Originally posted by BeamR
View Post
Kokemuksia muun merkkisistä autoista Vol 4.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Varmaan olisin jättänyt jos ei olisi rajotinta!!!
MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
-
Mersu S213 220d kuulumisia. Mittarissa kutakuinkin 40tkm eli n.7tkm ajettu meidän ajoa. Kaikennäköistä pikkuvikaa on ollut, nyt menee kolmannen kerran huoltoon 4kk sisään, kun toisen puolen peilinlämmitin ei toimi. Aijemmin oli joku bitti poikittain kun alkoi hätä jarrutella aivan omia aikojaan. Sitä ennen öljyntason liiallista määrää herjaili aina sillointällöin vaikka taso oikea.
Ja joka huollossa on tullut joku uusi tehtaan päivitys / kampanja tehtyä samalla
Helkkarin mahtava auto ajaa kaikinpuolin mutta ei kovin vakuuta laadullisesti. Onneksi nämä valohoidot menee vielä autoliikkeen piikkiin..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
Itsellä tuli S212 takaisinkutsukamppis myös, moottorinohjaukseen liittyen. Tarvisi ehtiä viemään vain. Harmi että on ollut kaikkea pientä uudemmassa pelissä.
MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
Sama kokemus CR-V:stä, neliveto on lähinnä surkuhupaisa.Originally posted by BMW525Xda View PostMutta crv bensan olen, eikä ollut säästöpossu, kuitenkin inhottavinta oli kun kyydissä oli tammisaaresta helsinkiin viisi 100kg ukkoa matkatavaroineen, niin ylämäkiin piti laittaa pienempää etei ihan kävelyvauhtiin kiihtynyt, ja tammisaaresta helsinkiin ei ole mäkiä. 2.2 Dieselinä honda menettelee hyvin, mutta ei vetoautona varsinkaan talvella, etuvetoauto jossa auttava takatyöntö.
Oman ajokokemuksen perusteella ottaisin mieluummin RAV4 vaikkei sekään toki mikään oikea maastoauto ole.BMW G31 540iA xDrive B58 -18
Polestar 2 LRDM -21
Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F31 320iA xDrive LCI -19
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
BimmerCode & BimmerLink + MHD + ENET
Comment
-
Mites paha rahareikä Range Rover Sport on jostain 07-12 vuotisissa? Lähinnä dieselit, jotka on Ford/Jaguar-osastoa. Netissä keskustelu on aika paljon ei-omistajien näppikseltä (kallista ja kaikki hajoaa)... Vai onko omistajat sen verran massiosastoa että ei jaksa netissä roikkua ja marmorille jos ongelmia tulee.
Comment
-
Kyllä sillä silti semmosesta on päästy menemään mihinkä jäin etuveto volvolla jumiinOriginally posted by peLoGo? View PostSama kokemus CR-V:stä, neliveto on lähinnä surkuhupaisa..
Se oli viiminen niitti vajaavetoiselle.
Ja tekniikkamurheita ei ole ollut, nuo kaksi asiaa painoi vaakakupissa ja siksi siihen päädyin
Aivan umpipaska auto se on ajaa, ämpärimuovia sisältä alta ja päältä, mutta ajaminen ei maksa mitään, ja vie kelissä ku kelissä lähes satavarmasti perille eikä tarvii rassata ikänään. Siihen ei monella (nyky)bemarilla pystykään...
Comment
-
Volvo v70 D3 2010 mk3
Oiskohan täällä volvo osaajia tai autojen sähköistä ymmärtäviä harrastajia?
Ongelmana semmoinen että startille ei tule sähköä.
Kuvia tutkin netistä ja pitäisi tulla suoraan akulta pf2 sen kautta (”sulake” heti akun + navan jälkeen ), mutta silloin kun startti toimi ei tämä ”sulake” päästä sähköä läpi joten startilta puuttuu sähkö eikä luonnollisesti toimi.
Solenoidille kyllä tulee virta silloin kun pitääkin ja solenoidi toimii.
Olen saanut auton nyt 2 kertaa käyntiin käyttämällä akun + kengän irti.
Mutta tähän kohtaan minun ymmärrykseni loppuu asiasta että onko tämä ”sulake” joku elektroniikka möhkäle mikä ei päästä sähköä läpi jos on esim oikosulku tms ja nollaantuu virrattomana? Saman ”sulakkeen” takana on myös laturi, muuta siellä ei käsittääkseni ole, ja laturi toimii normaalisti, tai ainakaan valo ei ole palanut kertaakaan ja mitatessa työnsi yli 14.5V .
