Kyl noita on näkyny mutta ei myynissä enää kauppojen jälkeen
noihin aikoihin kun tuokin malli on ollut uusi niin olin vielä alan hommissa, aika monta pyörämallia tullut ajettua ja useita yksilöitä, hyviä nuo kaikki nykyajan tonniset nakupyörät on ja 765 street triple on myös vaikka alle tonninen onkin mutta se sen etupään ulkonäkö ei ole kaikkien mieleen
Moottoripyöristä keskustelua II
Collapse
X
-
Suzukia on myyty viime vuosina Suomessa todella vähän ja siitä johtuen noita ei juuri käytettynäkään ole täällä tarjolla.Originally posted by TinoTK View Post2015 alkaen kuitenkin valmistettu, mutta jostain syystä ei suomessa noita ole ellei uutena hae.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
On muuten kyllä hieno pyörä, mut voi viddu mikä maskiOriginally posted by naikou View Postja 765 street triple on myös vaikka alle tonninen onkin mutta se sen etupään ulkonäkö ei ole kaikkien mieleen

Täytyy miettiä sit jos ihan uuden ässän ostaisi. Ei sinänsä pahan hintainen lähtökohtaisesti eikä olisi minkään juntin virittämä abikokasaOriginally posted by jani View PostSuzukia on myyty viime vuosina Suomessa todella vähän ja siitä johtuen noita ei juuri käytettynäkään ole täällä tarjolla.
Bemariltakin saa nykyään aika siedettävän näkösiä laitteita.
Last edited by TinoTK; 08-02-2021, 11:57.///BMW M550d LCI
Comment
-
Myynti ollut aina hiipuvaa, Ekströmin ajoilta jo, osasivat hinnoitella niin mp:t kuin varaosta siihen kastiin ettei harrastajat olleet kiinnostuneita. Piikin rämään mäntä +kanki maksoi 2100mk, myyjä kehui että tulee ylälaakeri mukaan. Vertailuksi Yz mäntäsarja maksoi samaan aikaan Arwidsonilla 600mk. Nämä on jäänyt elävästi mieleen.Originally posted by jani View PostSuzukia on myyty viime vuosina Suomessa todella vähän ja siitä johtuen noita ei juuri käytettynäkään ole täällä tarjolla.
Comment
-
Mr.Speed
Taitaa tämä uusin metsästyshaukka haukata paskaa myyntilukujen suhteen. Pyörähän on varmasti hyvä, ja 190hv tehot riittää 99% näiden omistajille, mutta silti jos ei ole mitään erityistä millä markkinoida niin ei tule mitäänOriginally posted by isolohko View Post
eläkeläisillekö ne näitä suunnittelee mäkilähtöavustimineen?
Tästä uutukaisesta kun vaihtaa tuon varmaan 25kg painavan putkiston kunnolliseen ultrakeveään yoshimuran ränniin ja säädättää ecun niin päästään varmasti yli 200hv lukemiin dynometrissä ja ajettavuus paranee huomattavasti kun saa turhaa painoa pois sieltä missä sitä ei tarvita yhtään ylimääräistä. Gen2 painossa eroa 15kg Yoshimura TRS Titanium full single-rännillä vs. stock. ja tässä uudessa tuo savupiippu painaa varmaan jo 5kg enemmän mitä gen2 vakiona.
Comment
-
Papathan näillä matkaa ajaa, joten eiköhän tuo suosionsa pidäOriginally posted by Mr.Speed View PostTaitaa tämä uusin metsästyshaukka haukata paskaa myyntilukujen suhteen. Pyörähän on varmasti hyvä, ja 190hv tehot riittää 99% näiden omistajille, mutta silti jos ei ole mitään erityistä millä markkinoida niin ei tule mitään
eläkeläisillekö ne näitä suunnittelee mäkilähtöavustimineen?
Tästä uutukaisesta kun vaihtaa tuon varmaan 25kg painavan putkiston kunnolliseen ultrakeveään yoshimuran ränniin ja säädättää ecun niin päästään varmasti yli 200hv lukemiin dynometrissä ja ajettavuus paranee huomattavasti kun saa turhaa painoa pois sieltä missä sitä ei tarvita yhtään ylimääräistä. Gen2 painossa eroa 15kg Yoshimura TRS Titanium full single-rännillä vs. stock. ja tässä uudessa tuo savupiippu painaa varmaan jo 5kg enemmän mitä gen2 vakiona.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/t...9-654f14a92709E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Papat minkään käsien varassa ole, maha tankissa. Tämmönen hujabusa alkaa olla matkapyörä vasta 150kmh jälkeen.Originally posted by Mr.Speed View PostMikäs siinä jos pappa ymmärtää hyvän päälle, mutta ei näistä matkapyöräksi ole, kuten ei mikään muukaan pyörämalli missä nojataan sikiöasennossa paino käsien päällä (imho).
Comment
-
Mr.Speed -
-
MCN arvostelussa Neeves sanoi että kahvojen asentoa on muutettu miellyttävämmäksi.Originally posted by TinoTK View PostNe on tottuneet olemaan vaimonsa päällä samalla tavalla muusipussit vastakkain, niin ei tunnu missään.
Paljon mielenkiintoisia uusia malleja on tullut tai sitten itsellä vain mopo kuume. Triumph Trident 660, Speed Triple 1200, Aprilia Tuono 660 yms.
Comment
-
Mr.Speed
Comment
-
Näin yhden ainoa Moottoripyörämerkin omistaneena ( siis yli 125 cc. ja nyt Aprilian tonninen) Aprilian RS660 kiinnostelee joskin sen suosio vähän 'harmittaa', ei ole kivaa jos samassa risteyksessä on 2-3 muuta samanlaista pyörääOriginally posted by Kernwaffe View Post
Paljon mielenkiintoisia uusia malleja on tullut tai sitten itsellä vain mopo kuume. Triumph Trident 660, Speed Triple 1200, Aprilia Tuono 660 yms.
F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
peregrine, olisko muuttohaukka, siis tuo hayabusa. ruma lehmähän se, tosin tunnistettavia muoviluoteja on vähemmän. ihan pska ajoasento oli kylmätyypättynä se edellinen gen 2 vakio. kait niistä saa sarvia ylös ja tappeja alas, hieman. ihan pirukseen mukavia elektronisia lisäkikkareitakin on tuossa uudessa.
kun oli aikoinaan CBR900RR, niin paras huonoista matka-asennoista oli nojata kyynärpäät polviin.
KLR650 ikoni jatkaa myös, mikähän legenda-uusio-villitys menossa vai onko kuten edellä, että alkanut vaan noita katselemaan, niin ”itse vaan havahtunut”. vaikka viimoisen oston jälkeen aatellut, että se oli viimoinen.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment

Comment