PLX ei jättänyt kovin hyvää jälkimakua, itse kosketusnäyttö mittari on kyllä kiva lelu, mutta johdoista yms. näkee että kyse ei ole laatuelektroniikasta. Kaverilla on muistaakseni AEM ja se taisi lähteä pelittämään ns. laakista.
Lisäksi omaa setuppia on vaivannut kosketushäikkä/mahdollinen kylmäjuotos kun mittari satunnaisesti ei löydä antureita (Wideband+öljypaine+öljylämpö) vaikka mihinkään ei ole koskettu. Välillä myös mittarin tekstit on ihan mössöä ja nollailee tallennettuja asetuksia kuten lämpöyksikkö heittää Celciuksesta oletus-Fahrenheitiksi aina viikon välein. Omaa saamattomuutta toki etten toimittanut takuuseen ajoissa.
Liekö nuo läpeensä hiilikuitua :think tai sitten oltava melkein erikseen maadoitusreitti. Erittäin visainen kysymys kun alkaa oikeasti miettimään asiaa :think:think
Edittii. Hiilikuitu johtaa hyvin sähköä
Nykyautossa on se 20-50kg sähköjohtoa. Jos joutuu tuplaamaan sen vetämällä kaikki maat akulle niin siin on aika monta kiloa roikkaa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
PLX ei jättänyt kovin hyvää jälkimakua, itse kosketusnäyttö mittari on kyllä kiva lelu, mutta johdoista yms. näkee että kyse ei ole laatuelektroniikasta.
Jooh, ei o johdot/liittimet/kotelointi sitä mitä pitäis. Näyttää ja tuntuu 90-luvun tuotteelta niiden puolesta.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Nykyautossa on se 20-50kg sähköjohtoa. Jos joutuu tuplaamaan sen vetämällä kaikki maat akulle niin siin on aika monta kiloa roikkaa.
Luulen ettei siinä ole mitään sen erikoisempaa kun peltisessäkään. Hiilikuitu erittäin hyvä johtamaan sähköä. Siksihän kuituongellakaan ei sais mennä sähkölankojen alle ettei käy hazardia ja tule kynttilää koko ukkelista
Luulen ettei siinä ole mitään sen erikoisempaa kun peltisessäkään. Hiilikuitu erittäin hyvä johtamaan sähköä. Siksihän kuituongellakaan ei sais mennä sähkölankojen alle ettei käy hazardia ja tule kynttilää koko ukkelista
Ei, hiili johtaa kyllä sähköä mutta niin huonosti ettei sitä johteena voi käyttää kuin paikoissa jossa resistanssi on tarkoituksenmukaista, hiililankalamput ja tulpanjohdot tulee mieleen. Hiilikuidussa tilanne on vielä huonompi kun puolet tavarasta on hartsia.
Ei, hiili johtaa kyllä sähköä mutta niin huonosti ettei sitä johteena voi käyttää kuin paikoissa jossa resistanssi on tarkoituksenmukaista, hiililankalamput ja tulpanjohdot tulee mieleen. Hiilikuidussa tilanne on vielä huonompi kun puolet tavarasta on hartsia.
Asia kunnossa. Ajoin siis metsään ajatuksineni
Ehkä siellä sitten on joku jöötikaapeli maadoitusta varten
Answer (1 of 6): They use metal, just like composite boats.
ALL composite structures use this thing with real isotropic strength to distribute loads. This thing is “metal” (generally steel). A bolt through fiberglass or carbon fiber is a recipe for a crack and failure. A real material is used to...
Saako bemareiden törmäysiskareita palautettua takaisin täyteen mittaansa? kävi parkkiksella pikku kosketus ja mitään jälkiä ei tullu muutaku omasta autosta puskurin toinen nurkka painui muutaman sentin
Comment