Onko kellään hyviä veikkauksia viasta ?
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa!
Comment
-
Eiköhän startin iso virta tuu aivan suoraan akulta.Originally posted by tereppa View PostOiskohan täällä volvo osaajia tai autojen sähköistä ymmärtäviä harrastajia?
Ongelmana semmoinen että startille ei tule sähköä.
Kuvia tutkin netistä ja pitäisi tulla suoraan akulta pf2 sen kautta (”sulake” heti akun + navan jälkeen ), mutta silloin kun startti toimi ei tämä ”sulake” päästä sähköä läpi joten startilta puuttuu sähkö eikä luonnollisesti toimi.
Solenoidille kyllä tulee virta silloin kun pitääkin ja solenoidi toimii.
Olen saanut auton nyt 2 kertaa käyntiin käyttämällä akun + kengän irti.
Mutta tähän kohtaan minun ymmärrykseni loppuu asiasta että onko tämä ”sulake” joku elektroniikka möhkäle mikä ei päästä sähköä läpi jos on esim oikosulku tms ja nollaantuu virrattomana? Saman ”sulakkeen” takana on myös laturi, muuta siellä ei käsittääkseni ole, ja laturi toimii normaalisti, tai ainakaan valo ei ole palanut kertaakaan ja mitatessa työnsi yli 14.5V .
Onko kellään hyviä veikkauksia viasta ?
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa!
Ettei vaan olis startti tai moottorin maapiuha rikki
Edit, +piuhassa on se asia joka katkasee virran jos ajat kolarin, voihan se olla hajonnu ehkäE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Iso virta tulee suoraan akulta tuon palikan kautta. Onko kokemusta miten tuollainen kolariin reagoiva palikka toimii? Onko mahdollista että se nollaantuu aina kun käyttää sähköt pois päältä?Originally posted by Urpo_rotta View PostEiköhän startin iso virta tuu aivan suoraan akulta.
Ettei vaan olis startti tai moottorin maapiuha rikki
Edit, +piuhassa on se asia joka katkasee virran jos ajat kolarin, voihan se olla hajonnu ehkä
Comment
-
On kertakäyttöinen asia, ainakin ne, mitä olen nähnyt.Originally posted by tereppa View PostIso virta tulee suoraan akulta tuon palikan kautta. Onko kokemusta miten tuollainen kolariin reagoiva palikka toimii? Onko mahdollista että se nollaantuu aina kun käyttää sähköt pois päältä?
Voit kokeeksi vetää apuvirtakaapelilla sen ohi virran.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Kävin purkamassa kyseisen paketin ja siellä oli pelkästään sulakeliuska sisällä, näytti siltä että on todella hiljalleen mennyt poikki tai jopa tärinästä. Kaipa se sitten akunkengän irroituksessa pääsi sen verran liikahtamaan ja otti hetkeksi kontaktin.Originally posted by Urpo_rotta View PostOn kertakäyttöinen asia, ainakin ne, mitä olen nähnyt.
Voit kokeeksi vetää apuvirtakaapelilla sen ohi virran.
Sitä ei ollut tehty purettavaksi joten saa nähdä minkälaisena kokonaisuutena uusi tulee.
Comment
-
2020 uusi auto, jätetään mainitsematta skoda auton merkki.
Apukuskina 300km.
Kaistavahti, sivuvaroitin, etäisyys cruise, liikennemerkkitunnistus, kuljettajan vireystilan valvonta, kaukovalosihteeri, hätäjarrutus, paniikkijarrutus, pimputus ja pimputuksen pimputus ja paljon liikaa muuta. Aivan liikaa. Miksi näitä uusia autoja tehdään, junalla olisi mukavampi matkustaa
Comment
-
Arjen luxusta; E39:n pois koodattu turvavyön pimputusOriginally posted by BMW525Xda View Post2020 uusi auto, jätetään mainitsematta skoda auton merkki.
Apukuskina 300km.
Kaistavahti, sivuvaroitin, etäisyys cruise, liikennemerkkitunnistus, kuljettajan vireystilan valvonta, kaukovalosihteeri, hätäjarrutus, paniikkijarrutus, pimputus ja pimputuksen pimputus ja paljon liikaa muuta. Aivan liikaa. Miksi näitä uusia autoja tehdään, junalla olisi mukavampi matkustaa
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-

Comment