Originally posted by Freak
View Post
Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi.
Kyytiin pitäisi mennä helposti kaksi pientä lasta penkkeineen ja pieni koira.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi. Lisäksi dieselille ei tarvetta.
Miettinyt siis isompaa farmaria tai citymaasturia bensamoottorilla. Kyytiin pitäisi mennä helposti kaksi pientä lasta penkkeineen ja pieni koira. Lähtö tulee olemaan aina lämpimästä, joten plug in hybridi voisi olla myös vaihtoehto, koska päivittäin matkaa tulee noin 10-20km. Toki max 20t luokkaan se voi olla melko hankalaa.
Olisiko jollain kokemusta jostain viisaasta perheautosta moisiin kriteereihin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi. Lisäksi dieselille ei tarvetta.
Miettinyt siis isompaa farmaria tai citymaasturia bensamoottorilla. Kyytiin pitäisi mennä helposti kaksi pientä lasta penkkeineen ja pieni koira. Lähtö tulee olemaan aina lämpimästä, joten plug in hybridi voisi olla myös vaihtoehto, koska päivittäin matkaa tulee noin 10-20km. Toki max 20t luokkaan se voi olla melko hankalaa.
Olisiko jollain kokemusta jostain viisaasta perheautosta moisiin kriteereihin?
Tämmösellä saa toukat tarhassa rispektiä tarhatädeiltä
Last edited by BMW525Xda; 22-10-2021, 12:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lenkka View PostPitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi. Lisäksi dieselille ei tarvetta.
Miettinyt siis isompaa farmaria tai citymaasturia bensamoottorilla. Kyytiin pitäisi mennä helposti kaksi pientä lasta penkkeineen ja pieni koira. Lähtö tulee olemaan aina lämpimästä, joten plug in hybridi voisi olla myös vaihtoehto, koska päivittäin matkaa tulee noin 10-20km. Toki max 20t luokkaan se voi olla melko hankalaa.
Olisiko jollain kokemusta jostain viisaasta perheautosta moisiin kriteereihin?
Leave a comment:
-
-
Perheauto 10-20t luokassa
Pitäisi puolisolle hommata isompi perheauto F11 520d tilalle. Varsinkin takapenkki ja takakontti jää nykyään liian pieneksi. Lisäksi dieselille ei tarvetta.
Miettinyt siis isompaa farmaria tai citymaasturia bensamoottorilla. Kyytiin pitäisi mennä helposti kaksi pientä lasta penkkeineen ja pieni koira. Lähtö tulee olemaan aina lämpimästä, joten plug in hybridi voisi olla myös vaihtoehto, koska päivittäin matkaa tulee noin 10-20km. Toki max 20t luokkaan se voi olla melko hankalaa.
Olisiko jollain kokemusta jostain viisaasta perheautosta moisiin kriteereihin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E39Fin View PostLisää kokemuksia bravosta:
Kuskia hymyilyttää, kerrankin sopiva auto omiin pyörittelyihin kehän sisällä
-Suorituskyky 0-80 vauhdeissa erittäinkin hauskalla tasolla jo näin vakiona
-T-jetin ääniraitaan ei paljoa turbo kuulu, pikemminkin kuulostaa vanhan liiton neloskoneen pörinältä
-Koneen luonne ei vastaa nykyturbojen "ei laaksoa, ei kukkulaa", vaan turbo tempaa mukaan vähän vanhan ajan bensaturbojen mukaisesti, eli ensin mennään väännöllä, sitten turbo iskee peliin ja maisema alkaa vaihtumaan
525xda:lle hyvän oloinen bingobongo, näkyy nämä bravo sportit vaihtavan melko hyvin omistajaa kun tarjonta on muuttunut hetkessähttps://www.nettiauto.com/fiat/bravo/12448848
Last edited by mige95; 18-10-2021, 21:51.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hörhö View PostJosko tuo oli huumoria, kun hymiö oli perässä
Mutta joo, omien ja kavereiden kokemuksilla uskomattoman hyvin on esim E6X alustat (alkup.osilla)kestäneet, omassa oli 330tkm taulussa, vaihdettu 1 raidetangonpää, muuten vain levyjä/paloja.
Toivotaan että tuleva F10 on yhtä huoleton, varmaahan se ei ikinä ole.
Ja äffäkorien ihan omana vikana menee jousia poikki.Last edited by mige95; 18-10-2021, 21:37.
Leave a comment:
-
-
Lisää kokemuksia bravosta:
Kuskia hymyilyttää, kerrankin sopiva auto omiin pyörittelyihin kehän sisällä
-Suorituskyky 0-80 vauhdeissa erittäinkin hauskalla tasolla jo näin vakiona
-T-jetin ääniraitaan ei paljoa turbo kuulu, pikemminkin kuulostaa vanhan liiton neloskoneen pörinältä
-Koneen luonne ei vastaa nykyturbojen "ei laaksoa, ei kukkulaa", vaan turbo tempaa mukaan vähän vanhan ajan bensaturbojen mukaisesti, eli ensin mennään väännöllä, sitten turbo iskee peliin ja maisema alkaa vaihtumaan
525xda:lle hyvän oloinen bingobongo, näkyy nämä bravo sportit vaihtavan melko hyvin omistajaa kun tarjonta on muuttunut hetkessähttps://www.nettiauto.com/fiat/bravo/12448848
Leave a comment:
-
-
Josko tuo oli huumoria, kun hymiö oli perässä
Mutta joo, omien ja kavereiden kokemuksilla uskomattoman hyvin on esim E6X alustat (alkup.osilla)kestäneet, omassa oli 330tkm taulussa, vaihdettu 1 raidetangonpää, muuten vain levyjä/paloja.
Toivotaan että tuleva F10 on yhtä huoleton, varmaahan se ei ikinä ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jj5 View PostNoh, kylläpä se on ihan tavallista että bemarissa alkaa niveliä mennä 100tkm jälkeen hiljalleen yks kerrallaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E39Fin View PostKyllä, M32. Laakerit oli näkyneet maksavan alle 200€, eli tämä nyt ei tietysti tekijämiehen hankintoja hidasta, tuo aski kun ainakin bravossa tippuu käsiin aika nopeasti.
Mitä laatustandardeihin tulee niin kyllä alustan puslien yms kestossa on vieläkin iso ero bmw:n ja fiatin välillä, esimerkiksi isäukon 340tkm ajettuun F15 ei ole vaihdettu ainuttakaan alustan osaa vielä ja tuohon mun sigun 390tkm ajettuun E60 on vaihdettu ainoastaan narinahelat taakse.
Tähän bravoon on kaikki pyöränlaakerit nyt vaihdettu, eteen iskarit ja jouset yläpäineen. Toisaalta tähän bravoon ostaa iskarin pihvin hinnalla ja vaihtotyössä menee huonoltakin asentajalta korkeintaan 30min, niiin eipä loppuseltaan paljoa harmita. Eteen tukivarret puslineen ja pallonivelineen alkaen 24€/puoli laadukkaampien vaihtoehtojen ollessa noin 40€ paikkeilla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: