M10 viritys ja rakennus topic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • petrolhead
    replied
    Jaa. Jos ei siinä oo säätöä niin todennäköisesti keppi on todellisesta YKKsta jopa hieman jälessä.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Katotaan kun saa mitattua. Ei jaksais kaivaa nokan ratasta pöydälle työstettäväksi :think

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Kokeile kääntää nokkaa vähä aikaselle.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Puristukset e21 tasalakimännillä 8 pintaan vissiin? En minä tiiä, mä vaan turailen

    Kyllä sen sai 1000rpm pintaan pyörimään "nätisti" kun sääteli vähän ennakkoa takasin ylöspäin. Noi 1100cc suuttimetkin tekee osansa tohon vielä.

    Tästä on hyvä jatkaa, mittailen heittokellolla tänään vielä nelosen imuvenan aukioloa.

    E: ja päästöillä ei väliä kun auto on -77

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Paljon siinä on puristukset?
    Älä luota alakerran alkuperäiseen YKK-merkkiin.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Vakiomerkkeihin tuli silloin itekin laitettua. Käynnin sai just ja just tonnin alle ja sit jo puputti ja hc aika korkeat 1100-1200 kävi jo aika nätisti

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Noniin 304 schricki paikallaan ja ensi startit suoritettu. Millasta tyhjäkäyntiä pitäis käydä tolla nokalla? Sain laskemaan about 1300rpm, mut aika raffisti käy.

    Säädöt hakusessa vielä tosin. Tyhjäkäynnin ennakoita saa ottaa varmaan alaspäin ettei pompi käynti? :think

    Ajoitus tällä hetkellä vakiomerkeissä, täytyy huomenna kattoo heittokellolla vielä.

    E: ahdettu moottori, yhdellä isolla kaasuläpällä.
    Last edited by Maikkeli; 06-03-2020, 22:13.

    Leave a comment:


  • Miuge
    replied
    Muistelin, että IE:n myymät männät olisi ROSS RACING PISTONS tekeleitä eli laatumerkki.

    Leave a comment:


  • pilssi
    replied
    Onko kellään kokemusta ireland engineering männistä?:



    :think

    Leave a comment:


  • tunturi84
    replied
    Kiitos näistä Pitää melkeen alkaa suunnitteleen tuota e12 kantta paikalleen jossakin välissä.

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Pienellä työstämisellä sopii.
    e12 kansi:

    Leave a comment:


  • Tzeimi
    replied
    E12 kannen kuva puuttuu, mutta muistuttaa tuota E21 kantta paitsi että pieninempi taso tulpan vastapuolella verrattuna 121 kanteen.

    Leave a comment:


  • Vauhtivaunu
    replied
    Originally posted by tunturi84 View Post
    Sopiiko e12 kansi m10b18 kaasarialakerran päälle?
    Epäilen ettei sovi suoraan...


    Tuossa muutama vertailu ulkomaisella forumilla:



    Vasemmalla vakio 1.8, keskellä 121 ja oikealla e21 2.0

    Ps. Siis ainut mikä tulee ottamaan kiinni, on männänpään patti, jos ottaa. Eli sen kannen saa sopimaan kun sopivasti leikkaa männästä materiaalia irti...
    Last edited by Vauhtivaunu; 04-06-2018, 16:14.

    Leave a comment:


  • tunturi84
    replied
    Sopiiko e12 kansi m10b18 kaasarialakerran päälle?

    Leave a comment:


  • aisi316
    replied
    gladenmotorsport.de

    tilasin tuolta schrickin 304 nokan sekä schrickin tuplajouset ja pakoventtiilit. Homma pelas

    Leave a comment:

Working...
X