memebuy23buy

Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kräki
    replied
    No pakko sanoo,et landeilla niitä sitten näkyy.👍

    Leave a comment:


  • asis
    replied
    Originally posted by Kräki View Post
    Mutta onko kukaan nähnyt omegaa koska viimeksi? Itse näin ~3kk sitten ja jumalauta piti hierasta silmiä,että niijuu,olihan tuommoinenkin auto olemassa jokatoisella vielä 20v sitten.
    No itseasiassa eilen just ajo Omega A vastaan Itselläni oli pienen hetken Omega B2 kutoskoneella ja ai juma mikä penkan levitin se oli Kyllä moinen vielä menis, lukkoperällä ja manuaalina toki

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Joo, näkyy omegaa heti kun lähtee pääkaupunkiseudun leasing-autokuplan ulkopuolelle

    Ne mitä on jäljellä alkaa olemaan niitä ns ”helmiyksilöitä”, huonoilla on jo penkanlevittelyt tehty.

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Kräki View Post
    Mutta onko kukaan nähnyt omegaa koska viimeksi? Itse näin ~3kk sitten ja jumalauta piti hierasta silmiä,että niijuu,olihan tuommoinenkin auto olemassa jokatoisella vielä 20v sitten.
    Eilen näin omega ja senator

    Leave a comment:


  • Kräki
    replied
    Originally posted by asis View Post
    Joo eivät kyllä kanttivolvot ole minnekkään hävinneet Muutama vuos sitten itellä oli neljä kantikasta samaan aikaan
    Mutta onko kukaan nähnyt omegaa koska viimeksi? Itse näin ~3kk sitten ja jumalauta piti hierasta silmiä,että niijuu,olihan tuommoinenkin auto olemassa jokatoisella vielä 20v sitten.

    Leave a comment:


  • asis
    replied
    Joo eivät kyllä kanttivolvot ole minnekkään hävinneet Muutama vuos sitten itellä oli neljä kantikasta samaan aikaan

    Leave a comment:


  • Masander
    replied
    Originally posted by Juhaska View Post
    Täälä vähän syrjemmässä noita volleja liikkuu useampinkin ja omistajat ei näe mitään syytä vaihtaa, ympäri vuoden varmatoimista autoa uuteen.

    Sitten on oma lukunsa nuoremmat poikoset jotka noita ostelee jääautoiksi ja milloin mihinkin...
    Kyllä niitä näkyy pk-seudullakin ihan päivittäin. Sekä sedania että kartanoa

    Leave a comment:


  • Juhaska
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Tiedä häntä. Eräs tuttu ajelee tyytyväisenä omallaan kyllä yhä vaan.

    Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.
    Täälä vähän syrjemmässä noita volleja liikkuu useampinkin ja omistajat ei näe mitään syytä vaihtaa, ympäri vuoden varmatoimista autoa uuteen.

    Sitten on oma lukunsa nuoremmat poikoset jotka noita ostelee jääautoiksi ja milloin mihinkin...

    Leave a comment:


  • cojama
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Tiedä häntä. Eräs tuttu ajelee tyytyväisenä omallaan kyllä yhä vaan.

    Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.
    Taitanee yleisin vika näissä volvoissa ja mersuissa olla ikä.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Harva enää uskaltaa ajaa tai ovat jo hajonneet kun valtateillä enää juurikaan näy, joten toi ikikestävyys taitaapi olla vaan satua.
    Tiedä häntä. Eräs tuttu ajelee tyytyväisenä omallaan kyllä yhä vaan.

    Toinen on kaksatanen satalankku. Jos pelleistä pitää vähänkään huolta loppuu siinä kuski ennen autoa.

    Leave a comment:


  • Puistis
    replied
    Originally posted by GameOver View Post
    Ja samaa mieltä hybridien rangesta talvella. Kugaakin on tarkoitus pitää vaan hetki, koska jo vuosia sitten sähköautoon tottuneelle tämmöinen plugari tuntuu hölmöltä. Täytyy ensi tilassa katsoa jostain sopiva sähkökiesi. Merkin suhteen tilanne vaan on tämmönen ”Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt” -tyyppinen.
    Yhden hybridin olen omistanut ja siinä tekniikassa ei ollut mitään järkeä Uudet Mersut alkaa olla jo liian hyviä hybrideitä, kun lähdetään miettimään määräaikaishuoltoja

    Otetaan esimerkiksi tuo uusi MB C300e missä range on +100km ja 50kw pikalataus. Tuollahan ajelee helposti päivän ajot ilman latailuja melkein kelissä kuin kelissä. Kuulostaa hyvältä eikö? Eli polttomottori käy vain kun lähdetään ajamaan kotoa +100km päähän. Määränpäässäkin voi sitten ladata Type 2:lla 2h aikana akun täyteen tai DC latauksella 30 minuutissa.

    Tuosta kun alkaa jokainen laskemaan paljonko sillä polttomoottorilla sitten tulee ajettua vuodessa mikä tässäkin on oletettavasti huoltoväli. Ei siellä montaa tuntia vuodessa moottori pyöri...

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    240:llä ajaa kyllä maailman tappiin asti jos vähänkään kattelee sillon tällön.

    Harva enää uskaltaa ajaa tai ovat jo hajonneet kun valtateillä enää juurikaan näy, joten toi ikikestävyys taitaapi olla vaan satua.

    Leave a comment:


  • mikae34
    replied
    240:llä ajaa kyllä maailman tappiin asti jos vähänkään kattelee sillon tällön.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Danukos View Post
    Ehkä joillekin

    Voin kertoa, että egolla on vähän tekemistä sen kanssa, kun autoon yrittää saada mahtumaan sujuvasti vaimon, kaksi pientä poikaa lastenistuimineen ja yhdet emmaljungat + kitarat ja muita musiikkivehkeitä ajoittain

    Totta kai olisi hienoa jos passatin tilalla olisi esim. F10 M550d. Mutta mieluummin kohdistan autoharrastukseni vanhempiin bmw-malleihin.
    Totta, volvo240 7-paikkainen kartano oli kyllä tarpeen kun 5 muksua asetteli kyytiin, kahdet emput ei oikein mahtunut mutta peräkärry ja ruumisarkku katolla pelasti paljon kun piti olla mukana lasten noppeli ja yz. 😎 mitään tarvetta ei ollut lisähevosille, volvon vahva moottori jaksoi ja jaksoi 80kmh nopeutta.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    VW Golf mk7 Variant 1.5 TSI Evo 150hv DSG, onhan tuo hyvä ajaa ja nastarenkain maantieajossa vie 5,1 l/100km, antaa 400km ajon jälkeen matkaa 600km tankkaukseen.

    ESC off nappia ei ole, kiertotie on, kökkö sellainen - virrat päällä hätävilkut ja viis kertaa pumppaa kaasun pohjaan. On aika herkkä puuttumaan tuo ESC, sohjoinen ylämäki voi yllättää. Saman mäen möyri ylös sigun e87 luiston estot kokonaan pois päältä.

    Leave a comment:

Working...
X