M10 viritys ja rakennus topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• T3
    replied
    Originally posted by Neppo View Post
    Itse oon tilannu Saksasta jostain Opel viriosa puljusta Schrickn jousia. Ei ollu kalliita. Täällä foorumilla oli linkki jossain...
    Kenties täältä: https://www.sandtler24.de/

Leave a comment:

• Neppo
    replied
    Itse oon tilannu Saksasta jostain Opel viriosa puljusta Schrickn jousia. Ei ollu kalliita. Täällä foorumilla oli linkki jossain...

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Se ei paljoa vakiota jäykempiä jousia tarvii...

Leave a comment:

• pazq
    replied
    Virtalalta ite ostin.

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Eetuhermanni View Post
    Kertokaapas mistä mahtaasin löytää omaan m10:iin jäykemmät venttiilinjouset, 304 tai 316 nokalle.? nopialla selaamisella ei iskeny silmään mitään sivua...
    Sait privaa.

Leave a comment:

• Eetuhermanni
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    https://store.vacmotorsports.com/vac...-m10-p945.aspx

bmw m10 valve springs löytyy vaikka mitä googlella
    Oon mäki ulkomaasilta sivuulta löytäny, lähinnä suamalaasta putiikkia metsästän mutta thänks...

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Originally posted by Eetuhermanni View Post
    Kertokaapas mistä mahtaasin löytää omaan m10:iin jäykemmät venttiilinjouset, 304 tai 316 nokalle.? nopialla selaamisella ei iskeny silmään mitään sivua...

bmw m10 valve springs löytyy vaikka mitä googlella

Leave a comment:

• Eetuhermanni
    replied

Leave a comment:

• pazq
    replied
    Originally posted by mikkomaa View Post
    Viisaammille; Nyt kun on tiedossa mistä saan männät tulevaan m10b20 kokoonpanoon, niin tarviiko murehtia mäntien painoista kun veivit olisi tarkoitus jättää vakio 135mm mittaan? :think
    Olisihan se koko pyörivä kimpale hyvä tasapainottaa yhdessä. Ei välttämätöntä kylläkään. Punnitse mäntä ja veivi yhdessä ja kato et kaikki menee lähelle toisiaan

Leave a comment:

• mikkomaa
    replied
    Viisaammille; Nyt kun on tiedossa mistä saan männät tulevaan m10b20 kokoonpanoon, niin tarviiko murehtia mäntien painoista kun veivit olisi tarkoitus jättää vakio 135mm mittaan? :think

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Originally posted by Tzeimi View Post
    Älä sinne ahtimelle sitä vie. Mitä se nyt tekee? Puhaltaa pöntön täyteen jossain ajassa?
    Kone kasattu 90 luvun alussa, puristuspaineet ok mutta savuttaa 1,5bar vedon jälkeen.

Ilmeisesti venavarrenkumit ei oo tykänny tosta seisomisesta käyttämättömänä ja puhaltaa sitä kautta kun venttiili kiinni, sekä pönttöön tulee tavaraa.

Jotain maikkelin tyyliin ajattelin koittaa, jos ei auta antaa savuttaa.

Leave a comment:

• Tzeimi
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Itsellä tuntuu ettei tuo m10pin vakio huohotinlähtö riitä omassa autossa.

Menee nyt siis keruusäiliöön, ei imevänä. Riittääkö yksi puolentuuman lisälähtö venttiilikoppaan vai miten ootte ratkaissut lisähuohotuksen?

Vai pitäiskö kylmästi vetästä ahtimen imupuolelle huohotus?
    Älä sinne ahtimelle sitä vie. Mitä se nyt tekee? Puhaltaa pöntön täyteen jossain ajassa?

Leave a comment:

• Maikkeli
    replied

Mulla on tollaset 2xAN10 lähdöt omassa. Kai tuo piisaa :think

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Itsellä tuntuu ettei tuo m10pin vakio huohotinlähtö riitä omassa autossa.

Menee nyt siis keruusäiliöön, ei imevänä. Riittääkö yksi puolentuuman lisälähtö venttiilikoppaan vai miten ootte ratkaissut lisähuohotuksen?

Vai pitäiskö kylmästi vetästä ahtimen imupuolelle huohotus?

Leave a comment:

• pazq
    replied
    Esimerkiks seiskan rutut ja vajaa kolme kiloo painetta ite meinasin veivejä vaan kasvattaa ja visekoista nyppästä tarvittavan pois. Sinne kympin tuntumaan olis yritys päästä ja samat pari kiloo tai yli puhallusta. Kansihan pitää saada virtaamaan ja venakoneisto kestämään.

Leave a comment:

Working...
X