Kdfi v1. 4 ja moottorina m50b25vanos turbo, jossa vakio puolat. Välillä kun virrat laittaa päälle, niin paukuttaa imusarjaan ikävästi, eli antaa ilmeisesti kipinää ja sytyttää männän päälle jääneet etanolit. Onko megassa joku asetus, jolla tämän sais kitkettyä pois?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ^Sleeper^ View PostKdfi v1. 4 ja moottorina m50b25vanos turbo, jossa vakio puolat. Välillä kun virrat laittaa päälle, niin paukuttaa imusarjaan ikävästi, eli antaa ilmeisesti kipinää ja sytyttää männän päälle jääneet etanolit. Onko megassa joku asetus, jolla tämän sais kitkettyä pois?e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Siirtyminen ahtopaineen Open-loopista -> Closed-looppiin.
Ongelmat open-loop säädöstä kaikilla tiedossa joten ei siitä sen enempää.
Olenko ymmärtänyt nämä oikein:
- Otetaan closed-loop säätö käyttöön -> Onko basic moden ns. Slideri säätö riittävä vai onko parempi mennä advanced moden PID säätimillä?
- Sliderin säätö -> Kun mennään closed-loop säätöön niin slideri ns. täysille ja vähennetään kunnes ahtopaine oskilloi enää vähän halutussa ahtopaineessa?
- Boost control target table -> Haluttu ahtopaine syötetään tänne.
- Boost control bias duty 1 -> Tämä ilmeisesti ennakoi eli "kick-start" solenoidin lähemmäs haluttua ahtopainetta, eli tähän open-loopissa säädetyt arvot?
- PID säätö -> Tähän löytyi netistä monia eri aloitus arvoja, mutta lienee P=100 muut 0 arvoilla aloitettava ja siitä hiljalleen P arvoa alaspäin?
- Boost Control lower limit delta(kPa) -> Tällä arvolla säädetään alue minkä sisällä ahtopaine pitää olla että closed-loop säätö aktivoituu (nopeampi ahtojen nousu). Tähän löytyi myös netistä muita arvoja kuin tuo standardi 100kPa. Liekkö vaarana jos liian pienellä niin ahtojen ampuminen ylitse..?
Oma open-loop, joka siis siirretään bias duty taulukkoon.
Sitten boost target:
Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostOnko tietoa saako e46 m54b25 valmista kdfi boksia? :think
Tarkotus ois saada purkki kii ja muuttaa viinalle.
Vuoden vaihteen jälkeen mikäli uudet pykälät tulee voimaan alkaa suunittelemaan turbotusta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by ^Sleeper^ View PostOsaako joku sanoa, että mikähän mahdollisesti on pielessä kdfi:ssä, kun näyttää tunerstudiossa maksimi afr arvoa, eikä muutu mihinkään? Laajakaistana AEM x-series ja kdfi:n oxy1 vedetty 0-5v laajakaistalta. Kalibrointi ei auta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Miten mahtais olla fiksuin toteuttaa imuilman lämpötila kun käytetään mekaanista ahdinta ja kaasuläppä ennen ahdinta, toimiiko silloin ihan samalla tavalla anturi ahtoputkessa?
Vielä vähän suunnittelu auki että hankinko kompaktin coolerin ja asennan kaasuläpän ennen cooleria, vai iso välijäähdytin ja kaasuläppä ahtimen ja coolerin jälkeen. :think
Ehkä vähän väärä topicci mut ei jaksais monta kertaa tehdä ahtoilman jäähdytystä uusiksi.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostMiten mahtais olla fiksuin toteuttaa imuilman lämpötila kun käytetään mekaanista ahdinta ja kaasuläppä ennen ahdinta, toimiiko silloin ihan samalla tavalla anturi ahtoputkessa?
Vielä vähän suunnittelu auki että hankinko kompaktin coolerin ja asennan kaasuläpän ennen cooleria, vai iso välijäähdytin ja kaasuläppä ahtimen ja coolerin jälkeen. :think
Ehkä vähän väärä topicci mut ei jaksais monta kertaa tehdä ahtoilman jäähdytystä uusiksi.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostMiten mahtais olla fiksuin toteuttaa imuilman lämpötila kun käytetään mekaanista ahdinta ja kaasuläppä ennen ahdinta, toimiiko silloin ihan samalla tavalla anturi ahtoputkessa?
Vielä vähän suunnittelu auki että hankinko kompaktin coolerin ja asennan kaasuläpän ennen cooleria, vai iso välijäähdytin ja kaasuläppä ahtimen ja coolerin jälkeen. :think
Kaasulappä vaan imusarjaan ja vesi-ilma välijäähdytin väliin niin pysyy lämmöt kurissa. Lämpöanturi imusarjaan.
Ehkä vähän väärä topicci mut ei jaksais monta kertaa tehdä ahtoilman jäähdytystä uusiksi.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
Comment