Originally posted by pilootti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
megasquirt kyssäri,tarttis nopeesti tietoo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postoikeessa johossa? oikeet asetukset megalla?e30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Ruiskuautojen mittarit nielee yleensä +12v kanttiaaltoa. Tarkista yleismittarilla piuhasta tuleeko sinne mitään? Pitäisi käydessä näyttää joitakin voltteja jännitettä.
Jotkut muinaiset kierrosmittarit vaatiivat puolan aiheuttaman jännitepiikin toimiakseen. Silloin kytketään ylösvedon tilalta vaikka releen käämi.
Originally posted by afafaf View Postok..mites tuo ruuvi sen säätimen vieresä,säädetäänkö siitä jotenki manuaalisesti sopiva tyhjäkäynti..
eihän tämän yksinkertasemmaksi voi enää mennä tyhjäkäynnin säätöLast edited by mazajns; 16-08-2014, 23:16.
Comment
-
-
Originally posted by pilootti View PostUskaltaisin väittää että on oikeessa johdossa. Asetuksia vois vielä katsoa mutta lähinnä kiinnostaa onko se +12v oikea vai pitääkö olla 5v tai jotain.?
Kilonen ylösvetovastus +12v toimii bemarin mittarin kanssa.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postok..mites tuo ruuvi sen säätimen vieresä,säädetäänkö siitä jotenki manuaalisesti sopiva tyhjäkäynti..
eihän tämän yksinkertasemmaksi voi enää mennä tyhjäkäynnin säätö
Eli ruuvilla säädetään se kierrosluku lämpimänä kohdalleen ja kylmänä luisti nostaa kierroksia.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostJos tarkoitat imusarjassa olevaa mötikkää jossa on ruuvi ja siihen tulee alunperin letku kaasuläpän toiselta puolelta ja mallista riippuen lisäilmaluistilta niin kyllä, juuri sillä säädetään ne tyhjäkäyntikierrokset, koskapa tyhjäkäyntimoottoria ei ole.
Eli ruuvilla säädetään se kierrosluku lämpimänä kohdalleen ja kylmänä luisti nostaa kierroksia.
olikohan tämä m30b32 kone sittenki l-jetti..
Comment
-
-
vauhtivaunu,tai saa muutkin vastata,jos käytän tuota m50 motroniciin kasattua megaa tuossa m30 moottorissa,voinko ohjata hukkakipinä puolaa 3 syttykivellä,eli ne toiset 3 jää käyttämättä..siksi hukkakipinä ku 6-puolaa on kallis investointi
vai hajoaako joku? ne on nyt sielä cop hukkakipinä tyyliin..jokaisella oma vastus..
vaikeasti selitetty,mut jos saisin käytettyä tuota megaa ilman aukasemista tuossa m30 moottorissa.
hommaan vain m50 moottorijohtosarjasta pistokkeen ja kytken tuon m30 siihen.
onko tässä ongelmia?
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postvauhtivaunu,tai saa muutkin vastata,jos käytän tuota m50 motroniciin kasattua megaa tuossa m30 moottorissa,voinko ohjata hukkakipinä puolaa 3 syttykivellä,eli ne toiset 3 jää käyttämättä..sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Megan asennuksen jälkeinen elämä
Elikkäs nyt ois saatu ahdettu m20b25 suurinpiirtein pelittämään megan voimin. Muutama ihmetys on kuitenkin esiintyny.
- En saa seossuhdetta näkymään lainkaan tunerstudion taululla, innovaten mittarissa kuitenkin näkyy. Innovaten ohjaimessa molemmat ulostulot 0-5v. Calibrate afr tablesta valittu innovate ja ego conrollista valittu single wideband.
- tunerstudion taululla näkyy kierrokset oikein mutta mittaristossa noin 1000-1500rpm jäljessä.
- Mittariston lämpömittari ei pelaa, tunerstudiossa pelaa.. vika varmaan mittariston omassa anturissa kun eculle oma anturi?
Sitten vielä sytkäennakoista. Millaset ennakot ahdoille.. Vakiopuristuksinen moottori.
Vaikeasti asiat taas esitin, pahoittelut siitä. Kuitenkin jos joku vaivautuu lukemaan ja neuvomaan niine46 330d touring kauppakassi
e30 375hp/519nm
Comment
-
-
Originally posted by Vuarine View PostElikkäs nyt ois saatu ahdettu m20b25 suurinpiirtein pelittämään megan voimin. Muutama ihmetys on kuitenkin esiintyny.
- En saa seossuhdetta näkymään lainkaan tunerstudion taululla, innovaten mittarissa kuitenkin näkyy. Innovaten ohjaimessa molemmat ulostulot 0-5v. Calibrate afr tablesta valittu innovate ja ego conrollista valittu single wideband.
- tunerstudion taululla näkyy kierrokset oikein mutta mittaristossa noin 1000-1500rpm jäljessä.
- Mittariston lämpömittari ei pelaa, tunerstudiossa pelaa.. vika varmaan mittariston omassa anturissa kun eculle oma anturi?
Sitten vielä sytkäennakoista. Millaset ennakot ahdoille.. Vakiopuristuksinen moottori.
Vaikeasti asiat taas esitin, pahoittelut siitä. Kuitenkin jos joku vaivautuu lukemaan ja neuvomaan niinLast edited by 2bar..ahhh; 20-08-2014, 12:23.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Laittakaapa joku mulle se vakiokartta/ohjelma mikä on 1.4 kdfi boksissa sisällä niin vaikka sähköpostilla tulemaan. Privaan voin nakata osoitteen sille keneltä kyseinen juttu löytyy
Tarve olisi todella pikainen ja kova. Huomenna pitäisi taas yrittää.
M50 kdfi 1.4 siis kyseessä, sen verta tarkennettakoonLast edited by Bansku; 20-08-2014, 22:42.
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostLaittakaapa joku mulle se vakiokartta/ohjelma mikä on 1.4 kdfi boksissa sisällä niin vaikka sähköpostilla tulemaan. Privaan voin nakata osoitteen sille keneltä kyseinen juttu löytyy
Tarve olisi todella pikainen ja kova. Huomenna pitäisi taas yrittää.
M50 kdfi 1.4 siis kyseessä, sen verta tarkennettakoon
Comment
-
-
Vuarine onhan siulla Tunerstudion uusin versio käytössä? Itellä oli ton lambdahomman kanssa samaa ongelmaa yhdessä asiakkaan autossa, kun anturi ei suostunut kalibroitumaan, vaan näytti ihan puuta heinää eikä elänyt seoksen mukana niinkuin pitää.
Ongelma oli vanhassa Tunerstudiossa, joka ajaa lambdan tiedot prossulle jotenkin kokonaisena tietopakettina, eikä sen takia toimi. Uusin Tunerstudio ajaa sen paketin jotenkin osissa, ja sen jälkeen alkoi toimia.
Jokunen hetki meni ongelmaa selvitellessä, mut Donner löysi jostain netin syövereistä lopulta ratkaisun.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment