Itsellä oli myös ongelmia sen kanssa. Bilteman sivuilta taisin ladata sen käyttöohjeen ja alko tapahtumaan oikeita asioita. Eli irrallaan se säädetään oikeaan kohtaan, kierretään paikalleen ja pikaliitin irti. Pari kertaa kun käyttää paikallaan pikaliittimen niin saa varmistuksen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Mä elän käsityksessä että nimenomaan siksi siitä paineensäätimestä ruuvataan että laite sopeutuu vallitsevaan kompuran säiliöpaineeseen.
Ite oon ihan verkoston paineella käyttäny eli 8-11bar ja toimii kyllä isollakin paineella.
Eihän se paine sinne pyttyyn päädy tietenkään se menee alentimen kautta ja mahdollisesti myös kuristimen läpiE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Käyttöohjeissa on annettu maksimipaineeksi 100 PSI eli onko se nyt sitten reipas 6 baria. Ajattelin kyllä sen alapuolella pysyä.
Täytyy varmaan Tooloutletille mistä tuon ostin laittaa viestiä että mimmonen homma. :thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Aiheutti hieman ihmetystä, kun sukulaisella on vm: -03 oleva vw bora 1.6 bensa ja hän oli käynyt autonsa katsastamassa ja katsuri oli sanonut, että autossa on kohta kytkimen vaihto edessä ja laittanut tästä myös korjauskehotuksen papereihin, mutta ei ollut käskenyt tulla näyttämään autoa, kun remontti on tehty.
Sukulaisen mielestä kytkin on ollut samanlainen siitä asti, kun hän auton on hankkinut, vajaa 5v sitten ja itsekkin autolla ajaneena en kyllä huomannut mitään vikaa kytkimen toiminnassa olevan. :think
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Ensimmäistä kertaa itse kuulen, että katsuri käskeen kytkin remonttiin alkamaan...ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View PostAiheutti hieman ihmetystä, kun sukulaisella on vm: -03 oleva vw bora 1.6 bensa ja hän oli käynyt autonsa katsastamassa ja katsuri oli sanonut, että autossa on kohta kytkimen vaihto edessä ja laittanut tästä myös korjauskehotuksen papereihin, mutta ei ollut käskenyt tulla näyttämään autoa, kun remontti on tehty.
Sukulaisen mielestä kytkin on ollut samanlainen siitä asti, kun hän auton on hankkinut, vajaa 5v sitten ja itsekkin autolla ajaneena en kyllä huomannut mitään vikaa kytkimen toiminnassa olevan. :think
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
Ensimmäistä kertaa itse kuulen, että katsuri käskeen kytkin remonttiin alkamaan...
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOnko varma ettei ollu piilokamera
Virkaintoa puhkuva viranomainen josta ei särmät pyöristy sitten millään, tai mikä lie.
Totesin itsekkin, että ajelee menemään vaan ja jos auto vuoden päästä vielä toimii samallalailla, niin menee jumalauta vaikka eri konttorille sitten leimaa hakemaan.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Kerrattain katsuri katsoi auton ajomäärän ja kehoitti tekemään jarruremontin seuraavaan katsastukseen, kun jarrulevyt on jo niin kuluneet ajomäärän perusteella. Tuumasin sille, että sullahan on tönäri, niin mittaappa kuinka paljon ne levyt on kulunut.
Jaa, onhan nuo näköjään 0,2 mm kulunut...Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
-
Originally posted by OVi View PostKerrattain katsuri katsoi auton ajomäärän ja kehoitti tekemään jarruremontin seuraavaan katsastukseen, kun jarrulevyt on jo niin kuluneet ajomäärän perusteella. Tuumasin sille, että sullahan on tönäri, niin mittaappa kuinka paljon ne levyt on kulunut.
Jaa, onhan nuo näköjään 0,2 mm kulunut...
Edit: onhan sielä niitä paikkoja useita, mutta vähän haiskahtaa samalta henkilöltä.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment