Vika ei ole suuttimissa vaan kierrostieto puuttuu.
Olisiko tästä nyt sitten ecu kärähtänyt, kun aiemmin toimi tuolla hyppyjohdolla ja nyt vaan häviää kipinä kun sen laittaa.
Sytkäkivikin on alkuperäistä vastaava eli johdotuksiin ei ole koskettu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Kipinän heikkous paikantui, kun tein swapin (e21) niin otin kierrostiedon mittaristolle lähtevästä liittimestä suoraan puolaan. Hyppyjohto pois puolasta ja säkenöi ku unelma. Nyt lähtee taas käyntiin siksi aikaa kun kylmäkäynti suutin antaa ainetta. Vaan suuttimethan siinä ei enää luonnollisesti aukea. Taitaa joutua nöyrtymään ja laittamaan pierupurkin takaisin
Leave a comment:
-
-
Ajoitus tarkistettu useaan otteeseen ja tulpan johdot ovat oikeassa järjestyksessä eivätkä lyö läpi.
Täytyy kokeilla toisella puolalla, jostain luin että menisivät sytkämoduulin kans yhtä aikaa joka hajosi viimeksi kun auto kulki.
Virranjakaja tuntuu mielestäni melko väljältä, voisko se vaikuttaa asiaan?
Edit. Vaihdoin jakajan,puolan ja tulpat. Muutaman yrityksen jälkeen käynnistyi, kävi noin 5 sek nätisti tyhjäkäyntiä ja sammui. Tarkastin tulpat ja yllättäen märät, mutta ei käynnistynyt kuivauksen jälkeen.Last edited by Timpez; 25-04-2018, 19:14.
Leave a comment:
-
-
Puola ja johdot vielä vaihtamatta. Mahdollista, joskin epätodennäköistä, että kipinä tulee vapaassa ilmassa mutta puristustahdilla ei enää jaksakaan hypätä.
Usein ongelma lopulta löytyy ajoituksesta, esim. 180 astetta pielessä, johdot väärässä järjestyksessä pyörimissuuntaan nähden tms. Tarkista vielä kerran ajatuksen kanssa.
Leave a comment:
-
-
Muutaman viikon taistelleena m10b18i l-jet kanssa kun ei vaan käynnisty. Bensaa tulee ja kipinääkin antaa. Muutaman kerran käynyt peri sekuntia jonka jälkeen rupesin katsomaan lampulla että minne sytkä heittää vaan lamppu ei välky ollenkaan. Vaihdettu tähän mennessä sytytys moduuli, jakajan anturi,pyörijä ja jakajan kansi.
Leave a comment:
-
-
eikös nuo pa-pumppu ja filsu maksa yhteensä tyyliin 15e että sama ne molemmat on vaihdella?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostTaisi olla käytetty ? Mahdollistahan se on, vetääkö esim. kolmosella tappiin asti puhtaasti ?Onhan ton pumpun vaihto varmasti tänä vuonna edessä mut ajattelin kysyä ensin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peltone View Post5-vaihde, yli 120km/h alkaa ottaa kaasu vastaa ja vähä niiku rötäämää. Iha vähä vauhtia pois että tasanen veto ni hetken väliajoin pätkäsee. Tuo mekaaninen bensapumppu lopussa?
Leave a comment:
-
-
5-vaihde, yli 120km/h alkaa ottaa kaasu vastaa ja vähä niiku rötäämää. Iha vähä vauhtia pois että tasanen veto ni hetken väliajoin pätkäsee. Tuo mekaaninen bensapumppu lopussa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostSitä mahdollisuutta koitin ehdotella. Sammumisongelma kuulostaa virtalukon pohjan kosketushäiriöiltä, mutta se ei välttämättä liity tyhjäkäyntiongelmaan. Voi toki liittyäkin joten sen voisi laittaa ensin kuntoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKysymys oli varmaan jarrutehostimen sisäisestä vuodosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pattis View PostNiin ei tietenkään siis kytkin itessään siihen vaikuta, mutta voisko ”tärähdys” poljinasetelmassa vaikuttaa esim johonkiin kontaktihäröön sähköissä?
Viimesen 10tkm aikana on 2-3 kertaa käynyt myös niin että auto on kesken ajon sammunut ja toimii normaalisti kun käynnistää uudelleen, tai käyttää rullaavan auton virtoja poissa.
Ainakaan jarrutehostimelle menevässä letkussa/liitoksessa ei imuvuotoa ole, jos sitä tarkoitit?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostNo ei se kytkin kyllä kaikenkaikkiaan vaikuta tyhjäkäyntiin. En tiedä mitä tuo koputus tässä kohtaa tarkoittaa mutta se saattaisi poljinasetelman kautta vaikuttaa jarrutehostimeen. Voisiko imuvuoto olla jarrutehostimessa?
Viimesen 10tkm aikana on 2-3 kertaa käynyt myös niin että auto on kesken ajon sammunut ja toimii normaalisti kun käynnistää uudelleen, tai käyttää rullaavan auton virtoja poissa.
Ainakaan jarrutehostimelle menevässä letkussa/liitoksessa ei imuvuotoa ole, jos sitä tarkoitit?
Leave a comment:
-
Leave a comment: