Onkos täällä porukalla kokemusta ekan kopan lexus IS200 vehkeistä? Vähän ruvennut mietityttään tollanen kun ei jaksais metsästää noita edullisemman luokan bensabemareita.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by E39Fin View PostOnkos täällä porukalla kokemusta ekan kopan lexus IS200 vehkeistä? Vähän ruvennut mietityttään tollanen kun ei jaksais metsästää noita edullisemman luokan bensabemareita.
+ veto oikeassa päässä ja suora kutonen. Vaihteiston synkronointi.
Comment
-
-
Millaisia kokemuksia Ruotsissa muunnetuista cng-Subaruista? Legacy tai Outback, manuaali tai automaatti, 2,5 l koneella.
Melko pienillä kilsoilla ja hyvillä varusteilla olevia 2014-15 mallisia saa mielestäni järkevään hintaan. Heikkoja paikkoja? Itselläni ei ole mitään kokemuksia alle 20-vuotiaista Subaruista, en ole edes ollut kyydissä.
Kaasuasemaverkosto alkaa olla omien ajojeni osalta niin tiheä, ettei bensaa juuri kuluisi, joten käyttökustannusten vuoksi kiinnostaa erittäin paljon. Myös se, että voisi ajaa 100% hiilidioksidineutraalisti biokaasulla olisi hyvä asia.
Hieman oudoltahan tällaista tuntuu miettiä, kun on ajanut viimeiset 16 vuotta 500-sarjalaisella.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostJoo, jos puhutaan ekan kopan leksuksesta, niin se IS antaa kyllä laiskuudelle ihan uuden merkityksen. On varmaan aika samaa tasoa e46 316 valvetronicin kanssa.ex: E46 330d M-Sport '04
Comment
-
-
Originally posted by Zygel View PostMikä siitä tekee niin laiskan? :think Itseäkin joskus himottanut talviautoksi IS200 sport, jossa lukkoperäkin vakiona.
Nimenomaan, hyvinhän tuollainen potkii ja käteen sopii kuin hanska. Huomattavasti vähemmän rokattujakin kuin samanikäiset tai hintaiset Bmw autot :think
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostMielenkiinto hävis just
Itsellä oli kutoskoneisesta se TTE ahtimella ryyditetty versio ja sekin oli vasta luokkaa "välttävä".Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
-
No käykää koeajamassa ja palataan sitten asiaan . Oikeasti joku 318 16V kone on huomattavasti hauskempi ajaa kuin tuo. Ainakin itselle tuo IS200 oli yksi eeppisimmistä pettymyksistä 2L koneella. Vaikka koeajosta on jo hyvin aikaa, ei kokemus ole kyllä unohtunut mihinkään. Jaksaakohan se sutia ilman kytkinpommia edes liukkaalla, jos siellä on lukko...Last edited by Juppe; 30-01-2019, 18:24.
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostMillaisia kokemuksia Ruotsissa muunnetuista cng-Subaruista? Legacy tai Outback, manuaali tai automaatti, 2,5 l koneella.
Melko pienillä kilsoilla ja hyvillä varusteilla olevia 2014-15 mallisia saa mielestäni järkevään hintaan. Heikkoja paikkoja? Itselläni ei ole mitään kokemuksia alle 20-vuotiaista Subaruista, en ole edes ollut kyydissä.
Kaasuasemaverkosto alkaa olla omien ajojeni osalta niin tiheä, ettei bensaa juuri kuluisi, joten käyttökustannusten vuoksi kiinnostaa erittäin paljon. Myös se, että voisi ajaa 100% hiilidioksidineutraalisti biokaasulla olisi hyvä asia.
Hieman oudoltahan tällaista tuntuu miettiä, kun on ajanut viimeiset 16 vuotta 500-sarjalaisella.
Edit. Tämän toi joku asiakkaalle syksyllä ja tajusi vasta täällä että on pienellä tankilla. Koitti kaupanpurkua Ruottiin mutta ilmeisesti ei onnistunut...
Subarut ilmeisesti vie vähän bensaa vaikka ajaisikin kaasulla, sama kuin uudemmat Volvot.
Olen varmaan 50kpl kaasuautoja Suomeen tuonut, mutta en yhtään Subarua, aina kaatunut johonkin joko asiakkaan puolesta tai myyjän. Pari olen koeajanut ja ihan päteviltä vehkeiltä vaikuttaa.Last edited by MMF; 30-01-2019, 22:08.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostKannattaa sitten tarkistaa ettei se ole City tms.versio pienellä kaasutankilla.
Subarut ilmeisesti vie vähän bensaa vaikka ajaisikin kaasulla, sama kuin uudemmat Volvot.
.
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostJoo, en ole noita 8kg säiliöllä varustettuja katsellut ollenkaan. Tuo bensankulutus lienee perua siitä, että auto käynnistyy bensiinillä ja siirtyy sitten kaasulle? Jostain muistan tällaista lukeneeni.
Nuo vie siis 1-2l/100km jos en ihan väärässä ole, liittyy ilmeisesti ruiskujärjestelmään tjsp.
Kannattaa FB:n Kaasua Tankkiin- ryhmästä kysellä ja lueskella jos kaasuautot kiinnostaa.
Niissä on helkkaristi järkeä mutta BMW-harrastajalle mieluisia autoja aika vähän.
Comment
-
-
Tuo oma X5 kulkee kans kaasulla ja bensankulutuksen saa ohjelmoitua pois tai miten haluaakaan tehdä. Itse säädätin niin että kun moottorilta pyydetään enemmän vääntöä niin lähtee bensanruiskutus kaasun rinnalle ja siten korjaa kaasun heikomman vääntöalueen.. normaalisti ajaessa menee siis vain kaasulla.
21kg säiliöt ja rauhallisesti ajaen pääsee Noin 230kmE70 X5 4.8i
ex: E46 325Ci
Comment
-
Comment