekä laakeroimaan uudestaan. Onko kannattavaa? Tarkoitus olisi omaan projektikolmekymppiin saada vaparitekniikka johon voi luottaa ja kestää pitkään. Moottori kävi hyvin eikä suurempaa savutusta tms, mitä nyt pieniä vuotoja.E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
-
Mitä sitä turhaan arvailemaan jos kerta toimii? Tiivisteitä ja alipaineletkuja vaihdat kunnon mukaan ja ajat vaan. Omalle en tehnyt mitään ja sekin oli ~300tkm ajetusta ja yhtä hyvin kulki kuin kaverin rempattu kone. Varsinkin jos meinaat vakiona pitää niin ei mitään tarvetta, vai avaatko aina koneen kun ostat "uuden" auton?The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostMitä mieltä porukka on, että kannattaako 313tkm rullattua moottoria lähteä rakentamaan uudestaan. Tarkoitan että hoonaamaan ja plaanailemaan pintoja sekä laakeroimaan uudestaan. Onko kannattavaa? Tarkoitus olisi omaan projektikolmekymppiin saada vaparitekniikka johon voi luottaa ja kestää pitkään. Moottori kävi hyvin eikä suurempaa savutusta tms, mitä nyt pieniä vuotoja.
Jos kiinnostusta, rahaa ja aikaa on niin miksei.
Kyllä tuolla muuten päästelee vielä pitkään vaikkei tekisi mitään aukasua. Perus huollot kun tekee niin ei huoltaVW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostMitä mieltä porukka on, että kannattaako 313tkm rullattua moottoria lähteä rakentamaan uudestaan. Tarkoitan että hoonaamaan ja plaanailemaan pintoja sekä laakeroimaan uudestaan. Onko kannattavaa? Tarkoitus olisi omaan projektikolmekymppiin saada vaparitekniikka johon voi luottaa ja kestää pitkään. Moottori kävi hyvin eikä suurempaa savutusta tms, mitä nyt pieniä vuotoja.exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Kellään tietoa tuosta petteri törmäsen m52b28 turbo-koneesta joka pro-enginesin rakentama? Onko alulohkoon tehty, millasta kansityötä suoritettu, rutut? Joku kattava tietopläjäys em.moottorista olisi mielenkiintoinen. S50 läppikset, athenan pahvi ja takokamat on.
T.m50 vs m52 aivoriihessä painiva. Alu vai rautalohko? Kadulle turbokäyttöön, olis suunnitelmana rakentaa pitkälle kestävä moottori kerralla. Nouseeko arpin pinnapultit m52 alulohkosta jos lyö ylipainetta? En tiedä näistä mitään, s38 on tutumpi..
328 aihioksi ja tallinnurkasta m50 rautalohkolla +arpit, korsetti + cp&carrillo?
M62B44 E32 740iM -macaoblau V8 + S3.64 =sigpic
E36 PANDEM - M50B28+HX40
+muut vartin hommat
Ex. Läjäpäin e34&e32, e36 ja pari e39
Comment
-
-
Originally posted by -Sipe- View PostNouseeko arpin pinnapultit m52 alulohkosta jos lyö ylipainetta? En tiedä näistä mitään, s38 on tutumpi..
Comment
-
-
Originally posted by sami_87_ View PostOnkos täällä kellää tietoa että minkälaiset männänrengas välykset pitäisi laittaa ahdettuun m50b25 koneeseen..? Männät on vakiot uusilla männänrenkailla. Mutta välyksistä nyt en tiedä että annetaanko ne olla vakiot vai kasvatetaanko välystä hiukan..??
Comment
-
-
Originally posted by sami_87_ View PostOnkos täällä kellää tietoa että minkälaiset männänrengas välykset pitäisi laittaa ahdettuun m50b25 koneeseen..? Männät on vakiot uusilla männänrenkailla. Mutta välyksistä nyt en tiedä että annetaanko ne olla vakiot vai kasvatetaanko välystä hiukan..??
Comment
-
-
Originally posted by sami_87_ View PostJuu mitataan..
Eli uudenmaan alueella olisko kellää lainaksi m50b25 ajoitus työkaluja eli nokkien päihin ne ajoituspalat ja sitten sitä työkalua millä kääntää nokkapyörää että vanos menee pohjaan..
Comment
-
Comment