M54b30
Lähdin ajelemaan ja 10km kohdalla huomasin pädinäytöltä veden lämpöjen lähenevän 108 astetta, sitten putosi kuin luoti 80 asteeseen ja lähti taas aste kerrallaan nousemaan, nousi 108 ja taas alas 80. Kerkes pari kertaa tän tehdä annenkuin sain pysäytettyä tien poskeen.
No letkut (ylä ja ala) aika luttanat ja konehuoneessa vettä lattialla (pohjapanssari). Testeri kiinni ja varmistelemaan että tulos yhtäläinen ipadin kanssa, oli.
Ajelin takaisin pihaan ja matkalla syttyi jäähdyttimen keltainen valo mittaristoon, sammui aina kun lämmöt nousi 108 ja syttyi kun laski lämmöt 80.
Vielä ei ehtinyt eikä jaksanut purkaa, onko samoja oireita ollu ja mikä hajonnu, linjassahan ei montaa osaa ole, vesipumppu, termari, letkut ja paisarin korkki + paisari. Ideoita mihin suoraan voisi kohdistaa tarmon huomenna vai pitäiskö vaan suosiolla vaihtaa koko jäähdytyslinjasto ?
Lähdin ajelemaan ja 10km kohdalla huomasin pädinäytöltä veden lämpöjen lähenevän 108 astetta, sitten putosi kuin luoti 80 asteeseen ja lähti taas aste kerrallaan nousemaan, nousi 108 ja taas alas 80. Kerkes pari kertaa tän tehdä annenkuin sain pysäytettyä tien poskeen.
No letkut (ylä ja ala) aika luttanat ja konehuoneessa vettä lattialla (pohjapanssari). Testeri kiinni ja varmistelemaan että tulos yhtäläinen ipadin kanssa, oli.
Ajelin takaisin pihaan ja matkalla syttyi jäähdyttimen keltainen valo mittaristoon, sammui aina kun lämmöt nousi 108 ja syttyi kun laski lämmöt 80.
Vielä ei ehtinyt eikä jaksanut purkaa, onko samoja oireita ollu ja mikä hajonnu, linjassahan ei montaa osaa ole, vesipumppu, termari, letkut ja paisarin korkki + paisari. Ideoita mihin suoraan voisi kohdistaa tarmon huomenna vai pitäiskö vaan suosiolla vaihtaa koko jäähdytyslinjasto ?
Comment