Vm. 2007-> Mersun Vito nelikot. Kuullut huhuja heikoista jakolaatikoista? Onko tietoa? Pakettiauton osto mielessä ja kartoitan eri vaihtoehtojen mahdollisia vikapaikkoja. Entä onko muita (kalliita) tyyppivikoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostVm. 2007-> Mersun Vito nelikot. Kuullut huhuja heikoista jakolaatikoista? Onko tietoa? Pakettiauton osto mielessä ja kartoitan eri vaihtoehtojen mahdollisia vikapaikkoja. Entä onko muita (kalliita) tyyppivikoja?
Vm-12 ja uudemmat jos nelosella meinaa..kone on se om651 ja tuona vuona jakopää mulkattiin uusiksi.
Muuten varsin miellyttäviä, osaa vaivaa toki ruoste, kannattaa katsoa tervepeltinen, kyllä niitä on.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostAutomaatit pamahtaa myös useasti siinä 220tkm-250tkm jos öljynvaihtoja ei ole suoritettu.
Originally posted by Juppe View PostKorkea horokki se kyllä on, mutta se ei liene se eka murhe tuollaista harkitsevalle.Last edited by Heguli 31; 20-02-2019, 23:03.
Comment
-
-
Jatketaan paku-nelikoihin liittyen. Sukulaismies tarjosi vm.2009 2.2d Transit AWD (manuaali laatikolla) autoaan alle "markkinahinnan". Mittarissa vähän alle 200tkm. Huollettu.
Ei ole mitään kokemusta,enkä ole muiltakaan noista mitään kuullut. Myyjä kuitenkin kehuu hyväksi laitteeksi (tietenkin). Pitäisi vkl. aikana tsekata ja tehdä päätös otanko vai en. Menee muuten maanantaina vaihtoon.
Mitä asiantuntijat tietää ko.laitteesta? Pysynkö kaukana? Siis itse auton tekniikka ja sen toiminta/kestävyys kiinnostaa. Ajettavuus yms. selviää kokeilemalla.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJatketaan paku-nelikoihin liittyen. Sukulaismies tarjosi vm.2009 2.2d Transit AWD (manuaali laatikolla) autoaan alle "markkinahinnan". Mittarissa vähän alle 200tkm. Huollettu.
Ei ole mitään kokemusta,enkä ole muiltakaan noista mitään kuullut. Myyjä kuitenkin kehuu hyväksi laitteeksi (tietenkin). Pitäisi vkl. aikana tsekata ja tehdä päätös otanko vai en. Menee muuten maanantaina vaihtoon.
Mitä asiantuntijat tietää ko.laitteesta? Pysynkö kaukana? Siis itse auton tekniikka ja sen toiminta/kestävyys kiinnostaa. Ajettavuus yms. selviää kokeilemalla.
vanhemmat 2.0 ja 2.4 dieselit on sitten niitä ns pomminvarmoja, mutta on ne sitten laiskempiakin.
Comment
-
-
Meillä firmassa mennyt -13 ja oisko ollut - 10 mallisista kummastakin kone. Uudempi oli joku 150tkm ajettu ja vanhempi ~200tkm. Nyt taidettiin just vaihtaa turbo yhteen, siinäkin reilusti alle 200tkm ja on tätä viimeisintä koria oleva yksilö. Hyviä ja vehkeitä, kun toimivat. Isokoriset todella tilavia sisältä ja tavaratilaltaan.Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJatketaan paku-nelikoihin liittyen. Sukulaismies tarjosi vm.2009 2.2d Transit AWD (manuaali laatikolla) autoaan alle "markkinahinnan". Mittarissa vähän alle 200tkm. Huollettu.
Ei ole mitään kokemusta,enkä ole muiltakaan noista mitään kuullut. Myyjä kuitenkin kehuu hyväksi laitteeksi (tietenkin). Pitäisi vkl. aikana tsekata ja tehdä päätös otanko vai en. Menee muuten maanantaina vaihtoon.
Mitä asiantuntijat tietää ko.laitteesta? Pysynkö kaukana? Siis itse auton tekniikka ja sen toiminta/kestävyys kiinnostaa. Ajettavuus yms. selviää kokeilemalla.
Itsekkin tuollaisella nelivedolla ajaneena totesin sen jopa hieman vaaralliseksi, joskus matka-ajossa kytkeytyi yhtäkkiä päälle(luuliko lie että nyt suttaa vai mikä) ja sitten saikin olla kädet kiinni ratissa kun alkoi pyrkiä perä alta. Jatkuvahan tuo neliveto ei ole ja tuo "kytkeytyminen" todella väkivaltaistakin, en ihmettele vaikka sieltäkin jotakin saisi rikki kun sattuukin pitävälle renkaat ennen kuin kytkeytyy käyttöön.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKiitos kommenteista. Kiinnostus "Voortiin" lopahti,ennen kuin ehti edes alkaa. Ei jatkoon.
Toki noitakin on tullut tehtyä, mutta vain ehdottomasti loistokuntoisten autojen kanssa.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostMuutenkin noita sukulaisten ja kavereiden kesken tehtäviä autokauppoja kantsii vältellä. Vaikka kuinka kauppa taputellaan ja hyväksytään, että vanhoissa pommeissa on vikoja, niin jos se 4000 euron remppa tulee heti ensi viikolla, on siinä vähän väkinäistä hymyä puolin ja toisin...
Comment
-
-
Löytyykö sieltä Rellu/Nisaan/Opel linjalta mitään nelikkoa? Noita primastareta, vivaroja vai mitä ne nyt onkaan on kaverin firma ainakin käyttänyt useamman vuoden, ja niillä on ainakin ollut verrattain ongelmattomia ne laitteet.
Transamistakin olen kyllä kuulut että saa samat viat halvemmalla kuin mersussa, ja on halvempi huoltaa kuntoon -> silti oli käsitys että olisi luotettavampi kuin märssu vai klonksvageni. Ei sitten ilmeisesti ainakaan nykyään. Vanha T4 transponderi alle johon hitsauttaa pellit kuntoon
Comment
-
Comment