Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kräki View PostMutta onko kukaan nähnyt omegaa koska viimeksi? Itse näin ~3kk sitten ja jumalauta piti hierasta silmiä,että niijuu,olihan tuommoinenkin auto olemassa jokatoisella vielä 20v sitten.Itselläni oli pienen hetken Omega B2 kutoskoneella ja ai juma mikä penkan levitin se oli
Kyllä moinen vielä menis, lukkoperällä ja manuaalina toki
Leave a comment:
-
-
Joo, näkyy omegaa heti kun lähtee pääkaupunkiseudun leasing-autokuplan ulkopuolelle
Ne mitä on jäljellä alkaa olemaan niitä ns ”helmiyksilöitä”, huonoilla on jo penkanlevittelyt tehty.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by asis View PostJoo eivät kyllä kanttivolvot ole minnekkään hävinneetMuutama vuos sitten itellä oli neljä kantikasta samaan aikaan
Leave a comment:
-
-
Joo eivät kyllä kanttivolvot ole minnekkään hävinneetMuutama vuos sitten itellä oli neljä kantikasta samaan aikaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhaska View PostTäälä vähän syrjemmässä noita volleja liikkuu useampinkin ja omistajat ei näe mitään syytä vaihtaa, ympäri vuoden varmatoimista autoa uuteen.
Sitten on oma lukunsa nuoremmat poikoset jotka noita ostelee jääautoiksi ja milloin mihinkin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTiedä häntä. Eräs tuttu ajelee tyytyväisenä omallaan kyllä yhä vaan.
Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.
Sitten on oma lukunsa nuoremmat poikoset jotka noita ostelee jääautoiksi ja milloin mihinkin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTiedä häntä. Eräs tuttu ajelee tyytyväisenä omallaan kyllä yhä vaan.
Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostHarva enää uskaltaa ajaa tai ovat jo hajonneet kun valtateillä enää juurikaan näy, joten toi ikikestävyys taitaapi olla vaan satua.
Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by GameOver View PostJa samaa mieltä hybridien rangesta talvella. Kugaakin on tarkoitus pitää vaan hetki, koska jo vuosia sitten sähköautoon tottuneelle tämmöinen plugari tuntuu hölmöltä. Täytyy ensi tilassa katsoa jostain sopiva sähkökiesi. Merkin suhteen tilanne vaan on tämmönen ”Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt” -tyyppinen.Uudet Mersut alkaa olla jo liian hyviä hybrideitä, kun lähdetään miettimään määräaikaishuoltoja
Otetaan esimerkiksi tuo uusi MB C300e missä range on +100km ja 50kw pikalataus. Tuollahan ajelee helposti päivän ajot ilman latailuja melkein kelissä kuin kelissä. Kuulostaa hyvältä eikö? Eli polttomottori käy vain kun lähdetään ajamaan kotoa +100km päähän. Määränpäässäkin voi sitten ladata Type 2:lla 2h aikana akun täyteen tai DC latauksella 30 minuutissa.
Tuosta kun alkaa jokainen laskemaan paljonko sillä polttomoottorilla sitten tulee ajettua vuodessa mikä tässäkin on oletettavasti huoltoväli. Ei siellä montaa tuntia vuodessa moottori pyöri...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View Post240:llä ajaa kyllä maailman tappiin asti jos vähänkään kattelee sillon tällön.
Harva enää uskaltaa ajaa tai ovat jo hajonneet kun valtateillä enää juurikaan näy, joten toi ikikestävyys taitaapi olla vaan satua.
Leave a comment:
-
-
240:llä ajaa kyllä maailman tappiin asti jos vähänkään kattelee sillon tällön.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View PostEhkä joillekin
Voin kertoa, että egolla on vähän tekemistä sen kanssa, kun autoon yrittää saada mahtumaan sujuvasti vaimon, kaksi pientä poikaa lastenistuimineen ja yhdet emmaljungat + kitarat ja muita musiikkivehkeitä ajoittain
Totta kai olisi hienoa jos passatin tilalla olisi esim. F10 M550d. Mutta mieluummin kohdistan autoharrastukseni vanhempiin bmw-malleihin.
Leave a comment:
-
-
VW Golf mk7 Variant 1.5 TSI Evo 150hv DSG, onhan tuo hyvä ajaa ja nastarenkain maantieajossa vie 5,1 l/100km, antaa 400km ajon jälkeen matkaa 600km tankkaukseen.
ESC off nappia ei ole, kiertotie on, kökkö sellainen - virrat päällä hätävilkut ja viis kertaa pumppaa kaasun pohjaan. On aika herkkä puuttumaan tuo ESC, sohjoinen ylämäki voi yllättää. Saman mäen möyri ylös sigun e87 luiston estot kokonaan pois päältä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: