Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr66
    replied
    Originally posted by säämi View Post
    Nokalta lovi voiteluputken keskellä ja hihnapyörän lovi tapin kohdalla
    Oikein. Onko tehty jotakin remonttia vai halpa nettiautolöytö kun jakoa tarkastellaan ?

    Leave a comment:


  • säämi
    replied
    Jakopielessä?

    Nokalta lovi voiteluputken keskellä ja hihnapyörän lovi tapin kohdalla mutta laatikon tirkistys reijjästä ei näy lovea(eikä näy muitakaan merkkejä vaikka pyöritelty) ja kun lovi näkyy niin ei ole hihnapyörän lovi tapin kohdalla. Onko tyhmä nyt tajunnu jotain väärin vai miten tästä lähtä nyt eteneen ja oireena että ampuu kaasariin käynnistäessä.
    Last edited by säämi; 23-08-2017, 13:41.

    Leave a comment:


  • aisi316
    replied
    mul on kans sama systeemi ja hyvin toimii

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Mulla ainakin toimii tällä reseptillä.
    Näin se oli mullakin aikoinaan, ja hyvin toimi.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Originally posted by Dille_ View Post
    pelaako jos laittaa esim lämppärinkennolta tulevaan letkuun T-haaralla / johnkin sinne imusarjan alle
    Mulla ainakin toimii tällä reseptillä.

    Leave a comment:


  • Dille_
    replied
    Hoi! Olis tarkotus vaihtaa isompi m20 moottorin syylari tuon vakio m10 syylarin tilalle, tämähän siis eroaa siten että on erillisellä paisarilla jolle on tuo pikkuletkun lähtö syylarin ylänurkassa.
    Mihin on järkevin haarottaa tuo paisarin pohjasta lähtevä paksu letku niin että vesi kiertää oikealla tavalla, kaiketi se pitäis mennä suoraa johnkin missä vesi on matkalla takaisin syylariin jäähtymään vai ymmärsinkö väärin?
    Alavesiletkun ja termarin väliin tulee väkisinkin vähän tökerön näkönen viritys koska paisari tulee pakostikkin kuskin puolelle. pelaako jos laittaa esim lämppärinkennolta tulevaan letkuun T-haaralla / johnkin sinne imusarjan alle, vai pitääkö tuo nimenomaan olla vasta termarin jälkeen?

    Leave a comment:


  • vexu524tdic
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Schrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.
    Katoppas vaan, uutta tietoa mulle.

    Oma 304 on aito ja ostettu pari vuotta sitten > vaatii kolon kanteen. Joskus kauan sitten oli 292 ja se meni kuin vakionokka suoraan paikoilleen.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Mäkki View Post
    Mitenkäs tuo vedeneroitin, onko hitsattavaa mallia. Peltoselta kävinkin jo hätäpäissäni yhden ehjän noukkimassa. Omani on kolmella anturilla ja tuo "uusi" on nyt vain kahdella. Ylimääräinen anturi onkin vissiin ruiskulle?
    Vedenerotin. Puhutko sä siitä kannen vesilähdöstä joka on ikäänkuin F-haara?
    Kyllä sitä hitsata voi. Omassani se on hitsattu adapterilaippaan kiinni ja anturinpaikat sulateltu umpeen. Vanhemmissa taisi se seostus olla aika haista-P tavaraa. Kaikki alumiittihitsaukset on saatu onnistumaan mutta hitsarini sanoo että bemarin alu-osat on keskivertoa vaikeempia/huonompia sulatella.

    Leave a comment:


  • Mäkki
    replied
    Mitenkäs tuo vedeneroitin, onko hitsattavaa mallia. Peltoselta kävinkin jo hätäpäissäni yhden ehjän noukkimassa. Omani on kolmella anturilla ja tuo "uusi" on nyt vain kahdella. Ylimääräinen anturi onkin vissiin ruiskulle?

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Schrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.
    ok, tässähän se selvisikin tarkemmin.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Juu itse joskus raavin päätäni kans kun ei 304 menny paikalleen ja virtaselle soitin, niin neuvoi tekemään siihen pukin alareunaan toiseen sivuun pienen viisteen. No katoin missä kohtaa se melkein menee paikalleen ja siitä vingulla tavaraa pois ja loppu viilalla. Ei tarvinnu koko matkalle vaan vähän vaan reunasta sipasta..

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Schrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.

    Leave a comment:


  • Neppo
    replied
    Ei ainakaan mulla 304 menny. Piti muistaakseni ohjeen mukaan tehä edestä päin kello 5:n kohtaan puolen laakeripinnan pituinen, noin 2 mm syvä kolo. Ja siis vakio epäkeskoille tarkoitettu aito 304.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by vexu524tdic View Post
    304 ei mene kanteen ilman keskimmäisen laakeripukin veistelyä, 292 menee.
    täh? mun mielestä kyllä menee. ainakin schrickiläinen. 316 vaatii sitten avartelua.

    Leave a comment:


  • vexu524tdic
    replied
    304 ei mene kanteen ilman keskimmäisen laakeripukin veistelyä, 292 menee.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