Pienet autoaiheiset kysymykset VI

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wespa
    replied
    Alkoholiahan se pakkasnestekin on, eli varmaan sama homma kuin E85:sen kanssa, pieninä pitoisuuksina kestää, mutta isompina ei ainakaan pitkäaikaista käyttöä. E85:sen kestävä letku kaiketi sitten kestää etyleeniglykoliakin.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Etran myyjä sanoi että bensaletku ei kestä pakkasnestettä, kukaan kuullut tämmmöistä ? Ovatko kemiallisesti niin erilaisia että voisi pitää paikkansa ?

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Onko noissa E39 M-Sport takapuskureissa miten eroa jos tarvikkeen uskaltaisi tilata? Katselin että keskiosasta puuttuu ainakin joistain se joku tukikohta alhaalta? Ilmeisesti pitää katsoa että se ainakin tulee. Itsellä ei ole PDC E39:ssä, eikä ole sitä tarkoitus asentaakaan.

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Tuttavan F25 kaipaisi narinahelojen vaihtoa. Hallilta löytyy ulosvetäjä, jolla vaihdettu E39, E61, E65 ja F01 narinahelat onnistuneesti. Mahtaakohan passata myös tuohon F25 koriin? Vai osaako joku sanoa jo suorilta että ei sovi, esimerkiksi pallonivelen halkaisija vuoksi?

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by aae30 View Post

Sika 710 on juurikin butyylimassaa, että pitkälti sama asia.
    Kyllä

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by poke View Post

Kyllä. Tällaista saa esim motonetista. Omaan rotteloon silloin mietin tätä vaihtoehtona ja päädyin tuohon sikan 710:iin.
    Sika 710 on juurikin butyylimassaa, että pitkälti sama asia.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by kimmon View Post

Butyylinauha voisi ajaa saman asian
    Kyllä. Tällaista saa esim motonetista. Omaan rotteloon silloin mietin tätä vaihtoehtona ja päädyin tuohon sikan 710:iin.

Leave a comment:

• kimmon
    replied

Sika 710:ä oon itse laittanut. Tahraavaa, mutta täyttää välin hyvin ja jää ellastiseksi.
    Butyylinauha voisi ajaa saman asian

Leave a comment:

• jr66
    replied

Sika 710:ä oon itse laittanut. Tahraavaa, mutta täyttää välin hyvin ja jää ellastiseksi.
    Tämä taitaa olla sitä alkup. vastaavaa mikä venyy ja venyy kun lokaria irrottaa ?

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by 525iiäxä View Post
    Mitä töhnää kantsii laittaa lokasuojan ja korin väliin? Siis siihen yläsaumaan, mistä lokari pultataan kiinni koriin.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by 525iiäxä View Post
    Mitä töhnää kantsii laittaa lokasuojan ja korin väliin? Siis siihen yläsaumaan, mistä lokari pultataan kiinni koriin.
    Sikaa mutta ei uretaaniliimaa, ei lähde koskaan irti sillä vaikka haluaisi.

Leave a comment:

• 525iiäxä
    replied

Leave a comment:

• antti
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    ja topranit kannattaa jättää kaupan hyllylle, vaikka oikean muotoisia olisivatkin.
    Ihan itse olin epähuomiossa tilannut väärät, no nyt tilattu uudet. En ottanut Topraneita

Leave a comment:

• aae30
    replied
    ja topranit kannattaa jättää kaupan hyllylle, vaikka oikean muotoisia olisivatkin.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by antti View Post
    Vaihdoin e46 eteen uudet etupyörien laakerit (schmiedman) tietty abs kehineen sekä uudet Topran abs-anturit. Pyöräytin renkaita niin kuului "naks" eli molemmat anturit poikki. Mahtaako e46 olla eri mittaisia abs-antureita? Kun ei kait noita kovin väärinkään voi asentaa. Uudet orkkis ruuvit + akselistot hiottu ja maalattu
    Sulle on myyty väärät, näissä on muistini mukaan joku ihme juttu että herkästi myydään väärät.

Ota vanha osa malliksi kun haet uuden, tai katso siitä fyysisesti se numero jos löydät

Leave a comment:

Working...
X