Mikä on tällä hetkellä tilanne B-sarjan moottoreiden osalta kampanjassa tarkastettavien EGR-jäähdyttimien valmistenumeron ja indeksin osalta?
Edellä on mainittu N-sarjan moottoreiden osalta, mutta entä B-sarjassa?
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Last edited by JaniLap; 14-02-2019, 21:41.
Reason: Lista täydennetty ja siivottu vääränkätiset rattiversiot pois
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Ja GW oli mennyt läpi. Eli käsittääkseni EGR-paketti vaihdetaan kokonaan tuon rikki menneen takaputken takia, vaikka se ei kuulu kampanjaan. Autokeskus saa pisteet tässä tapauksessa.
Soitin tänään Laakkoselle varatakseni ajan väliöljynvaihdolle ja kysyin samalla mahdollista takaisinkutsua tämän keissin suhteen... ja niinhän sieltä vain kutsu kävikin !!
Ens viikolla vaihtuu ölpät mutta EGR:n tarkastus jää myöhemmälle kun ei ollut enää vapaita aikoja molempiin...
Ja GW oli mennyt läpi. Eli käsittääkseni EGR-paketti vaihdetaan kokonaan tuon rikki menneen takaputken takia, vaikka se ei kuulu kampanjaan. Autokeskus saa pisteet tässä tapauksessa.
Mulla kuvattiin egr-jäähdytin ja ei ollut tukossa, mutta takaputki vuotaa jäähdytinnestettä. Ei osien vaihtoa. Vaihdattamaan olin menossa, mutta oli odotusaikana käytäntö kuulemma muuttunut tehtaan puolesta alkuperäisestä suunnitelmasta.
Kuulemma liian hevelisti tehty osien vaihtoa, siksi osista pulaa. Whatever, vaihtoon lähti bemu ja erimerkkistä tilalle. Autokeskus kyseessä jos sillä nyt mitään väliä...
Minulla kävi Laakkosella tarkastettavana ja nestettä ei ollut vuotanut, mutta takana oleva putki halki. Tämän kyllä arvasinkin, kun tulee hyttiin hyvin voimakkaat pakokaasunhajut ruuhkassa tai valoissa seistessä. Niin ja siis ei ottaneet vaihtaakseen muutakun rahaa vastaan Laakkosella.
Onko ketään osannut tehdä sille putkelle mitään vai onko se vaan kaivettava kuvetta ja ostettava koko laudutin uusiksi?
Minulla kävi Laakkosella tarkastettavana ja nestettä ei ollut vuotanut, mutta takana oleva putki halki. Tämän kyllä arvasinkin, kun tulee hyttiin hyvin voimakkaat pakokaasunhajut ruuhkassa tai valoissa seistessä. Niin ja siis ei ottaneet vaihtaakseen muutakun rahaa vastaan Laakkosella.
Onko ketään osannut tehdä sille putkelle mitään vai onko se vaan kaivettava kuvetta ja ostettava koko laudutin uusiksi?
Comment