m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Bemu Z3 View Post
    Oonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think

    Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.

    https://www.offenga.nl/bmw-onderdele...atslang-e36-m3
    Tuosta esmes. Ei toki löydy Schmiedmanniltakaan hyllystä ja toimutusajat tahtoo olla välillä pitkiä, joten Hollanti voi olla ihan hyvä vaihtoehto.

    Last edited by Skarpa; 14-12-2016, 20:25.

    Leave a comment:


  • r1tzt0u
    replied
    Originally posted by Juho_ View Post
    Ei sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
    Ihan mielenkiinnosta.

    Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.

    Onko puristussuhde mitä luokkaa?

    Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.


    Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).
    puristussuhdetta en tarkkaa enää muista kun kohta pari vuotta aikaa siitä kun tuon koneen tein. 13.5kg oli puristuspaine. eli ei sitä ruttua liikaa ollut ja rajotin oli tosiaan jo 7400rpm. kyllä tossa aiemmin laittamassa tehokäyrä kuvassa kierrokset näkyy. ensimmäisen ruudun väli on 2000-3000rpm. helvetin huono kuva kyllä pahoittelen. 3000rpm kohdalla vääntöö oli 250nm.

    Leave a comment:


  • Bemu Z3
    replied
    Oonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think

    Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.

    Leave a comment:


  • Bemu Z3
    replied
    Tämän tiedän tuosta kannesta...

    Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.

    Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.

    Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mm

    Leave a comment:


  • naukkis
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Vakio männät ja veivit. Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareita
    No mullakin on vakio männät ja veivit B25:ssä ja likistykset 15:1 luokkaa....

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by Juho_ View Post
    Ei sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
    Ihan mielenkiinnosta.

    Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.

    Onko puristussuhde mitä luokkaa?

    Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
    Vakio männät ja veivit. Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareita

    Leave a comment:


  • Juho_
    replied
    Originally posted by r1tzt0u View Post
    Tää on ihan tämmönen budjetti luokan moottori eli ihan vakio männät kanget. Kansi on luonnollisesti tehty ja vakio nokista hiottu niin rajut kun sai. M3 läpät ja pakosarjat. Ap racing 184mm kytkin ja sillä kaverina 3.5kg teräsvauhtipyörä. Hestec mottorin ohjaus.
    Ei sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
    Ihan mielenkiinnosta.

    Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.

    Onko puristussuhde mitä luokkaa?

    Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.

    Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareita
    Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).
    Last edited by Juho_; 14-12-2016, 19:24.

    Leave a comment:


  • Bemu Z3
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Merkkiliikkeestä tai muualta orggisosia myyvästä kaupasta. Osa 10:

    http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...nifold_system/
    Kiitoksia vastauksesta.

    Leave a comment:


  • r1tzt0u
    replied
    Originally posted by Busch View Post
    Tätä videota oon ittekkin kattellu useaan kertaan! hyvät on lukemat ja hyvin kyllä "naukuu"
    Re85 polttoaineena?
    ihan 98 on tankissa

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Bemu Z3 View Post
    Mistä löydän tällaiseen M3 koteloon tuon kumihärpäkkeen mikä menee maffille. On soikion muotoinen. Pyöreäpäisiä löytyy, mutta en tuolaista soikhiota löydä mistään...

    Kuva viitteellinen. Omani löysin 100e Suomesta




    .
    Merkkiliikkeestä tai muualta orggisosia myyvästä kaupasta. Osa 10:

    Leave a comment:


  • r1tzt0u
    replied
    tuommoset käppyrät tuli
    Last edited by r1tzt0u; 19-02-2020, 19:25.

    Leave a comment:


  • Bemu Z3
    replied
    Mistä löydän tällaiseen M3 koteloon tuon kumihärpäkkeen mikä menee maffille. On soikion muotoinen. Pyöreäpäisiä löytyy, mutta en tuolaista soikhiota löydä mistään...

    Kuva viitteellinen. Omani löysin 100e Suomesta




    .

    Leave a comment:


  • Bemu Z3
    replied
    Taitaa olla ihan bensiiniä
    Omistaja korjatkoon jos olen väärässä...

    Oman Zetorin kansi kyseisen koneen tekijän hyppysissä. Tulee samat nokat ja M3 pakosarjat ja itsellekin tulee M3 läppäsydeemit S50 koneesta. Laippa vaan väliin. Sekä uusi ohjelmaboxi

    Toivotaan sit keväällä Zetoristani M52B28 tulevan +200 hp

    ��
    Last edited by Bemu Z3; 14-12-2016, 15:57.

    Leave a comment:


  • Busch
    replied
    Originally posted by r1tzt0u View Post
    https://youtu.be/ADDfWa6jjn8 tuossa on omasta romusta videon pätkä. Tuollanen halvalla tehty moottori vielä tässä vaiheessa.
    Tätä videota oon ittekkin kattellu useaan kertaan! hyvät on lukemat ja hyvin kyllä "naukuu"
    Re85 polttoaineena?
    Last edited by Busch; 14-12-2016, 15:39.

    Leave a comment:


  • r1tzt0u
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Budjetti vehkeet kai ne kaikkein mielenkiintoisimpia on. Onko nokkien speksit tiedossa?
    Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mm

    Leave a comment:

Working...
X