Originally posted by Bemu Z3
View Post
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).
Leave a comment:
-
Oonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think
Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.
Leave a comment:
-
Tämän tiedän tuosta kannesta...
Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.
Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.
Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mm
Leave a comment:
-
Originally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Leave a comment:
-
Originally posted by r1tzt0u View PostTää on ihan tämmönen budjetti luokan moottori eli ihan vakio männät kanget. Kansi on luonnollisesti tehty ja vakio nokista hiottu niin rajut kun sai. M3 läpät ja pakosarjat. Ap racing 184mm kytkin ja sillä kaverina 3.5kg teräsvauhtipyörä. Hestec mottorin ohjaus.
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareitaLast edited by Juho_; 14-12-2016, 19:24.
Leave a comment:
-
Originally posted by Skarpa View PostMerkkiliikkeestä tai muualta orggisosia myyvästä kaupasta. Osa 10:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...nifold_system/
Leave a comment:
-
Originally posted by Bemu Z3 View Post
Leave a comment:
-
Taitaa olla ihan bensiiniä
Omistaja korjatkoon jos olen väärässä...
Oman Zetorin kansi kyseisen koneen tekijän hyppysissä. Tulee samat nokat ja M3 pakosarjat ja itsellekin tulee M3 läppäsydeemit S50 koneesta. Laippa vaan väliin. Sekä uusi ohjelmaboxi
Toivotaan sit keväällä Zetoristani M52B28 tulevan +200 hp
��Last edited by Bemu Z3; 14-12-2016, 15:57.
Leave a comment:
-
Originally posted by r1tzt0u View Posthttps://youtu.be/ADDfWa6jjn8 tuossa on omasta romusta videon pätkä. Tuollanen halvalla tehty moottori vielä tässä vaiheessa.
Re85 polttoaineena?Last edited by Busch; 14-12-2016, 15:39.
Leave a comment:
Leave a comment: