
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostKellä varmaa tietoa mikä on tuon B28 koneen vakiomäntien lakipaksuus. EI varmaan googlettamalla löydy. Pitäisi tietää, että paljo voi jyrsiä venttiili koloja syvemmiksi. Noilla jyrkillä nokilla pitäisi syventää koloja 2 - 3mm
Leave a comment:
-
OT
Originally posted by Haatainen View PostKuinka lujaa pitää b28:n pyöriä, että siitä saa 400hummaa??! Riittääkö 10 000
Leave a comment:
-
Nyt kun sopivasti tuli aiheeksi hiukan tehokkaammat 6syl. moottorit..
put the motor in mates E30 IP car today, and ran it up on the dyno, 2.8 litre M20, TK modified head, and custom Catcams cam to TK's specs, everything else optimized to what TK/pipemax said it needed, 14:1 compression, E85 and triple Webers sAHlvU6VSy0 owners old Nc Charger made .8 RWKW more on his dyno the
Tuolta selvinnee aika hyvin, miten ne rakennetaan.
----
-792 loppuiset suuttimet taitaa olla 245cc/min@3bar, löytämieni tietojen mukaan.
Ja tietohan vaihtelee aika paljon.. jossain saattaa väittää esim. 254cc/min@3bar.
Onko joku sattunut selvittämään, onko näissä S -sarjan moottoreissakin suuttimet lähes 100% auki @ WOT ?
Aika monessa katu-auton moottorissa suuttimet lähes heti ensimmäinen pullonkaula, kun vähänkään enenmmän lähtee virittämään.
Leave a comment:
-
Kiitoksia Pazi88
Tämä tulossa. Ebay toimii...
m52 big bore throttle body and adapter plate
Leave a comment:
-
Originally posted by Freak View PostTarkkoittanee varmaan Flomanin Rafun E9 CSL rata-autoa..? Mulla on sellainen käsitys, että siinä olisi M50-pohjainen moottori ja tilavuutta kolme litraa. Kierroksia on noin 9500 ja heppoja 400.
Ymmärtääkseni m50 lohko, m54b30 kampi, alakerrassa tais olla kaikki mittatilaus takokamaa, kunnon nokat, läppärungot ja muistaakseni puristussuhde jotain 14:1
Auton omistaja kyllä löytyy täältäkin foorumilta olisi hyvä jos vähän tarkentaisi
Leave a comment:
-
Kellä varmaa tietoa mikä on tuon B28 koneen vakiomäntien lakipaksuus. EI varmaan googlettamalla löydy. Pitäisi tietää, että paljo voi jyrsiä venttiili koloja syvemmiksi. Noilla jyrkillä nokilla pitäisi syventää koloja 2 - 3mm
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View PostKoska se oli hänen avauspostauksessa käsitelty Z3 osastossa. Liian monta V8 rakentanut halusi jotain muuta. Suomessahan oli se yksi M52B28 mistä vaparina 400hp. Itse en ole valitettavasti nähnyt koskaan.Originally posted by Haatainen View PostKuinka lujaa pitää b28:n pyöriä, että siitä saa 400hummaa??! Riittääkö 10 000
Video 1
Video 2
Video 3
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View PostKoska se oli hänen avauspostauksessa käsitelty Z3 osastossa. Liian monta V8 rakentanut halusi jotain muuta. Suomessahan oli se yksi M52B28 mistä vaparina 400hp. Itse en ole valitettavasti nähnyt koskaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by bemmeri View PostSori m52/m50 topikin sotkemisesta. Mutta kun ei sulla ole vielä omaa projektitopikkia auki, niin kysyn tässä. Miks Bemu z3 et harkinnut v8:ia sinne zetan pellin alle? Olisipahan omanlainen ratkaisu ja 4l tai 4.4l saisi pienellä virillä yli 300hp ja vääntö aivan eri kuin M5x moottoreissa ja enemmän virittämällä vaparinakin saisi nokilla yms sen 350hpLast edited by Remotion; 25-11-2016, 17:56.
Leave a comment:
Leave a comment: