Originally posted by säämi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
-
-
Jakopielessä?
Nokalta lovi voiteluputken keskellä ja hihnapyörän lovi tapin kohdalla mutta laatikon tirkistys reijjästä ei näy lovea(eikä näy muitakaan merkkejä vaikka pyöritelty) ja kun lovi näkyy niin ei ole hihnapyörän lovi tapin kohdalla. Onko tyhmä nyt tajunnu jotain väärin vai miten tästä lähtä nyt eteneenja oireena että ampuu kaasariin käynnistäessä.
Last edited by säämi; 23-08-2017, 13:41.
Leave a comment:
-
-
Hoi! Olis tarkotus vaihtaa isompi m20 moottorin syylari tuon vakio m10 syylarin tilalle, tämähän siis eroaa siten että on erillisellä paisarilla jolle on tuo pikkuletkun lähtö syylarin ylänurkassa.
Mihin on järkevin haarottaa tuo paisarin pohjasta lähtevä paksu letku niin että vesi kiertää oikealla tavalla, kaiketi se pitäis mennä suoraa johnkin missä vesi on matkalla takaisin syylariin jäähtymään vai ymmärsinkö väärin?
Alavesiletkun ja termarin väliin tulee väkisinkin vähän tökerön näkönen viritys koska paisari tulee pakostikkin kuskin puolelle. pelaako jos laittaa esim lämppärinkennolta tulevaan letkuun T-haaralla / johnkin sinne imusarjan alle, vai pitääkö tuo nimenomaan olla vasta termarin jälkeen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostSchrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.
Oma 304 on aito ja ostettu pari vuotta sitten > vaatii kolon kanteen. Joskus kauan sitten oli 292 ja se meni kuin vakionokka suoraan paikoilleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mäkki View PostMitenkäs tuo vedeneroitin, onko hitsattavaa mallia. Peltoselta kävinkin jo hätäpäissäni yhden ehjän noukkimassa. Omani on kolmella anturilla ja tuo "uusi" on nyt vain kahdella. Ylimääräinen anturi onkin vissiin ruiskulle?
Kyllä sitä hitsata voi. Omassani se on hitsattu adapterilaippaan kiinni ja anturinpaikat sulateltu umpeen. Vanhemmissa taisi se seostus olla aika haista-P tavaraa. Kaikki alumiittihitsaukset on saatu onnistumaan mutta hitsarini sanoo että bemarin alu-osat on keskivertoa vaikeempia/huonompia sulatella.
Leave a comment:
-
-
Mitenkäs tuo vedeneroitin, onko hitsattavaa mallia. Peltoselta kävinkin jo hätäpäissäni yhden ehjän noukkimassa. Omani on kolmella anturilla ja tuo "uusi" on nyt vain kahdella. Ylimääräinen anturi onkin vissiin ruiskulle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostSchrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.
Leave a comment:
-
-
Juu itse joskus raavin päätäni kans kun ei 304 menny paikalleen ja virtaselle soitin, niin neuvoi tekemään siihen pukin alareunaan toiseen sivuun pienen viisteen. No katoin missä kohtaa se melkein menee paikalleen ja siitä vingulla tavaraa pois ja loppu viilalla. Ei tarvinnu koko matkalle vaan vähän vaan reunasta sipasta..
Leave a comment:
-
-
Schrick on muuttanut valmistustapojen myötä myös nokkaprofiilejaan joskus tässä viimeisen vuoden aikana. Uusi 304 menee kanteen ilman uran tekoa, vanha ei. 292 on mennyt aina ja 316 vaatii kokonaan isommat poraukset. Noi mitat mitä laitoin on vanhoja, uusien arvoista mulla ei ole tietoa. Ei myöskään siitä onko ne paljon huonompia tms. muuten kuin että uusia on katkennut(!) kuljetuksen aikana.
Leave a comment:
-
-
Ei ainakaan mulla 304 menny. Piti muistaakseni ohjeen mukaan tehä edestä päin kello 5:n kohtaan puolen laakeripinnan pituinen, noin 2 mm syvä kolo. Ja siis vakio epäkeskoille tarkoitettu aito 304.
Leave a comment:
-
-
304 ei mene kanteen ilman keskimmäisen laakeripukin veistelyä, 292 menee.
Leave a comment:
-
Leave a comment: