Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Originally posted by MH motorsport View PostPuhelimella/tabletilla valitaan pyörimis suunta ohjelmallisesti tai valitaan auto toiminto missä pyörijä tunnistaa automaattisesti pyörimis suunnan.
Voit ladata puhelimeen valmiiksi ilmaisen 123 ignition säätö ohjelman ja tutustua toimintoihin.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostEi taida olla mutta 123 ignitionissa ei myöskään taida olla koko keskipakosäätöä.
Tps tietoa tuo kyllä kaipailisi mutta sitähän ei siihen saa.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostEi ole vaan sinne tehdään sytytys ennakko kartta rpm mukaan ja map tieto säätää myös ennakkoa miten sen sitten onkin asettanut.
Tps tietoa tuo kyllä kaipailisi mutta sitähän ei siihen saa.
Ei ainakaan tossa mun lataamassa ohjelmassa ollu pyörimissuunnan vaihtoa. On siellä rotation valinta mut sehän on näytölle?Last edited by GOOFY; 18-07-2020, 12:30.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by maverick999 View PostTulee tasan tai aavistuksen yli, kokeilin vanhalla männällä ilman renkaita joten varmaan vähän ”keinuu”, veikkaan että tulee tasan dekkiin. Puristukset kiinnostaa enemmänkin, että otanko lohkosta jotain pois vai antaako olla noin.
"tasan tai vähän yli" ei sisällä mitään informaatiota mitä minä voisin käyttää.
Mittaat sen männänpään sijainnin mittakellolla. (Sellainen melkein pitää olla että saa koneen luotettavasti ajoitettua. Jää muuten vähänenkin ilo virikepistä saamatta. 25€ Motulnetissä). Jos närvi riittää ni mittaa jokaisesta. Ainakin imu ja pakopuolelta. Keinumisen määrä on todettavissa heittokellolla myös helposti.
Mittaa palotilojen todelliset cc:t tarkasti jos haluat tietää puristussuhteen, samoin männänpatin tilavuus. Ei oo välttämättä sitä mitä internet väittää.
Palotilat mittasin rei'itetyllä pleksillä, reikiä saa olla paljon. Mittasin montako grammaa saa vaa'alla olevasta kupista ottaa saippuavettä että on täynnä. Vaseliinilla sotkee palotilan reunat ni on tarpeeksi tiivis.
Männänpatin tilavuuden mittasin kääntämällä männänlaen x mm alle YKK:n ja montako cc vettä menee että pinta on dekissä.
(X milliä kertaa sylinterin poikki pinta-ala) miinus montako cctä vettä meni=patin tilavuus.Last edited by petrolhead; 25-07-2020, 11:52.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Näppäsin ny 123 ignitionin jakajan paikalleen ja tuntuuhan tuo louskuttavan jotenkin. Mimmosta käyrää mää sille ny koittasin tyrkyttää, kunhan saan jonku vehkeen pelaamaan tuon bluutuutin kans? Tablettiin ei saanu ladattua koko ohjelmaa ja kolmella puhelimella kokeilin. Yks sentään löysi jakajan mut hukkaa yhteyden ja muutenkin pätkii.
Lampulla katoin käyrää mikä siinä on valmiina niin 0-20 se anto asteita.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Mitenkäs se alipaine käyrä ny saadaan tohon ohjelmaan syötettyä kun se ei anna sinne laittaa semmosia miinus lukuja. Mittari näyttää -0.30 bar tyhjäkäynnillä, nollaa kiihdytyksessä ja -0.60 moottorijarrutuksessa. Pitääkö tässä miettiä jotain omituisia normaali ilmanpaine lukemia mukaan?E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostNii ja ku mittarissa on bar ja syötettävät luvut ovat kpa. Laitoin 30 kpa ja 10 astetta taulukkoon niin tyhjäkäynnin 10 astetta nousi 16:sta:think. Ei kai se auta ku jatkaa kokeiluja.Respect your elders
Comment
-
Comment