Sen verran tuli (omistajan olkapään yli) kurkittua, että jako siellä on viturallaan. Tarkempi tarkastelu myöhemmin. Ja tässä mallissa yläkerran pyöritys on siis yhdellä pitkällä ketjulla duunattu, nokkien välissä vain pieni muovinen ohjuri.
Naapurin Audi 2,0TFSI moottori sammui joutokäynnillä risteyksessä. Nyt pyörii "tyhjää". Olikos näissä ns. tyyppivikana jakopään ketjun venyminen ja rattaiden kuluminen? Seuraus: jako hyppää. Seuraus: selviää tarkemmin purkaessa.
Saako jousien osanumeroita jostain pihalle? ETK ja realOEM ei anna. Merkkarille laitoin jo kyselyä, josko joku täältä osaisi kuitenkin vastata. Pienellä etsimisellä en löytänyt taulukkoa, josta osanumerot löytyisi.
Itselle vastaten: Autokeskus Raision varaosamyynti laittoi osanumeron ja orkkiksen hinnan. Merkkarilta kannattaa kysellä, jollei muuten saa selville.
Kerran kävi tämä itsellä E46:n kanssa. Takana abs-anturit olivat uudempaa revisioita vaikka vin-haun perusteella piti olla vielä aikaisempi malli. Eri mallinen anturi ei siis sopinut poteroonsa.
Kuinka yleistä että bmwfans antaa jonkin osanumeron ja sitten autossa oleva alkuperäinen osa onkin aivan eri numerolla?
ootko valinnut autosi VINillä, vai vain manuaalisesti listalta? joistain osakuvista voi olla parikin eri versiota,
jolloin sun täytyy itse osata valita valmistusajan/varustespeksien kanssa oikea kuva josta sitä osan numeroa voit sitten arpoa.
ja oletko tarkistanut, ettei osanumero ole vain päivittynyt? että olisiko sillä uudella numerolla saanut kuitenkin yhteensopivan osan?
Saako jousien osanumeroita jostain pihalle? ETK ja realOEM ei anna. Merkkarille laitoin jo kyselyä, josko joku täältä osaisi kuitenkin vastata. Pienellä etsimisellä en löytänyt taulukkoa, josta osanumerot löytyisi.
Mistä kivijalkaliikkeestä Helsingistä tai Tampereelta voi ostaa runko- tai kiertokangenlaakerin välyksen mittaamiseen tarkoitettua nauhaa, esim. Plastigauge?
Minulla on jouten Pohjois-Espoossa mikäli vielä tarvetta.
Leave a comment: